PDA

Bekijk de volledige versie : Vrouwen



Pagina's : [1] 2

Appie Chappie
12-03-2002, 15:15
Zijn er ook nog vrouwen die zich bezighouden met DVD's en die ook nog eens op dit forum zitten? Zoja laat effe wat van jullie horen....:D

Jaded
12-03-2002, 15:19
Waarom wil je dat weten, zit je met een broek vol goesting ofzo? :)
Nou ik ben er dus één ...

PM
12-03-2002, 15:21
er zijn zeker nog meer vrouwen hier... ikke niet maar oke... maar waarom wil je dat weten? general interest... or searching for a date?

Remco Out
12-03-2002, 15:24
Zijn er ook nog vrouwen die zich bezighouden met DVD's en die ook nog eens op dit forum zitten? Zoja laat effe wat van jullie horen....:D Appie, er zijn hier maar 2 vrouwen volgens mij die af en toe wat posten, dat zijn zoals je net al zag Jaded en Isis, verder zijn er nog wel een paar zoals Malika, maar die posten niet al te veel.

Appie Chappie
12-03-2002, 15:28
er zijn zeker nog meer vrouwen hier... ikke niet maar oke... maar waarom wil je dat weten? general interest... or searching for a date?

Nee, ik ben niet op zoek naar een date maar het valt me alleen op dat er zoveel mannen zijn die op dit forum zitten, vrouwen kunnen toch ook geinteresserd zijn in DVD's dus zou het fifty fifty moeten zijn. Iemand een verklaring??
:rolleyes:

Remco Out
12-03-2002, 15:30
Iemand een verklaring??
:rolleyes: Jep, dit heb ik ooit gehoord, vrouwen hebben minder snel drang om ergens op te reageren en lezen de berichten wel, maar reageren er minder snel op dan mannen. Ze hebben minder behoefte aan discussie dan mannen.

P.S. Dit heb ik gelezen, dus niet mij meteen aanvallen.

Jaded
12-03-2002, 15:45
En de meeste vrouwen zitten niet graag achter de computer?
Vergeet Camille niet, die komt toch ook regelmatig over de vloer.
En sinds vandaag Jolie, als ze zo (15 posts/dag) blijft voortdoen dan gaan we haar nog veel zien. :)

Remco Out
12-03-2002, 15:46
Vergeet Camille niet, die komt toch ook regelmatig over de vloer. Mijn excuses.

Camille
12-03-2002, 16:02
En de meeste vrouwen zitten niet graag achter de computer?
Vergeet Camille niet, die komt toch ook regelmatig over de vloer.


Sorry Jaded,

Maar ik ben van het mannelijk geslacht!:D :D :D
Iedereen vergist zich wel eens;)

Camille
12-03-2002, 16:05
We zouden bijna Angelina vergeten!:)

Jaded
12-03-2002, 16:23
Maar ik ben van het mannelijk geslacht!:D :D :D
Iedereen vergist zich wel eens;)
Lap weeral een vrouw minder ... het gaat toch vlug hier.
Sorry, het komt door die foto denk ik. :)
Misschien een M/V keuze toevoegen bij het Profile, crew? :)
Ze dachten van mij ook dat ik een man was in het begin.

Nathan Strik
12-03-2002, 17:02
Ze dachten van mij ook dat ik een man was in het begin. Dan moet je ook maar geen foto van Osama Bin Laden´s buurjongen plaatsen... ;) :D

Jaded
12-03-2002, 17:05
Dan moet je ook maar geen foto van Osama Bin Laden´s buurjongen plaatsen... ;) :D
Ahja das juist, was ik al helemaal vergeten. :)

Camille
12-03-2002, 17:27
Sorry, het komt door die foto denk ik. :)
Waarom dacht je dat, door de bril of door de neus?:D :D

Jaded
13-03-2002, 03:12
Waarom dacht je dat, door de bril of door de neus?:D :D
Eigenlijk meer door de bril ... tsja what can I say het lijkt een vrouwelijke bril.

En dan is er nog Rochan.
Nu hoop ik dat ze wel degelijk een vrouw is, anders maak ik me weer belachelijk.
Maar met de naam 'Roos' zit ik wel redelijk safe...

Jolie
13-03-2002, 08:34
en ik ben van het vrouwelijk geslacht:D

Rochan
13-03-2002, 08:53
Hi Jaded,
Ik moet je teleurstellen, maar ik ben van het mannelijk geslacht (100 procent). :D :D . Maar ik begrijp het wel "Roos" is wel verwarrend, maar het is de roepnaam die ik van mijn ouders heb meegekregen.

Angelina
13-03-2002, 09:24
Eh hier is er nog een!

En de reden dat er hier minder vrouwen zijn:
Wij zitten niet de hele dag achter de computer of voor de buis, we hebben ook nog een sociaal leven;) :p :D :D :D :D :D

Rochan
13-03-2002, 10:20
Wij zitten niet de hele dag achter de computer of voor de buis, we hebben ook nog een sociaal leven

Ik ken genoeg vrouwen ,die wel achter de computer zitten(chatten) of voor de buis hangen (dvdfilms kijken) en ik naast het "achter de computer hangen of voor de buis" toch ook nog een sociaal leven. het is maar hoe je het indeelt.

Maar ik vind het wel leuk, dat er ook vrouwen op het forum zitten.
En het leuke is dat Angelina en Jolie er zijn. Want een van favoriete actrices is Angelina Jolie

Angelina
13-03-2002, 10:30
Ik ken genoeg vrouwen ,die wel achter de computer zitten(chatten) of voor de buis hangen (dvdfilms kijken) en ik naast het "achter de computer hangen of voor de buis" toch ook nog een sociaal leven. het is maar hoe je het indeelt.


Heee, it was just a joke.....




Maar ik vind het wel leuk, dat er ook vrouwen op het forum zitten.
En het leuke is dat Angelina en Jolie er zijn. Want een van favoriete actrices is Angelina Jolie

Ik moet toch maar eens mun naam bij de gemeente gaan veranderen, krijg vaker die opmerking ;) :D :D :D

Jolie
13-03-2002, 10:33
Ik ken genoeg vrouwen ,die wel achter de computer zitten(chatten) of voor de buis hangen (dvdfilms kijken) en ik naast het "achter de computer hangen of voor de buis" toch ook nog een sociaal leven. het is maar hoe je het indeelt.

Maar ik vind het wel leuk, dat er ook vrouwen op het forum zitten.
En het leuke is dat Angelina en Jolie er zijn. Want een van favoriete actrices is Angelina Jolie

het is ook maar met welke vrouwen je je omringt, maar vooruit....ook een battle of the sexes op forums?:p

Jolie is m'n tweede naam, dus niet verzonnen:rolleyes:

Remco Out
13-03-2002, 11:27
Hmm, toevallig, ik heb daarnet Tomb Raider gekeken voor een deel en ik hoef vast niet te vertellen wie daarin meespeelt. :D

Jaded
13-03-2002, 13:04
En dan is er nog Rochan.
Nu hoop ik dat ze wel degelijk een vrouw is, anders maak ik me weer belachelijk.
Maar met de naam 'Roos' zit ik wel redelijk safe...

Originally posted by Rochan
[B]Ik moet je teleurstellen, maar ik ben van het mannelijk geslacht (100 procent). . Maar ik begrijp het wel "Roos" is wel verwarrend, maar het is de roepnaam die ik van mijn ouders heb meegekregen.
Ik geef het op ...

