PDA

Bekijk de volledige versie : Re-release Armageddon???



(Disney)Tom Houben
11-08-2001, 23:29
Weet iemand of Armageddon binnenkort ook ge re-released wordt? Is deze film trouwens aan te raden? Ik wil hem kopen omdat er volgend jaar in de "Walt Disney Studios" in Disneyland Paris een attractie van komt, maar is het wel een leuke film?
Ik hoop dat hij snel opnieuw uitkomt.

Nathan Strik
12-08-2001, 00:25
Ik geloof dat hij op 20 augustus uitkomt.
Ik vond het alleen een baggerfilm... :D

Info:
-------------------------------------------------
Armageddon - Special Edition (2 Discs)

Special Features:
- Audio Commentary from Director Michael Bay, Producer Jerry
Bruckheimer and Stars Bruce Willis & Ben Affleck
- Audio Commentary Featuring Contributions From The Film's
Cinematographer, NASA Consultant and Asteroid Consultant
- Deleted Scenes
- Storyboards and Production Design Drawings
- Special Effects Analysis
- Featurette from Production Designer
- Theatrical Trailer
- Aerosmith Music Video - 'Don't Wanna Miss A Thing
- Interactive Menu
- Scene Access

(Disney)Tom Houben
12-08-2001, 11:30
Dank je! Sjieke extra's!
Alleen jammer dat je het een baggerfilm vindt :D.
Ik heb Deep Impact wel gezien en die vond ik goed! Is het een beetje te vergelijken?

Nathan Strik
12-08-2001, 12:26
Hij is wel VEEL beter dan Deep Impact. (Ik hou gewoon niet veel van dat soort films)



Dank je! Sjieke extra's!
Alleen jammer dat je het een baggerfilm vindt :D.
Ik heb Deep Impact wel gezien en die vond ik goed! Is het een beetje te vergelijken?

Nathan Strik
12-08-2001, 12:27
En ik moet het ze nageven. De effecten in Armageddon zijn gewoon "Out of This World!!!".

(Disney)Tom Houben
12-08-2001, 13:59
En ik moet het ze nageven. De effecten in Armageddon zijn gewoon "Out of This World!!!".

Cool! Dit heeft wel niks met DVD te maken, maar dan zal de nieuwe attractie in de Walt Disney Studios Paris wel super worden! Sjiek. en als de film beter is dan Deep Impact, zal ik hem wel halen!

Nathan Strik
12-08-2001, 15:08
Die trip door al die brokstukken van de asteroide in Armageddon is volgens mij erg geschikt als pretpark attractie.





Cool! Dit heeft wel niks met DVD te maken, maar dan zal de nieuwe attractie in de Walt Disney Studios Paris wel super worden! Sjiek. en als de film beter is dan Deep Impact, zal ik hem wel halen!

Cade
12-08-2001, 19:00
Armageddon is wat mij betreft een supergoede film!! Deep Impact vond ik een baggerfilm. Heel de film gezeur over die meteoriet en hoe ze 'm tegen willen gaan houden en dan op het eind gebeurt er eindelijk wat. Armageddon is van begin tot eind spannend. Hij begint al gelijk goed met die meteorietenregen in New York.

Armageddon in het kort: weinig verhaal maar lekker veel actie, spannend en steengoede special effects. Armageddon gebruikt overigens dezelfde muziek als The Rock en als je deze film hebt gezien weet je dat dit 1 van de beste soundtracks is!

Heb Armageddon voor het eerst in de bioscoop gezien en dit is nou echt zo'n film die daar het best tot z'n recht komt. Een zogenaamde "popcorn" film.........relax achterover gaan zitten, verstand op nul en je laten meeslepen.

Armageddon is wat mij betreft een echte aanrader (je zult je in ieder geval niet vervelen met deze film) en met de Special Effects Analysis op de DVD die de special effects onder de loep neemt kun je je lol helemaal niet meer op!

(Disney)Tom Houben
12-08-2001, 19:51
Armageddon is wat mij betreft een echte aanrader (je zult je in ieder geval niet vervelen met deze film) en met de Special Effects Analysis op de DVD die de special effects onder de loep neemt kun je je lol helemaal niet meer op!

Dank je! Maar voor die special effect uitleg wacht ik leiver tot in Disneyland :D;)

Heb jij die DVD dan al, als je zegt dat die extra zo goed is??? Hij komt toch pas 19 september als 2 disc (met lelijk hoesje :D )???

