PDA

Bekijk de volledige versie : Carlito's Way (1993)



Dennis Kuijper
18-01-2006, 23:36
Ik heb deze film nu denk ik minimaal 10 keer gezien en blijf hem geweldig vinden,de film verdiend gewoon meer credit dan hij nu krijgt.Alles klopt gewoon bijna aan deze film,het heeft een sterk script,goede casting en visuals/looks en de muziek is ook perfect.
Deze film is voor mij eigenlijk een beetje een soort van onofficieel vervolg op Scarface waar ik hem zeker niet voor onder vind doen.
De film staat in m,n top 20 en daar zal hij ook zeker in blijven staan.
Waardering:9/10

Erik Hagen
18-01-2006, 23:50
Moet 'm nog zien en aanschaffen (in andere volgorde, waarschijnlijk), maar het verhaal van deze fim spreekt me erg aan. :)

rkrijger
19-01-2006, 09:01
Ik ben het met Dennis eens. Dit is een schitterende film. Ik heb hem destijds zelfs in de bios gezien. Pacino in 1 van zijn beste rollen: een bad guy die probeert op het rechte pad te komen. De voice over in de film is fenomenaal!!! Topper!!!

Kees Hoekerd
19-01-2006, 09:07
Ik vond deze ook eerst erg geweldig.Vooral dat laatste half uur,die plotwendingen zijn prachtig gedaan.Mooie muziek,Pacino veel beter dan in Scarface,met weer wat overdreven trekjes.
Helaas wat trage scenes,voor een beter oordeel binennkort weer eens kijken.Zal toch al weer de 7e keer worden ofzo.

Tim k
19-01-2006, 16:25
I'm reloading right now! Die zin staat me bij en ook de scene waarin hij bij haar binnen wil komen ( enorme aantrekkingskracht ). Daarnaast het onroerende einde en natuurlijk Penn met zijn krullen.

Snel weer eens kijken deze kraker!

Philippe
19-01-2006, 16:39
Zeer sterke film en een absoluut hoogtepunt in het gangstergenre, maar wat mij betreft haalt hij het niet van Scarface waarin Pacino dé rol van z'n leven speelt.