Rochan
13-03-2002, 14:15
Ik vind het niet erg hoor Jaded. Ik voel me altijd wel aangetrokken tot de het vrouwelijk geslacht. Maar ik was er nog niet mee vergeleken.:D

Remco Out
13-03-2002, 14:19
Ik geef het op ... Je bent wel slecht ik gokken he Jaded. Eerst Camille aanzien als vrouw en nu Rochan. :D

ToolkiT
14-03-2002, 06:11
Hey Jaded, ik ben man hoor (voor het geval je bij mij ook gaat twijvelen) ;) :D

Appie Chappie
15-03-2002, 12:32
We hebben nu al wat reacties van vrouwen gehad (en mannen die voor vrouw werden gezien).
Door middel van een simpele berekening kan ik nu zeggen dat 30% van de mensen op deze thread vrouw is...
Ik weet dat het nu te vroeg is om zulke berekeningen te doen maar dit is dus een voorlopige tussenstand...

Edwin vd Zwaard
15-03-2002, 13:42
zoals Malika, maar die posten niet al te veel.

Ik voel me vereerd... dat Malika voor MIJ de moeite nam om een post te plaatsen... :D:D (zie XboX krast thread) :D:D

Jaded
15-03-2002, 18:21
Hey Jaded, ik ben man hoor (voor het geval je bij mij ook gaat twijvelen) ;) :D
Prove it!
Loat ne keer zien hoe geire da gij mij zie. :) Komt van een Belgisch lied.



Zo'n 30%, ja dat zou wel eens juist kunnen zijn.
Al krijg je wel het gevoel dat het minder is.

Luther Hartog
17-03-2002, 11:26
Hmmm, ik zie deze thread net, ik snap er niks van als het over vrouwen gaat wil ik er wel graag bij zijn. Maar de reden dat er hier zo weinig vrouwen zijn is het volgende (naar mijn idee):
Vrouwen kijken liever naar een film dan er over te praten op internet, waar je van die irritante personen tegenkomt. Daar ga je je dan aan ergeren zodat je nog meer DVD's gaat kijken en hier dan nooit meer terugkomt.

HarryCallehan
17-03-2002, 11:52
Vrouwen kijken liever naar een film dan er over te praten op internet, waar je van die irritante personen tegenkomt. Daar ga je je dan aan ergeren zodat je nog meer DVD's gaat kijken en hier dan nooit meer terugkomt.

Da's nou jammer dat juist jij dat moet zeggen :D

HC

Jolie
18-03-2002, 15:11
Loat ne keer zien hoe geire da gij mij zie. :) Komt van een Belgisch lied.


= het van "He, Schoon wiefke"?

Jolie
18-03-2002, 15:15
Hmmm, ik zie deze thread net, ik snap er niks van als het over vrouwen gaat wil ik er wel graag bij zijn. Maar de reden dat er hier zo weinig vrouwen zijn is het volgende (naar mijn idee):
Vrouwen kijken liever naar een film dan er over te praten op internet, waar je van die irritante personen tegenkomt. Daar ga je je dan aan ergeren zodat je nog meer DVD's gaat kijken en hier dan nooit meer terugkomt.

type: nie lullu, maar...?

Luther Hartog
18-03-2002, 15:21
type: nie lullu, maar...? Ja...en dan krijg ik daar commentaar op van een of andere Harry die me helemaal niet kent:confused:

Jolie
18-03-2002, 15:31
Ja...en dan krijg ik daar commentaar op van een of andere Harry die me helemaal niet kent:confused:

misschien is Harry wel 'Harriet':(

Marika
18-03-2002, 23:14
Ik voel me vereerd... dat Malika voor MIJ de moeite nam om een post te plaatsen... :D:D (zie XboX krast thread) :D:D Het zit je nog steeds dwars he? Oh je hebt het over Malika zie ik, die ken ik niet... :D

Art
14-04-2002, 19:20
Het onderwerp DVD wekt een saai beeld op bij veel vrouwen, het boeit ze niet zo. Vandaar dat hier ook weinig vrouwen zijn op het forum. Ik wil wedden dat de meeste bezoekers bij een videotheek man is. Het fanatiek aanhangen van films is naar mijn mening een mannelijke bezigheid. In mijn omgeving kan ik eigenlijk geen vrouw noemen die uberhaupt een filmcollectie heeft dus naar mijn mening is het begrip film en DVD dus een mannelijke aangelegenheid.:o

Rochan
14-04-2002, 19:51
Het onderwerp DVD wekt een saai beeld op bij veel vrouwen, het boeit ze niet zo. Vandaar dat hier ook weinig vrouwen zijn op het forum. Ik wil wedden dat de meeste bezoekers bij een videotheek man is. Het fanatiek aanhangen van films is naar mijn mening een mannelijke bezigheid. In mijn omgeving kan ik eigenlijk geen vrouw noemen die uberhaupt een filmcollectie heeft dus naar mijn mening is het begrip film en DVD dus een mannelijke aangelegenheid.:o

Ben jij nou man of vrouw????:confused: ;) :confused:

Art
15-04-2002, 23:52
Ben jij nou man of vrouw????:confused: ;) :confused:

Gewoon een mannetje:D

Rochan
17-04-2002, 21:03
Gewoon een mannetje:D

Bedankt bij hadden ze in het begin ook twijfels:D :D

Isis
24-08-2003, 16:10
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:

Mark de Jong
24-08-2003, 16:12
We hebben nog Karen en uiteraard onze lieve Isis ;)

Isis
24-08-2003, 16:14
We hebben nog Karen

Oeps... :oops: :oops:
Sorry Kaar.. :oops:

Steven Maas
24-08-2003, 16:23
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:Heb je Jaded met opzet niet op die lijst gezet ofzo? :confused: :P

Mark de Jong
24-08-2003, 16:23
Oh, en Elaine zie ik ook zo nu en dan rondhangen hier.

Isis
24-08-2003, 16:25
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:Heb je Jaded met opzet niet op die lijst gezet ofzo? :confused: :P


Jij gaat altijd weer uit van 't ergste...:roll:
Die was al eerder genoemd...tja, 't is wat als je alleen maar op mijn postjes gefixeerd bent....(6)(6):P

Isis
24-08-2003, 16:26
Oh, en Elaine zie ik ook zo nu en dan rondhangen hier.

Wie?! :confused:

Mark de Jong
24-08-2003, 16:30
Je weet wel, Elaine (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=3444) :)

Charley Baak
24-08-2003, 16:30
Oh, en Elaine zie ik ook zo nu en dan rondhangen hier.

Wie?! :confused:Elaine (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=3444)

Je was net iets sneller dan ik :lol:

Charley Baak
24-08-2003, 16:36
Nog niet zo vaak hier, maar wel af en toe: astreia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=4721)

Isis
24-08-2003, 16:38
Nog niet zo vaak hier, maar wel af en toe: astreia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=4721)
O jee...Charley komt los...(6)(6)

Charley Baak
24-08-2003, 16:39
Nog niet zo vaak hier, maar wel af en toe: astreia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=4721)
O jee...Charley komt los...(6)(6)Berg je dan maar. :twisted:

Isis
24-08-2003, 16:44
O jee...Charley komt los...(6)(6)Berg je dan maar. :twisted:

Hmm...écht?! ;)

Mark de Jong
24-08-2003, 17:12
Ik zie trouwens ook een Marieke (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5715) en we hebben ook nog een cynthia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5536) :D

Beloved
24-08-2003, 17:19
:roll:

Mark de Jong
24-08-2003, 17:22
:roll:

Hoe kunnen we Beloved nou vergeten ? ;) :)

Charley Baak
24-08-2003, 17:23
:roll:En wat wil je hier mee zeggen? :?

Beloved
24-08-2003, 17:24
:roll:En wat wil je hier mee zeggen? :?
dat ik me vergeten voelde :P
ik weet dat ik hier niet vaak meer kom ... *snik*

(yay! 1000e post!)