Cade
12-08-2001, 20:08
Heb jij die DVD dan al, als je zegt dat die extra zo goed is??? Hij komt toch pas 19 september als 2 disc (met lelijk hoesje :D )??? Nee, ik heb de DVD (nog) niet. Ik bedoelde alleen dat de special effects in deze film heel goed zijn. Als ze daar dan op de DVD uitleg over gaan geven in de vorm van een "Special Effects Analysis" waarin ze dus waarschijnlijk de special effects gaan "ontleden" en hoe je dus ziet hoe ze gemaakt zijn (hier ga ik althans vanuit) dan is dat natuurlijk het mooiste wat je kunt wensen bij zo'n film als deze.

Armageddon dankt namelijk zijn kracht aan de special effects (hetzelfde geldt voor Lost In Space) dus is het niet meer dan normaal dat ze hier dan aandacht aan besteden (ik hoop VEEL aandacht :) ) op de DVD. Zouden ze dat niet doen dan zou de DVD gewoonweg niet compleet zijn.

(Disney)Tom Houben
12-08-2001, 22:35
Ik heb net de film gezien en vond hem erg cool!!!

Eric van Ballegoie
12-08-2001, 22:44
Ik verwacht erg veel van de nieuwe release van Armageddon, en ik kan nu alvast beloven dat we er alles aan zullen doen om zo snel mogelijk met een recensie van deze DVD te komen!

Mijn oude versie gaat zeker in de verkoop !!! :D

Michael Law
12-08-2001, 23:09
Is die special edition dan al niet uit dan?
Ik heb namelijk al een versie ervan met een zwarte hoesje waarop staat dat een special edition is. Het is wel een R 1 two disc set.

Dunky
12-08-2001, 23:21
Dan heb je waarschijnlijk de Criterion Collection editie van Armageddon.

Ro11
13-08-2001, 01:17
Jammer dat er geen normale DTS versie van Armageddon op de markt is. Er is wel een import uit Japan maar die kost ff 230,-. Weet iemand of er nog een normale regio 1/2 DTS op de markt komt????

Ps. Armageddon gewoon kopen, zeker als je Deep Impact al goed vindt!!!!

Alex van den Berg
13-08-2001, 04:06
Op dvdshop.nl wordt 19 september als releasedatum voor Armageddon Special Edition genoemd. Prijs: 7 tientjes

Dunky
13-08-2001, 17:30
Jammer dat er geen normale DTS versie van Armageddon op de markt is. Er is wel een import uit Japan maar die kost ff 230,-. Weet iemand of er nog een normale regio 1/2 DTS op de markt komt????

Ps. Armageddon gewoon kopen, zeker als je Deep Impact al goed vindt!!!!

Die van criterion collection is dts en die is regio 1:D

Ro11
13-08-2001, 23:06
Sorry maar volgens mij is de nu beschikbare criterion versie (R1) geen DTS!!!! Kan me vergissen, maar kon het niet vinden. Heb je misschien een site waar deze te bestellen is??

Dunky
14-08-2001, 20:30
Ik kon zogauw geen site vinden met info, maar volgens mij heeft Armageddon evenals the Rock een speciale dts track meegekregen op de criterion editie. The Rock weet ik zeker maar ik dacht dat ik Armageddon ook gezien had met dts.

Ik moet je de site nog even schuldig blijven maar ik laat het je weten als ik hem gevonden heb:)

YamYamRKK
14-08-2001, 21:36
Ik heb gelezen dat er ook nieuwe re-releases ( special edition ) komen van ....

*The Rock ( super film )
*Face Off ( also super )
*Con Air
*Air Force One
*Starship Troopers

Volgens de FRS komt Armageddon op 13 september uit.
Deze films tegelijkertijd op 13 of 19 september.

Dit hebben ze zeker gedaan omdat ze allemaal , van die irritante flipper zijn.

Rudy Mas
17-08-2001, 08:35
Hallo,



Hij is wel VEEL beter dan Deep Impact. (Ik hou gewoon niet veel van dat soort films)



Persoonlijk vond ik Deep Impact veel beter dan Armageddon.

Terwijl Armageddon puur op de actie moet teren, heeft Deep Impact meer diepgang. Het verhaallijn van Armageddon is bijna helemaal gebaseerd rond de reddingsactie. Terwijl Deep Impact ook de menselijke kant van het verhaal laat zien.

Rudy Mas
17-08-2001, 08:38
Ik heb gelezen dat er ook nieuwe re-releases ( special edition ) komen van ....

*The Rock ( super film )
*Face Off ( also super )
*Con Air
*Air Force One
*Starship Troopers

Volgens de FRS komt Armageddon op 13 september uit.
Deze films tegelijkertijd op 13 of 19 september.

