PDA

Bekijk de volledige versie : Blue thunder - Special Edition



Dennis Kuijper
24-01-2006, 22:34
For those who are interested (and I know there are more than a few of you out there), the Blue Thunder: Special Edition (SRP $19.94) will include anamorphic widescreen video, Dolby Digital 5.1 audio, audio commentary by director John Badham (with editor Frank Morriss and motion control supervisor Hoyt Yeatman), the 3-part/45-minute Ride with the Angels: Making Blue Thunder documentary (featuring all-new interviews with Roy Scheider, John Badham, Dan O'Bannon and others), the 8-minute The Special: Building Blue Thunder featurette, an 8-minute vintage promotional featurette, storyboard sequences and theatrical trailers. Blue Thunder's a fun and oft overlooked little flick, so it's cool to see it finally getting a some SE treatment.
http://img207.imageshack.us/img207/3376/bluethunderr1artpic5zn.jpg
Bron:Digital bits

Werner
24-01-2006, 22:53
Zalige film, en veel mooier artwork dan de versie die hier te krijgen is...

Richard B.
24-01-2006, 22:58
Klinkt op zich mooi maar de oude R2 editie had al een redelijk goede anamorfische transfer en da's voor mij dan wel voldoende voor een film als deze. Hij is leuk maar zeker geen klassieker en ik ga dan ook niet vervangen.

Philippe
25-01-2006, 12:42
Schitterende film en heerlijk 80's product. Beeld en geluid van de normale R2 versie scoorden bovengemiddeld en de transfer lijkt niet veranderd te zijn voor deze nieuwe versie. Dus enkel het aaschaffen waard voor de extra's denk ik.

Richard B.
25-01-2006, 18:29
That reminds me: deze ga ik vanavond maar weer eens bekijken. Het wordt weer eens tijd. :)

Richard B.
25-01-2006, 22:54
Het blijft een leuke film. Ik was bijna vergeten hoe goed de vliegscenes aan het eind eruit zien: echt heel spectaculair. Het verhaaltje steld geen moer voor maar dat mag de pret niet drukken: in vergelijking met een andere vliegfilm als Top Gun is dit eigenlijk nog 'hoogwaardig drama'. :lol:

En de transfer ziet er inderdaad prima uit dus ik hou het gewoon bij m'n R2 'bare bones' editie.

Werner
27-01-2006, 11:13
in vergelijking met een andere vliegfilm als Top Gun is dit eigenlijk nog 'hoogwaardig drama'.

Dát is wel het understatement van het jaar, en we zijn nog maar in januari. Anyway, ik heb door dit topic zin gekregen 'm ook nog eens te bekijken...

Richard B.
29-01-2006, 17:24
Dát is wel het understatement van het jaar, en we zijn nog maar in januari.
Toen ik laatst eindelijk de SE van Top Gun kocht en die film voor het eerst sinds tijden weer eens bekeek kwam ik al snel tot de conclusie dat je het plot van die film met een kaasschaaf niet dunner zou kunnen krijgen. En dat wordt in de extra's door o.a. de technisch adviseur en de schrijvers heel gul toegegeven. :)

Blue Thunder heeft z'n fouten maar het is wel een spannende film en ook eentje die (tot op bepaalde hoogte) geloofwaardig is.

Ik kwam trouwens nog een interessante site tegen over Blue Thunder (http://www.gregdonner.org/blue_thunder/blue_thunder.html). Toen ik die bekeek zat ik me eigenlijk af te vragen of de tv-serie nog eens op dvd gaat verschijnen of dat misschien al is. Iemand die dat weet?

Werner
29-01-2006, 22:42
Ik kwam trouwens nog een interessante site tegen over Blue Thunder (http://www.gregdonner.org/blue_thunder/blue_thunder.html). Toen ik die bekeek zat ik me eigenlijk af te vragen of de tv-serie nog eens op dvd gaat verschijnen of dat misschien al is. Iemand die dat weet?

Daar vrees ik een beetje voor. De reeks is ook heel snel weer afgevoerd toen ze niet aansloeg (maar dat zegt natuurlijk niks *kuch* Lone Gunmen *kuch kuch* Firefly)

hstadman
26-02-2006, 23:51
Volgens ro-disc krijgen wij 20-4 de se van blue thunder! :wink:
Ga dan liever voor de r2 uitvoering.