Charley Baak
24-08-2003, 17:26
:roll:En wat wil je hier mee zeggen? :?
dat ik me vergeten voelde :P
ik weet dat ik hier niet vaak meer kom ... *snik*

(yay! 1000e post!)Nergens voor nodig! Maakt niet uit hoe vaak je hier komt, als je maar komt :wink:

Beloved
24-08-2003, 17:32
:roll:En wat wil je hier mee zeggen? :?
dat ik me vergeten voelde :P
ik weet dat ik hier niet vaak meer kom ... *snik*

(yay! 1000e post!)Nergens voor nodig! Maakt niet uit hoe vaak je hier komt, als je maar komt :wink:
ik blijf altijd terugkeren hoor, wees maar niet bang :)
Ik heb ook maar eens een soort van avatar erbij gepropt, was het wel tijd voor denk ik...

Mark de Jong
24-08-2003, 17:33
:roll:En wat wil je hier mee zeggen? :?
dat ik me vergeten voelde :P
ik weet dat ik hier niet vaak meer kom ... *snik*

(yay! 1000e post!)Nergens voor nodig! Maakt niet uit hoe vaak je hier komt, als je maar komt :wink:
ik blijf altijd terugkeren hoor, wees maar niet bang :)
Ik heb ook maar eens een soort van avatar erbij gepropt, was het wel tijd voor denk ik...

Dat werd inderdaad tijd :P

Jaded
24-08-2003, 17:47
En Beloved heeft een foto!!!

Ziet er goed uit. :)

Ik heb hier ook al een paar keer een Petra gezien.

pavko
24-08-2003, 18:05
Ik zie trouwens ook een Marieke (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5715) en we hebben ook nog een cynthia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5536) :D

Ik ben bang dat je van Marieke niet vaak meer gaat horen...
4 posts in 3 draadjes van haar die ondertussen allemaal al een slotje hebben.

(enne, ben ik heel slecht wanneer ik denk dat marieke eigenlijk Mark heet en onder een vrouwennaam post in de hoop om sneller/eerder antwoord te krijgen op zijn/haar (licht verdachte) vragen?)
:wink:

Luther Hartog
24-08-2003, 18:24
Zijn we Laura vergeten?

Mooie avatar hoor Beloved...nu kan ik je herkennen bij Muse ;)

Mark de Jong
24-08-2003, 18:28
Ik zie trouwens ook een Marieke (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5715) en we hebben ook nog een cynthia (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5536) :D

Ik ben bang dat je van Marieke niet vaak meer gaat horen...
4 posts in 3 draadjes van haar die ondertussen allemaal al een slotje hebben.

Ik had het gezien ja. Die zien we denk ik niet meer terug.

Mark de Jong
24-08-2003, 18:30
(enne, ben ik heel slecht wanneer ik denk dat marieke eigenlijk Mark heet en onder een vrouwennaam post in de hoop om sneller/eerder antwoord te krijgen op zijn/haar (licht verdachte) vragen?)
:wink:

Ik betwijfel het :)

Giniecoloog
24-08-2003, 19:01
Ook ik ben een vrouw: Ginie, de naam Giniecoloog komt van jaren terug toen ik in de verpleging zat :lol:

Jaap22
25-08-2003, 12:04
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D

Hanna
25-08-2003, 12:18
conclusie na uppen van thread;
het gaat goed met de vrouwen op dvd.nl ;)

Kevin Baeckelandt
25-08-2003, 12:32
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:
Bahamut :wink:

Charley Baak
25-08-2003, 12:36
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:
Bahamut :wink: = Wendy

Kevin Baeckelandt
25-08-2003, 12:49
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:
Bahamut :wink: = Wendy
hmm... ik beschik niet over inside informatie :oops:

Beloved
25-08-2003, 14:15
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D
Niet gelijk gaan schelden he! Anders haal ik hem weer weg 8)

Henk Heideveld
25-08-2003, 14:52
Zijn er ook nog vrouwen die zich bezighouden met DVD's en die ook nog eens op dit forum zitten? Zoja laat effe wat van jullie horen....:D Appie, er zijn hier maar 2 vrouwen volgens mij die af en toe wat posten, dat zijn zoals je net al zag Jaded en Isis, verder zijn er nog wel een paar zoals Malika, maar die posten niet al te veel.
Je loopt verdorie achter hoor Remco. We hebben nog steeds Hanna, en we hebben Wendy, en zo zijn er een hoop meer. :P :P Kom maar weer eens mee oh'en dan spijkeren we je gauw bij.

Gabriel B.
25-08-2003, 14:54
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:
Bahamut :wink: = Wendy
hmm... ik beschik niet over inside informatie :oops:
We could tell you what it is all about... but then, of course, we'd have to kill you. :wink:

Henk Heideveld
25-08-2003, 14:55
Hmmm, ik zie deze thread net, ik snap er niks van als het over vrouwen gaat wil ik er wel graag bij zijn. Maar de reden dat er hier zo weinig vrouwen zijn is het volgende (naar mijn idee):
Vrouwen kijken liever naar een film dan er over te praten op internet, waar je van die irritante personen tegenkomt. Daar ga je je dan aan ergeren zodat je nog meer DVD's gaat kijken en hier dan nooit meer terugkomt.
Gelul Luut, gelul van de bovenste plank. Denk niet dat Ies en Wen zich zijn gaan ergeren aan de mannen die ze op het forum tegenkwamen (6) :mrgreen:

Henk Heideveld
25-08-2003, 14:58
Deze mag ook weer 's van stal gehaald worden: Hanna, Wendy, Madelon, Britte, Michelle....vergeet ik nog iemand?! :confused:
Hilde :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Hanna
25-08-2003, 15:39
Zijn er ook nog vrouwen die zich bezighouden met DVD's en die ook nog eens op dit forum zitten? Zoja laat effe wat van jullie horen....:D Appie, er zijn hier maar 2 vrouwen volgens mij die af en toe wat posten, dat zijn zoals je net al zag Jaded en Isis, verder zijn er nog wel een paar zoals Malika, maar die posten niet al te veel.
Je loopt verdorie achter hoor Remco. We hebben nog steeds Hanna, en we hebben Wendy, en zo zijn er een hoop meer. :P :P Kom maar weer eens mee oh'en dan spijkeren we je gauw bij.

das echte praat henk :P

Jaap22
25-08-2003, 17:19
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D
Niet gelijk gaan schelden he! Anders haal ik hem weer weg 8)

Schelden? Dat vind ik anders wel een mooie meid!

Maar goed, dan nemen we het weer terug.
Excusez moi :wink: :rolleyes:

John Sital
25-08-2003, 17:21
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D
Niet gelijk gaan schelden he! Anders haal ik hem weer weg 8)

Schelden? Dat vind ik anders wel een mooie meid!

Maar goed, dan nemen we het weer terug.
Excusez moi :wink: :rolleyes:

ik ben het helemaal met jou eens :wink:

Beloved
25-08-2003, 17:22
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D
Niet gelijk gaan schelden he! Anders haal ik hem weer weg 8)

Schelden? Dat vind ik anders wel een mooie meid!

Maar goed, dan nemen we het weer terug.
Excusez moi :wink: :rolleyes:
ok, dan is het goed (niet terugnemen!!) :P
Ben zelf nl niet zo wild van haar...

Erik Sastriawan
25-08-2003, 17:27
:roll:

Zie ik dat nou verkeerd of ben jij Avril Lavigne? :shock: :wink: :D
Niet gelijk gaan schelden he! Anders haal ik hem weer weg 8)

Schelden? Dat vind ik anders wel een mooie meid!

Maar goed, dan nemen we het weer terug.
Excusez moi :wink: :rolleyes:

Avril :roll: Come on.... you must be joking... Daarbij las ik ergens dat ze om de één of vage reden nu ook geen deo meer gebruikt.. :shock:

On topic:

Hoe heette die mooie meid ook al weer die "ome" Henk in een bepaalde topic 10 punten gaf.... was dat niet Celine :wink:

Paul_Knoop
25-08-2003, 17:47
Hanna had ik hier nog nooit gezien... :oops:......

die zou je toch niet moeten missen he :wink:


P.s. dont mind me, its the chocomel talking!