Dit hebben ze zeker gedaan omdat ze allemaal , van die irritante flipper zijn.

Deze nieuwe releases worden nu door Buena Vista uitgebracht daar Warner Bros de distributierechten kwijt is. En natuurlijk maken ze van deze kans even gebruik om de DVD uit te brengen zoals het hoort!!! :)

(Disney)Tom Houben
17-08-2001, 11:27
Dit hebben ze zeker gedaan omdat ze allemaal , van die irritante flipper zijn.

misschien een stomme vraag, maar wat is flipper??? Dat je ze om moet draaien?

Martin van Tuijl
17-08-2001, 12:39
misschien een stomme vraag, maar wat is flipper???

Flipper is een dolfijn die vroeger erg populair was!

:rolleyes:

Zonder gekheid, je hebt gelijk. Je mot zo'n ding omdraaien.

Nathan Strik
17-08-2001, 17:20
Ja, inderdaad. Middenin de films!!! Wie dit heeft verzonnen had kennelijk niet goed nagedacht. (Iedereen weet toch dat filmliefhebbers ontzettend luie mensen zijn :D )



Je mot zo'n ding omdraaien.

Alex van den Berg
17-08-2001, 18:31
Ik ben extra lui... :D
Vandaar dat ik ook een Sony DVP-CX860 (http://www.sonystyle.com/electronics/prd.jsp?hierc=8623x8635x8701&catid=8701&pid=7415&type=p) heb...
Daar gaan 300 DVD/CD/VCD/CD-RW schijfjes in... en er zit een 'Flip' functie op...
Gewoon lekker filmpjes zappen met de remote... :cool:

Er is ook een geinige Flash-demo van (http://www.sonystyle.com/flashmovies/dvp-860-1.swf)

Dunky
17-08-2001, 21:00
geld teveel of zo Open Mind??:D

Cade
31-08-2001, 09:04
In het Intertoys krantje zag ik Armageddon Special Edition (2 DVD's) staan voor 4 tientjes!!!

De Special Edition versies van Starship Troopers en Face Off (beide 1 DVD) staan er ook in.

Ik dacht dat deze films pas midden september zouden uitkomen? Er staat verder ook geen releasedatum bij de DVD's vermeld. Meestal doet Intertoys dit wel als iets pas later verkrijgbaar is.

Ik ga na m'n werk zeker even een kijkje nemen want de Special Edition set van Armageddon wil ik zeker hebben. Helemaal voor die 4 tientjes! :)

anti10
01-09-2001, 09:19
Nog ff dit: Ik heb de Criterion versie van Armageddon en er staat zeker GEEN DTS track op.

en verder: bij Armageddon en the Rock is niet hetzelfde muziek (zoals eerder gezegd) nl. bij the Rock was het Hans Zimmer en bij Armageddon was het Trevor Rabin die voor de Score zorgde.

Dunky
01-09-2001, 22:38
Nog ff dit: Ik heb de Criterion versie van Armageddon en er staat zeker GEEN DTS track op.

en verder: bij Armageddon en the Rock is niet hetzelfde muziek (zoals eerder gezegd) nl. bij the Rock was het Hans Zimmer en bij Armageddon was het Trevor Rabin die voor de Score zorgde.

Ik zei dus volgens mij...
Maar ik wist het niet zeker. De gene die ik gezien had was de criterion ed van the Rock.;)

System 3rror
02-09-2001, 20:46
FreeRocordShop komt deze maand (september DVD maand) met een speciale actie met 6 SE dvd's voor 44,05

Hierbij zitten de volgende films:

Air force one
Armageddon
Con air
Face off
The rock
Starship troopers

De release datum van Armageddon ligt inderdaad op 19 september!!

GeGRoeT

Martin van Tuijl
05-09-2001, 17:00
Op dvdshop.nl wordt 19 september als releasedatum voor Armageddon Special Edition genoemd. Prijs: 7 tientjes

Die is in in de aanbieding bij www.dvdoutlet.nl
f 48,45 (5 gulden verzendkosten)

Deze prijs geld trouwens ook voor de re-releases van:
- Air Force One
- Con Air
- Face / Off
- Pretty Woman
- The Rock
- Starship Troopers

Free Record Shop is nog goedkoper voor bovenstaande titles. (44,00) Wat Armageddon bij de Free Record gaat kosten weet ik niet...

