PDA

Bekijk de volledige versie : Infernal Affairs III [DVD]



Marcel den Haan
23-01-2006, 13:00
Infernal Affairs III [DVD]

Het derde en laatste deel van de misdaadtrilogie.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2313)

TheGodfather
25-01-2006, 15:59
Vond dit deel beter dan `t tweede deel. Zeker niet slechter, ongeveer even goed als deel 1.
Het feit dat [spoiler:9e78352af4]het personage van Yan terugkeerd[/spoiler:9e78352af4] vond ik juist erg goed gevonden. Ook vond ik het zeer goed hoe je dingen die je in deel 1 al zag, nu vanuit een ander oogpunt ziet.

Over de recensie: wellicht is t slim om bovenaan de recensie te vermelden dat er spoilers in staan voor de mensen die deel 1 nog niet gezien hebben? opzich redelijk voor de hand liggend, maar je weet t nooit :P
Verder weer 3 goede recensies, hoop dat we meer recensies tegemoet kunnen zien van Aziatische films (y)

Swanski
28-01-2006, 00:51
vond juist deel 3 de minst sterke vd drie, maar nog steeds best goed...

qua sfeer is deel 3 anders dan de eerste 2 delen en wat ik juist bij de eerste 2 delen wat minder vond, het 'rommelige' begin en soms wat 'onuitgewerkt' naar volgende scenes gaan veel minder aanwezig, maar wellicht dat me dat juist wel aansprak aangezien ik de eerste 2 delen qua sfeer en spanning constant goed vond

al met al een mooie en goede afsluiter die je niet los kunt zien/kopen, staan echt met elkaar in verbinding

ps. komt morgen als herhaling van vanavond wederom op tv (MTV 00.00 uur geloof ik)

Chris W
02-02-2006, 23:29
Hmmm, ik moet dit deel echt nog een keer gaan kijken denk ik. Door de vele flashbacks en dergelijke kon ik het maar moeilijk volgen.[spoiler:8b607bb667]Dat ming de weg kwijt was[/spoiler:8b607bb667] op t einde maakte al een hoop duidelijk. Alleen hoe en wat zou ik nog een keer moeten kijken.

Zeker anders dan de eerste 2 delen, maar alle 3 bij elkaar toch een mooi geheel eigenlijk.