Erik Sastriawan
25-08-2003, 17:49
Hanna had ik hier nog nooit gezien... :oops:......

die zou je toch niet moeten missen he :wink:


P.s. dont mind me, its the chocomel talking!

Hoe durf je :!: Maarre die lach van Michelle mag er toch ook zijn niet... :wink:

John Sital
25-08-2003, 18:01
Hanna had ik hier nog nooit gezien... :oops:......

die zou je toch niet moeten missen he :wink:


P.s. dont mind me, its the chocomel talking!

Hoe durf je :!: Maarre die lach van Michelle mag er toch ook zijn niet... :wink:

ja en ze houdt van steekwapens :P

Michelle
25-08-2003, 18:22
Hoe durf je :!: Maarre die lach van Michelle mag er toch ook zijn niet... :wink:

ja en ze houdt van steekwapens :P
LoL! :twisted: ;) Bedankt voor de complimenten, :oops: m'n dag is weer helemaal goed. :D
Ik ben zo nu en dan ook een wilmaatje tegengekomen, hebben we die al genoemd?

Niels Simons
25-08-2003, 18:28
wat zijn er weinig vrouwen op dit forum ja...

en,zouden t allemaal wel vrouwen zijn :twisted:

mazzel,niels

michelle houdt van steekwapens?dus de rest van die foto sta je in een commando pak met bommen,granaten en messen...

mazzel,niels

Jaded
25-08-2003, 18:37
en,zouden t allemaal wel vrouwen zijn :twisted:

Nee, ik ben eigenlijk undercover.

Mijn echte avatar:
ftp://dvdnl:dvdforum@ftp.dse.nl/www/once.jpg

Mark de Jong
25-08-2003, 18:53
en,zouden t allemaal wel vrouwen zijn :twisted:

Nee, ik ben eigenlijk undercover.

Mijn echte avatar:
ftp://dvdnl:dvdforum@ftp.dse.nl/www/once.jpg

I knew it :D :lol: (6)

Niels Simons
25-08-2003, 19:19
zo jaded,je lijkt wel wat op die engelsman die met bomschoenen in een plane ging zitten!,of een gemartelde taliban strijder...

je mag je wel eens scheren! :twisted:

mazzel,niels

Erik Sastriawan
25-08-2003, 19:39
en,zouden t allemaal wel vrouwen zijn :twisted:

Nee, ik ben eigenlijk undercover.

Mijn echte avatar:
ftp://dvdnl:dvdforum@ftp.dse.nl/www/once.jpg

:shock: Op de 1 of andere manier had ik eigenlijk een undercover foto van je verwacht die meer neigde naar een Rocco Sifredi look a like :wink: Don't ask me why... it was just a thought.... :wink:

Hanna
25-08-2003, 19:46
Hanna had ik hier nog nooit gezien... :oops:......

die zou je toch niet moeten missen he :wink:


P.s. dont mind me, its the chocomel talking!


lol... dan MOET je gewoon wel heeel hard je best hebben gedaan, bewust of onbewust.. want of je wilt of niet, je komt me hier echt tegen :D!!

ps: ik ken jou eigenlijk ook alleen maar van het lezen van je 'wie is dat meisje' of iets dergelijks-thread ;)!!

Jaded
25-08-2003, 20:42
:shock: Op de 1 of andere manier had ik eigenlijk een undercover foto van je verwacht die meer neigde naar een Rocco Sifredi look a like :wink: Don't ask me why... it was just a thought.... :wink:
Dat treft, ik heb er net een film van gezien. :)

Niels Simons
25-08-2003, 20:44
Hanna had ik hier nog nooit gezien... :oops:......

die zou je toch niet moeten missen he :wink:


P.s. dont mind me, its the chocomel talking!


lol... dan MOET je gewoon wel heeel hard je best hebben gedaan, bewust of onbewust.. want of je wilt of niet, je komt me hier echt tegen :D!!

ps: ik ken jou eigenlijk ook alleen maar van het lezen van je 'wie is dat meisje' of iets dergelijks-thread ;)!!

heb je wiske al gebeld of gebriefd :twisted: ze stond hier gister in de krant(zal wel zaterdag zijn geweest dan:roll:)maar die versie was 13 jaar,dus ik heb de foto maar nie voor je ingescand...

mazzel,niels

Paul_Knoop
25-08-2003, 22:10
LOL Dat is haar niet geweest hoor ;) en hanna kent me van de: '' wie is dat meisje'' thread :cry:

Nathan, verwijder die thread is snel want zo word het natuurlijk nooit wat tussen mij en Hanna he :twisted:

En hoe oud ben je eigenlijk hanna ?? ( nu wel ff serieus :wink: )

Bahamut
26-08-2003, 12:57
En hoe oud ben je eigenlijk hanna ?? ( nu wel ff serieus :wink: )

Han!, je hebt er weer een aanbidder bij (6)

Max Davidse
26-08-2003, 13:30
*ziet hier geflirt worden....en kijkt gezellig mee..*

Jaap22
26-08-2003, 13:57
*ziet hier geflirt worden....en kijkt gezellig mee..*

Als je hier flirt heb je één ding al mee. Ze houdt ook van films! Of komen er hier ook mensen alleen maar voor de flirt? (huh, films?) :wink:

Bahamut
26-08-2003, 14:02
*ziet hier geflirt worden....en kijkt gezellig mee..*

Gluurder! :nono:

Nou ja..je doet het in ieder geval niet stiekum (6) :wink:

Max Davidse
26-08-2003, 14:35
*ziet hier geflirt worden....en kijkt gezellig mee..*

Gluurder! :nono:

Nou ja..je doet het in ieder geval niet stiekum (6) :wink:

Hehehe...precies...en ik moet toch ergens de tools of the trade leren? ;)

Alex van den Berg
26-08-2003, 14:58
Hehehe...precies...en ik moet toch ergens de tools of the trade leren? ;)*Zucht* :roll:

Mag ik je verder doorverwijzen naar de site van een goede bekende en regelmatig forumbezoeker? http://www.relatieplanet.nl

Max Davidse
26-08-2003, 16:07
Hehehe...precies...en ik moet toch ergens de tools of the trade leren? ;)*Zucht* :roll:

Mag ik je verder doorverwijzen naar de site van een goede bekende en regelmatig forumbezoeker? http://www.relatieplanet.nl

Het was geen serieuze opmerking Alex...

Alex van den Berg
26-08-2003, 16:11
Hehehe...precies...en ik moet toch ergens de tools of the trade leren? ;)*Zucht* :roll:

Mag ik je verder doorverwijzen naar de site van een goede bekende en regelmatig forumbezoeker? http://www.relatieplanet.nl

Het was geen serieuze opmerking Alex...Goh.... mijn opmerking ook niet... :mrgreen:

Eigenlijk bedoelde ik dat ouwehoeren ergens anders thuis hoort... ;)

Peefie
26-08-2003, 16:17
Vrouwen :roll: .....zegt me wel vaag iets......maar mijn favo vrouw op dit forum is........
dsfsdfsvzs

Erik Sastriawan
26-08-2003, 17:03
Vrouwen :roll: .....zegt me wel vaag iets......maar mijn favo vrouw op dit forum is........
dsfsdfsvzs

Michelle :oops: :arrow: of toch maar ook Hanna (net als de rest..):?:

John Sital
26-08-2003, 17:12
Vrouwen :roll: .....zegt me wel vaag iets......maar mijn favo vrouw op dit forum is........
dsfsdfsvzs