Enric Batista
05-09-2001, 23:53
Juist ja...als we het allemaal over dezelfde schijfjes hebben dan is Free Record Shop de beste plek om Armageddon en Starship Troopers aan te schaffen. Exacte prijs 39,95. En dit zijn guldens ja! Je moet er wel ff om dus....filmliefhebbers zijn dan wel luie mensen, maar niet te beroerd om de film zelf te halen toch? Ik heb onlangs weer een stuip-aanval gehad en ik heb Contact (met Jodie Foster), Deep Impact (met Elijah Woods, de ster van de komende kraker "Lord of the Rings") en Nothing Hill. Ja, Nothing Hill! (Dat was voor het vrouwtje, zodat ze niet zou zeuren over die andere twee DVD's. Het waren alle drie Best-Buy versies en zo zijn Dvd's in ieder geval enigzins betaalbaar!

Verder is Free Record Shop extreem duur met hun DVD aanbod. Koop zeker geen nieuwe DVD's daar want je betaalt standaard te veel!!!

Armageddon vind ik zeker een toffe film! Let wel op....het is natuurlijk wel een American Hero Story...dus je weet van te voren dat alle cliches aan de orde komen! Gegeven is dat de gehele film een streling is voor het oog en alles wordt voorgeschoteld in een redelijk tempo.

Deep Impact daarintegen is inderdaad het verhaal achter de mensen. Ik geloof dat ie geregisseerd is door een vrouw. Dat had ook niet anders gekund denk ik. Deep Impact weet de gevoelige snaar te raken bij mensen die ook wel eens een film willen zien die niet alleen uit de slogans "Blast those Mutha's away!" bestaat. Je moet er van houden, ik vind het een goede film!!!

Martin van Tuijl
06-09-2001, 02:10
Lekker he, drinken...

Martin van Tuijl
06-09-2001, 02:13
Lekker he, drinken...

Ik vind van wel...

(Disney)Tom Houben
06-09-2001, 12:55
Verder is Free Record Shop extreem duur met hun DVD aanbod. Koop zeker geen nieuwe DVD's daar want je betaalt standaard te veel!!!



Dat is niet waar! nieuwe Disney DVD's: V&D/ Van Leest 69.95, Free Record Shop: 59,95!!!

wagenveld
06-09-2001, 13:36
Ik heb Armageddon laatst gehuurd van de theek. Echt wel DTS hoor. Heel heftige special effects. Was inderdaad een special editon widescreen.

Martin van Tuijl
06-09-2001, 19:02
Hier zijn de Technische Specificaties van de SE:


Beeld
Formaat: 16:9
Aspect Ratio: (2.35:1)
Uitvoering: PAL - Kleur
Geluid
Dolby Digital 5.1 Engels
Dolby Digital 5.1 Frans, Italiaans
Dolby Surround 2.0 Tsjechisch, Hongaars

Ondertiteling: Nederlands, en oa Engels, Frans, Italiaans,
Verpakking: Keepcase
Aantal discs: 2
Regiocodering: Regio 2 DVD - (Europa, Japan)

Geen DTS dus...

Michel Schudel
07-09-2001, 22:34
De nieuwe release van Armageddon is bovendien
anamorf! Ik heb m'n Criterion Regio 1 en m'n oude regio 2
flipper (allebei letterbox) al op IBazar staan; deze film wil ik echt
zo goed mogelijk hebben. Heerlijk popcorn vermaak. Al word
ik af en toe wel een beetje gestoord van die montage op
videoclipsnelheid...

Alex van den Berg
08-09-2001, 01:10
Nog een paar nachtjes slapen :cool:

Martin van Tuijl
08-09-2001, 01:59
. Al word
ik af en toe wel een beetje gestoord van die montage op
videoclipsnelheid...

Je word ouder pappa, geef het maar toe! :p

Freddie Wong
25-02-2004, 17:23
Zullen ze ooit nog een versie met dts uitbrengen? Echt ongelofeloos dat die alleen in japan schijnt te bestaan.

Dennis Kuijper
25-02-2004, 17:38
Zullen ze ooit nog een versie met dts uitbrengen? Echt ongelofeloos dat die alleen in japan schijnt te bestaan.

Criterion versie is toch met dts?

Arjan Veenstra
25-02-2004, 17:53
Nog ff dit: Ik heb de Criterion versie van Armageddon en er staat zeker GEEN DTS track op.

en verder: bij Armageddon en the Rock is niet hetzelfde muziek (zoals eerder gezegd) nl. bij the Rock was het Hans Zimmer en bij Armageddon was het Trevor Rabin die voor de Score zorgde.

Nog een kleine verbetering hierop. De score voor The Rock is verzorgd door Hans Zimmer samen met Nick Glennie-Smith en Harry Gregson-Williams.