Michelle :oops: :arrow: of toch maar ook Hanna (net als de rest..):?:

beloved is ook een mooie meid :shock: :oops: en michelle mag er idd wezen :oops:

madelon
26-08-2003, 17:41
Ik vind Brad Pitt een mooie man, en George Clooney en en en..... oh daar ging het niet over hier... Eh Art er zijn hier wel aardig wat vrouwen die zich bezig houden met DVD's. Sterker nog ik ben de DVD gek in de familie. Gaan we naar de videotheek dan zit manlief in de auto en ik zoek de films uit. Wil iemand iets weten over film dan bellen ze mij. Een echte mannenaangelegenheid lijkt mij nog steeds sleutelen aan auto's... http://www.kurts-smilies.de/brille.gifom ook maar ff lekker te generaliseren

Isis
26-08-2003, 19:11
Vrouwen :roll: .....zegt me wel vaag iets......maar mijn favo vrouw op dit forum is........
dsfsdfsvzs

Jaja...wéér ik niet!!! :nono:

Gabriel B.
26-08-2003, 19:15
Vrouwen :roll: .....zegt me wel vaag iets......maar mijn favo vrouw op dit forum is........
dsfsdfsvzs

Jaja...wéér ik niet!!! :nono:
Persoonlijk vnd ik dit een heel gevaarlijke thread... maandenlang voorzichtig omspringen met de mijnenvelden op OHT en hier openen ze een thread over het onderwerp. :wink:

Art
26-08-2003, 19:31
Ik vind Brad Pitt een mooie man, en George Clooney en en en..... oh daar ging het niet over hier... Eh Art er zijn hier wel aardig wat vrouwen die zich bezig houden met DVD's. Sterker nog ik ben de DVD gek in de familie. Gaan we naar de videotheek dan zit manlief in de auto en ik zoek de films uit. Wil iemand iets weten over film dan bellen ze mij. Een echte mannenaangelegenheid lijkt mij nog steeds sleutelen aan auto's... http://www.kurts-smilies.de/brille.gifom ook maar ff lekker te generaliseren
Ik wist geeneens meer dat ik dat had geschreven :lol: Ik was toen net een maandje lid van het forum en ik heb nu inmiddels wel door hoor dat aardig wat vrouwen verstand hebben van dit medium ;) Het was al helemaal niet mijn bedoeling om te generaliseren maar het was meer een constatering. Maar goed, ik zal volgende keer wat zorgvuldiger mijn woorden kiezen :wink:

Paul_Knoop
27-08-2003, 14:12
Maar gaat Hanna nog reageren.... :wink:

to reply or not to reply thats the question 8)

Bas de Jong
27-08-2003, 14:54
Maar gaat Hanna nog reageren.... :wink:

to reply or not to reply thats the question 8)

Op het oude forum kon je tenminste nog geboortedatums invullen ;) Kon je zelf kijken hoe oud ze is.

EVO
27-08-2003, 16:00
Een echte mannenaangelegenheid lijkt mij nog steeds sleutelen aan auto's...

Yeah! sleutelen aan auto's... :!:

(of zit ik nu op het verkeerde forum? :oops: )

overigens is mijn vriendin ook film en dvd freak, maar die krijg ik nog steeds niet zo ver om een account te openen hier... :(

Luther Hartog
27-08-2003, 16:05
En hoe oud ben je eigenlijk hanna ?? ( nu wel ff serieus :wink: )

Han!, je hebt er weer een aanbidder bij (6)Nog 1...ach...die kan ik ook wel hebben :)

Steven Maas
27-08-2003, 16:06
Kon je zelf kijken hoe oud ze is.OF je kunt natuurlijk kiezen om je geboortedatum NIET in te vullen. :roll:

Harry B.
27-08-2003, 16:08
Kon je zelf kijken hoe oud ze is.OF je kunt natuurlijk kiezen om je geboortedatum NIET in te vullen. :roll:
En er waren dan ook genoeg onsportievelingen die dat dan ook niet gedaan hebben :twisted:

Erik Sastriawan
27-08-2003, 16:39
En hoe oud ben je eigenlijk hanna ?? ( nu wel ff serieus :wink: )

Han!, je hebt er weer een aanbidder bij (6)Nog 1...ach...die kan ik ook wel hebben :)

En 2 erbij Luther.... Lukt dat ook nog.. ik twijfel nog een beetje :? :wink:

Bas de Jong
27-08-2003, 16:44
Kon je zelf kijken hoe oud ze is.OF je kunt natuurlijk kiezen om je geboortedatum NIET in te vullen. :roll:
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:

Harry B.
27-08-2003, 16:48
Kon je zelf kijken hoe oud ze is.OF je kunt natuurlijk kiezen om je geboortedatum NIET in te vullen. :roll:
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:
Dus ik was niet de enige die dat wilde weten :mrgreen: ?

Bas de Jong
27-08-2003, 17:04
Kon je zelf kijken hoe oud ze is.OF je kunt natuurlijk kiezen om je geboortedatum NIET in te vullen. :roll:
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:
Dus ik was niet de enige die dat wilde weten :mrgreen: ?

Zeker weten van niet :mrgreen: :lol:

Steven Maas
27-08-2003, 19:11
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:WEL Datum; GEEN jaar... :P (6)

Steven Maas
27-08-2003, 19:14
Zeker weten van niet :mrgreen: :lol:Stelletje geile pubers... :P Hanna is al bezet hoor. :roll:

EVO
27-08-2003, 19:45
ieman wizzke al genoemd? :roll:

Isis
27-08-2003, 20:44
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:WEL Datum; GEEN jaar... :P (6)


Stelletje geile pubers... :P Hanna is al bezet hoor. :roll:

Hoe weet jij dit toch allemaal?! :cry: :cry:

Gabriel B.
27-08-2003, 21:13
Als ik het me goed herinner had Hanna haar geboortedatum WEL ingevuld :roll:WEL Datum; GEEN jaar... :P (6)


Stelletje geile pubers... :P Hanna is al bezet hoor. :roll:

Hoe weet jij dit toch allemaal?! :cry: :cry:
STeVen = STaatsVeiligheid. :wink:

Richard B.
27-08-2003, 22:01
Vrouwen. Raar volk. :shock:

Paul_Knoop
27-08-2003, 22:09
Vrouwen..can't live with them, can live without them 8)

Steven Maas
27-08-2003, 23:11
Vrouwen..can't live with them, can live without them 8)Ik herinner de zin toch anders...

"Women, you can't live with them ... period."

IMDB (http://www.imdb.com/Quotes?0092400)

Paul_Knoop
28-08-2003, 07:09
:D LOL :D

Paul_Knoop
28-08-2003, 07:11
Btw een nieuwe vrouw: guppie23 :P

Ben Hanna al vergeten.. :twisted: :twisted: :twisted:

Max Davidse
28-08-2003, 07:41
Btw een nieuwe vrouw: guppie23 :P

Ben Hanna al vergeten.. :twisted: :twisted: :twisted:

Een guppie van 23? Da's best een oud guppie :shock: ;)

Paul_Knoop
28-08-2003, 07:47
LOl op de foto was ze ook blond...misschien heeft het met elkaar te maken :?: :twisted:

Max Davidse
28-08-2003, 07:49
LOl op de foto was ze ook blond...misschien heeft het met elkaar te maken :?: :twisted:

Zou kunnen...ben haar nog niet tegen gekomen bij mijn weten...

Paul_Knoop
28-08-2003, 07:51
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=16196

Dat is haar eerste thread :cry:
Wat een heuglijk moment voor mankind :wink:

Max Davidse
28-08-2003, 07:57
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=16196

Dat is haar eerste thread :cry:
Wat een heuglijk moment voor mankind :wink:

Ah...die...die had ik wel vanmorgen gezien ja...alleen was me die niet zo bij gebleven.. ;)

Paul_Knoop
28-08-2003, 07:59
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Max Davidse
28-08-2003, 08:13
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook nog wel meevallen eigenlijk...maar ja...let maar niet op mij hoor..mijn smaak wordt lang niet door iedereen begrepen...en het kan ook liggen aan een erg klein fotootje...kan er maar weinig van zien zo..

Isis
28-08-2003, 08:20
Vrouwen. Raar volk. :shock:


Tssss.....:nono:
*Negeermode aan voor Richard Boon* :P

Isis
28-08-2003, 08:20
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook nog wel meevallen eigenlijk...maar ja...let maar niet op mij hoor..mijn smaak wordt lang niet door iedereen begrepen...en het kan ook liggen aan een erg klein fotootje...kan er maar weinig van zien zo..


En wat is jouw smaak dan?! ;)
Of wil ik dat niet weten?! (6)

Max Davidse
28-08-2003, 08:26
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook nog wel meevallen eigenlijk...maar ja...let maar niet op mij hoor..mijn smaak wordt lang niet door iedereen begrepen...en het kan ook liggen aan een erg klein fotootje...kan er maar weinig van zien zo..


En wat is jouw smaak dan?! ;)
Of wil ik dat niet weten?! (6)

Die is niet uit te leggen....ik kan vrouwen die andere jongens heel lelijk vinden enorm knap vinden puur om iets dat ze uitstralen.

Ik vind het vooral erg belangrijk dat een vrouw zichzelf is en dat kan je (als je daar een beetje oog voor hebt) goed zien. Ik knap ook heel erg af op het type breezer meisjes die met een kapsones rondlopen die er gewoon vanaf spettert. Veel jongens vinden die meisjes ontzettend knap, en laat ik die nu net weer lelijk vinden.

Oftewel ik val op een bepaalde uitstraling...daar kan ik zo geen vinger op leggen wat mijn smaak is...

Isis
28-08-2003, 08:33
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook nog wel meevallen eigenlijk...maar ja...let maar niet op mij hoor..mijn smaak wordt lang niet door iedereen begrepen...en het kan ook liggen aan een erg klein fotootje...kan er maar weinig van zien zo..


En wat is jouw smaak dan?! ;)
Of wil ik dat niet weten?! (6)

Die is niet uit te leggen....ik kan vrouwen die andere jongens heel lelijk vinden enorm knap vinden puur om iets dat ze uitstralen.

Ik vind het vooral erg belangrijk dat een vrouw zichzelf is en dat kan je (als je daar een beetje oog voor hebt) goed zien. Ik knap ook heel erg af op het type breezer meisjes die met een kapsones rondlopen die er gewoon vanaf spettert. Veel jongens vinden die meisjes ontzettend knap, en laat ik die nu net weer lelijk vinden.


Dat klinkt zoals...ikke! (6)
Was jij er nou zaterdag ook bij?! (6)

Max Davidse
28-08-2003, 08:56
Die thread stelt inhoudelijk niks voor nee, de avatar is een ander verhaal hoor :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook nog wel meevallen eigenlijk...maar ja...let maar niet op mij hoor..mijn smaak wordt lang niet door iedereen begrepen...en het kan ook liggen aan een erg klein fotootje...kan er maar weinig van zien zo..


En wat is jouw smaak dan?! ;)
Of wil ik dat niet weten?! (6)

Die is niet uit te leggen....ik kan vrouwen die andere jongens heel lelijk vinden enorm knap vinden puur om iets dat ze uitstralen.

Ik vind het vooral erg belangrijk dat een vrouw zichzelf is en dat kan je (als je daar een beetje oog voor hebt) goed zien. Ik knap ook heel erg af op het type breezer meisjes die met een kapsones rondlopen die er gewoon vanaf spettert. Veel jongens vinden die meisjes ontzettend knap, en laat ik die nu net weer lelijk vinden.


Dat klinkt zoals...ikke! (6)
Was jij er nou zaterdag ook bij?! (6)

LOL...nee aanstaande zaterdag ben ik er niet bij omdat ik zondag ochtend bij de premiere van een film ben waar ik zelf een rolletje in had.. ;) Wil ik toch wel wakker voor zijn...maar zo'n LOTR meeting klinkt in ieder geval enorm interessant...

Paul_Knoop
28-08-2003, 08:56
Die zogenaamde "breezer" meisjes kunnen ook gewoon heel lief zijn, maar als jij elke keer als je uitgaat word nagefloten om hoe je eruitziet dan moet je wel een beetje arrogantie hebben..

En wat betreft smaak, iedereen kijkt toch ook naar wat ze uitstraalt??of kijken mensen alleen blind naar het grote tieten/lekker kontje ??
Want dat vind ik nou echt iets irritants, mensen die alleen op uiterlijk afgaan.. :evil:

Max Davidse
28-08-2003, 09:05
Die zogenaamde "breezer" meisjes kunnen ook gewoon heel lief zijn, maar als jij elke keer als je uitgaat word nagefloten om hoe je eruitziet dan moet je wel een beetje arrogantie hebben..

En wat betreft smaak, iedereen kijkt toch ook naar wat ze uitstraalt??of kijken mensen alleen blind naar het grote tieten/lekker kontje ??
Want dat vind ik nou echt iets irritants, mensen die alleen op uiterlijk afgaan.. :evil:

Die mensen zijn er dus verrekte veel...en ik doelde met mijn "breezer meisjes" opmerking op de arrogante versies daarvan. Versie 1.07 ofzo.. bevat een arrogantie bug ;)

Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet. Maar goed...da's allemaal maar mijn mening...

Isis
28-08-2003, 09:09
Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet.


Ik ben er iig ook niet arrogant van geworden!! (6)(6)

Paul_Knoop
28-08-2003, 09:13
Ik heb het ietsje verkeerd verwoord, ik bedoelde dat die meisjes die zoveel aandacht krijgen daar op een bepaalde manier mee om moeten gaan en een beetje arrogantie is dan best wel handig lijkt me, om die rijen half bezopen kerels van je af te slaan.

Ben het nu dus wel eens met je definitie van breezermeisjes :wink:
Het oppervlakkige van alleen kijken naar uiterlijk vind ik heel simpel, en dat van iemand van 17 :wink:

Ik ken zelf ook een hoop knappe meiden en die hebben ook veel last van ( sorry..) vaak negers die ze lopen lastig te vallen..En komt er dan es een normale jongen word hij er de dupe van omdat ze denken daar heb je er weer 1..Leer ze daarom altijd eerst kennen op een andere manier voor je wat probeert bij ze in een disco ofzo :twisted: geloof me, dat helpt :twisted: :twisted:

Isis
28-08-2003, 09:17
vaak negers die ze lopen lastig te vallen..En komt er dan es een normale jongen....

Met dit soort uitspraken hoor jij vast niet bij de "normale" jongens... :?

Max Davidse
28-08-2003, 09:27
Ik ken zelf ook een hoop knappe meiden en die hebben ook veel last van ( sorry..) vaak negers die ze lopen lastig te vallen..En komt er dan es een normale jongen word hij er de dupe van omdat ze denken daar heb je er weer 1..Leer ze daarom altijd eerst kennen op een andere manier voor je wat probeert bij ze in een disco ofzo :twisted: geloof me, dat helpt :twisted: :twisted:

Ik ken er ook aardig wat, maar degene die in mijn vriendenkring zitten zijn stuk voor stuk waanzinnig aardig en open.

Sowieso probeer ik geen meisje te versieren in een discotheek of iets dergelijks...Punt 1. Ik kan totaal niet versieren... Punt 2. Je weet dan niets van zo'n meisje, behalve dat ze er leuk uitziet en eventueel ook leuk kan dansen.

Ik kom liever een meisje tegen in een rustige maar gezellige kroeg. Je kan dan nog eens een babbeltje maken en leert elkaar tenminste een beetje kennen. Overigens kan ik ook daar niet versieren.. ;) Iets "proberen" is sowieso niets voor mij. Als het gebeurt is dat doorgaans bij mij iets wat als vanzelf gaat, dus duidelijk iets van twee kanten...

Paul_Knoop
28-08-2003, 09:28
Ik woon vlakbij rotterdam en ik reis veel via zuidplein, waar heel veel gekleurde mensen rondlopen die de naam hebben om veel meisjes lastig te vallen, ik noem het beestje gewoon bij zijn naam. Ze worden sowieso al beschermd. Neger mag je niet zeggen, Blanke wel :? Vraag maar aan meer mensen in Rotterdam, het is bekend dat zuidplein er last van heeft :wink:

Hanna
28-08-2003, 16:14
Ik woon vlakbij rotterdam en ik reis veel via zuidplein, waar heel veel gekleurde mensen rondlopen die de naam hebben om veel meisjes lastig te vallen, ik noem het beestje gewoon bij zijn naam. Ze worden sowieso al beschermd. Neger mag je niet zeggen, Blanke wel :? Vraag maar aan meer mensen in Rotterdam, het is bekend dat zuidplein er last van heeft :wink:

práát me niet van zuidplein (6)
ik kom een paar dagen niet langs en kíjk eens wat er over me wordt geluld...
en als er één schaap over de dam is, volgen er ineens veel meer.. :nono:
jullie mogen me gewoon vragen wat mn geboortedatum is hoor... ik zeg het alleen niet... in werkelijkheid ben ik namelijk al 43, snap je? ;)
maar wel gezellig eigenlijk.. zullen we weer eens een vrouwen-thread openen?
maar dan wel zonder het 'vleeskeuring' gehalte aub :D

en btw; ies en steef bedankt voor de support als het over mij ging ;)

Paul_Knoop
28-08-2003, 16:17
zeg, met vleeskeuring is ook niks mis toch :wink:
En zo erg was het toch ook weer niet.
Plus dat ik de hint van isis dat ik 1 of andere rascist ben ook wel mag worden hersteld
Met dit soort uitspraken hoor jij vast niet bij de "normale" jongens...




Ook al zullen jullie me een zeiker vinden..Ik wens niet om met dat soort mensen te worden vergeleken

Hanna
28-08-2003, 17:06
Ook al zullen jullie me een zeiker vinden..Ik wens niet om met dat soort mensen te worden vergeleken

je komt ook niet over als zo iemand. Kan natuurlijk altijd zo zijn, maar geen van je uitspraken wijst daarop, naar mijn mening!

wat jij zei was wel degelijk waar vind ik! Je zou misschien alleen wat meer nuance in je uitspraken kunnen brengen.
Internet is leuk, maar kan ook een totaal vertekend beeld van jouw persoontje geven als je je een paar keer verkeerd uitdrukt..

enne... een vleeskeuring? hmhm.. is WEL fout :wink:

John Sital
28-08-2003, 17:08
Ik heb het ietsje verkeerd verwoord, ik bedoelde dat die meisjes die zoveel aandacht krijgen daar op een bepaalde manier mee om moeten gaan en een beetje arrogantie is dan best wel handig lijkt me, om die rijen half bezopen kerels van je af te slaan.

Ben het nu dus wel eens met je definitie van breezermeisjes :wink:
Het oppervlakkige van alleen kijken naar uiterlijk vind ik heel simpel, en dat van iemand van 17 :wink:

Ik ken zelf ook een hoop knappe meiden en die hebben ook veel last van ( sorry..) vaak negers die ze lopen lastig te vallen..En komt er dan es een normale jongen word hij er de dupe van omdat ze denken daar heb je er weer 1..Leer ze daarom altijd eerst kennen op een andere manier voor je wat probeert bij ze in een disco ofzo :twisted: geloof me, dat helpt :twisted: :twisted:

je hebt volkomen gelijk, blanke gozers vallen nooit meiden lastig :?
verrek, als ik op stap ga zie ik genoeg van dat soort trieste personen, maar er zitten verdacht veel bleke mensen tussen :?

John Sital
28-08-2003, 17:09
Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet.


Ik ben er iig ook niet arrogant van geworden!! (6)(6)

jij wordt alleen in je dromen nagefloten :wink: :twisted:

John Sital
28-08-2003, 17:10
zeg, met vleeskeuring is ook niks mis toch :wink:
En zo erg was het toch ook weer niet.
Plus dat ik de hint van isis dat ik 1 of andere rascist ben ook wel mag worden hersteld
Met dit soort uitspraken hoor jij vast niet bij de "normale" jongens...

geloof ik ook niet, maar valt mij wel op dat tegenwoordig steeds vaker naar kleurtje wordt verwezen :?



Ook al zullen jullie me een zeiker vinden..Ik wens niet om met dat soort mensen te worden vergeleken

Paul_Knoop
28-08-2003, 17:33
dank je hanna (y) maar ik weet ook wel dat ook blanke jongens dat soort dingen doen zoals meisjes lastig vallen maar in mijn omgeving zijn het voornamelijk donkere mensen sorry :wink:

John Sital
28-08-2003, 17:37
dank je hanna (y) maar ik weet ook wel dat ook blanke jongens dat soort dingen doen zoals meisjes lastig vallen maar in mijn omgeving zijn het voornamelijk donkere mensen sorry :wink:

hm, maakt volgens mij niet uit of je door een donkere persoon of blanke persoon wordt lastiggevallen...maar we zullen maar weer on-topic gaan, dit soort dingen blijf je altijd houden.

Erik Sastriawan
28-08-2003, 20:00
So back on track.... was Elaine al genoemd... :?:

Isis
28-08-2003, 20:02
ies en steef bedankt voor de support als het over mij ging ;)

Anytime babe! ;)
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)

Isis
28-08-2003, 20:03
Plus dat ik de hint van isis dat ik 1 of andere rascist ben ook wel mag worden hersteld
Met dit soort uitspraken hoor jij vast niet bij de "normale" jongens...

Ook al zullen jullie me een zeiker vinden..Ik wens niet om met dat soort mensen te worden vergeleken

Sorry, die link leg je toch echt zelf...en je uitspraken helpen je ook niet...maar goed..da's jouw mening, je weet nu een beetje de mijne..;)
Door met de vrouwenthread! (y)

Isis
28-08-2003, 20:04
Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet.


Ik ben er iig ook niet arrogant van geworden!! (6)(6)

jij wordt alleen in je dromen nagefloten :wink: :twisted:

Stomme neger!! (6)(6)

Peefie
28-08-2003, 20:05
En wat betreft smaak, iedereen kijkt toch ook naar wat ze uitstraalt??of kijken mensen alleen blind naar het grote tieten/lekker kontje ??
Want dat vind ik nou echt iets irritants, mensen die alleen op uiterlijk afgaan.. :evil:

Ik kijk inderdaad alleen maar naar haar tieten en kont...... :oops:.

Isis
28-08-2003, 20:08
En wat betreft smaak, iedereen kijkt toch ook naar wat ze uitstraalt??of kijken mensen alleen blind naar het grote tieten/lekker kontje ??
Want dat vind ik nou echt iets irritants, mensen die alleen op uiterlijk afgaan.. :evil:

Ik kijk inderdaad alleen maar naar haar tieten en kont...... :oops:.

Dan weet ik dus dat ik iets met een diep decollete aan moet trekken, speciaal voor jou?! ;)(6)

John Sital
28-08-2003, 20:10
Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet.


Ik ben er iig ook niet arrogant van geworden!! (6)(6)

jij wordt alleen in je dromen nagefloten :wink: :twisted:

Stomme neger!! (6)(6)

vriendin van brucebikkel!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

Isis
28-08-2003, 20:15
Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je nagefloten wordt, je daar arrogant van zou moeten worden...tuurlijk hoeft dat niet.


Ik ben er iig ook niet arrogant van geworden!! (6)(6)

jij wordt alleen in je dromen nagefloten :wink: :twisted:

Stomme neger!! (6)(6)

vriendin van brucebikkel!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

(6) Kom je me zaterdag in elkaar rammen?! ;)

John Sital
28-08-2003, 20:20
hm ff serieus isis, lijkt mij dat een persoon als bruce-kleine-snikkel een zwaar minderwaardigheidscomplex heeft die de hele wereld als zijn vijand ziet :?

Hanna
28-08-2003, 21:45
Btw een nieuwe vrouw: guppie23 :P

Ben Hanna al vergeten.. :twisted: :twisted: :twisted:

niet om het één of ander maar..
word ik, naturel van top tot teen, aan de kant gezet voor een aan allen kanten opgespoten weggezogen en geperoxideerde gup???
dat vind ik nou écht niet leuk :cry:
:D

Hanna
28-08-2003, 21:47
Hoe weet jij dit toch allemaal?! :cry: :cry:

wees maar niet bang hoor ies.. steef weet niets meer dan jij..
wat HIJ weet, weet JIJ ook, maar wat JIJ niet weet weet hij ook niet....
was dat te volgen?? ;)

Hanna
28-08-2003, 21:48
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)

Nou ies, ik weet anders zeker dat jij er over 10 jaar nog net zo goed uitziet, dus volgens mij is dat wel degelijk mogelijk hoor ;)

Steven Maas
28-08-2003, 21:51
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)Dus ik mag je over ruim 10 jaar geen babe meer noemen? :( Hè, wat jammer nou. :P

Steven Maas
28-08-2003, 21:53
steef weet niets meer dan jij..Jaaaaahaaaaaaa... dat weten we ondertussen wel. Vertel nu maar eens wat nieuws. :(

Isis
29-08-2003, 20:51
word ik, naturel van top tot teen, aan de kant gezet voor een aan allen kanten opgespoten weggezogen en geperoxideerde gup???
dat vind ik nou écht niet leuk :cry:
:D

Je vergeet oxiderend, irriterend en eroderend...(6)

Isis
29-08-2003, 20:52
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)

Nou ies, ik weet anders zeker dat jij er over 10 jaar nog net zo goed uitziet, dus volgens mij is dat wel degelijk mogelijk hoor ;)

:oops: :oops: :oops:

Isis
29-08-2003, 20:52
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)Dus ik mag je over ruim 10 jaar geen babe meer noemen?!


Dat doe je nu al niet, laat staan over een jaar of 10...(6)

Steven Maas
29-08-2003, 20:54
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)

Nou ies, ik weet anders zeker dat jij er over 10 jaar nog net zo goed uitziet, dus volgens mij is dat wel degelijk mogelijk hoor ;)

:oops: :oops: :oops:Geef toe... Hanna is de laatste tijd punten aan het scoren. Zou ze mee willen naar een meeting ofzo? :P (6)

Isis
29-08-2003, 21:03
Alhoewel..en 43 jarige babe?! :? (6)

Nou ies, ik weet anders zeker dat jij er over 10 jaar nog net zo goed uitziet, dus volgens mij is dat wel degelijk mogelijk hoor ;)

:oops: :oops: :oops:Geef toe... Hanna is de laatste tijd punten aan het scoren. Zou ze mee willen naar een meeting ofzo? :P (6)

Tsss...:nono:
Ze heeft gewoon mensenkennis!! (6)(6)

Elaine
02-09-2003, 17:49
So back on track.... was Elaine al genoemd... :?:

Ja ik was iid al genoemd, eigenlijk volg ik niet zoveel draadjes. Ik post ook bijna nooit zonder reden. zou ik eigenlijk wel moeten doen, het is gezellig genoeg hier :lol:

Gabriel B.
02-09-2003, 19:29
Vrouwen

Vrouwen hebben krachten die mannen steeds verwonderen.
Ze dragen kinderen, ze dragen verdriet, ze dragen lasten maar ze geven geluk, liefde en blijdschap.
Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen.
Ze zingen wanneer ze willen huilen.
Ze huilen wanneer ze gelukkig zijn en ze lachen als ze nerveus zijn.
Vrouwen wachten bij de telefoon tot ze het “veilig aangekomen”-telefoontje ontvangen
van een vriend na een rit door de sneeuw op weg naar huis.
Ze zijn verpleegsters, directrices, advocaten, thuiswerkende moeders, motorfietsfanaten en ook je buren.
Ze dragen pakken, jeans en uniformen.
Ze vechten in wat ze geloven en komen in opstand tegen onrechtvaardigheid
Ze doen al het mogelijke om hun kinderen op de juiste scholen te krijgen
en hun gezinnen de geborgenheid die ze nodig hebben.
Voor een bange vriend gaan ze mee naar de dokter.
Vrouwen zijn eerlijk, loyaal en vergevingsgezind.
Ze zijn slim en weten dat kennis macht is.
Maar ze weten steeds hoe ze hun zachte kant moeten gebruiken om een mening uit te brengen.
Hun harten breken wanneer een vriend sterft.
Ze hebben verdriet bij het verlies van een familielid maar blijven steeds
sterk , zelfs op de momenten dat ze denken zwak te zijn.
Een vrouw kan een romantische avond onvergetelijk maken.
Vrouwen zijn er in alle maten, kleuren en vormen.
Ze leven in huizen, flats en villa’s.
Ze rijden, vliegen, wandelen, rennen of zenden e-mail om te tonen hoeveel ze om je geven.
Het hart van een vrouw doet de wereld draaien !
Vrouwen doen meer dan enkel leven brengen.
Ze brengen liefde en hoop. Ze brengen medelijden en idealen.
Ze geven morele ondersteuning aan familie en vrienden.
En al wat ze als beloning willen is een knuffel, een glimlach
en dat jij hetzelfde doet met de mensen die jij ontmoet.


Mannen

Mannen zijn goed in het optillen van zware dingen.

;)

Richard B.
02-09-2003, 19:32
Gabriel: van welke planeet kom jij in godesnaam? Dit kun je namelijk niet menen. :shock:

Richard B.
02-09-2003, 19:34
Vrouwen. Raar volk. :shock:

Tssss.....:nono:
*Negeermode aan voor Richard Boon* :P
....en kritiek kunnen ze ook al niet aan. :twisted:

Gabriel B.
02-09-2003, 20:11
Gabriel: van welke planeet kom jij in godesnaam? Dit kun je namelijk niet menen. :shock:
Laat ons maar stellen dat ik met de jaren ouder en wijzer wordt (yeah, right) en dat ik nu al een verdediging opbouw voor de eventuele grappen die ik nog in de moppentoppers-thread zal plaatsen.

Met een sig als deze hieronder moet je af en toe wel eens een paar complimentjes geven.

Richard B.
02-09-2003, 20:13
Gabriel: van welke planeet kom jij in godesnaam? Dit kun je namelijk niet menen. :shock:
Laat ons maar stellen dat ik met de jaren ouder en wijzer wordt (yeah, right) en dat ik nu al een verdediging opbouw voor de eventuele grappen die ik nog in de moppentoppers-thread zal plaatsen.

Met een sig als deze hieronder moet je af en toe wel eens een paar complimentjes geven.

Hihihi! Goeie.. (y)

EDIT: enne... er zit inderdaad een hoop waarheid in je sig. Voor een goeie relatie moet je het respect voor je (vrouwelijke) partner ook tot het absolute minimum kunnen 'slopen'. Anders krijg je 'heartbreak' zoals die verborgen ligt in mijn eigen sig.

John Sital
02-09-2003, 20:32
haha gabriel rules :P

Gabriel B.
02-09-2003, 20:36
haha gabriel rules :P
Ik weet dat het niet mag maar mij ego dwingt me dit nog even te quoten. :wink:

John Sital
02-09-2003, 20:37
tja die tekst was errug goed :P

Gabriel B.
02-09-2003, 20:41
tja die tekst was errug goed :P
Ik mag niet echt credit nemen... de tekst is een samenraapsel van zowat alles van iedereen... de vertaling mag ik wel copyrighten. :wink:

John Sital
02-09-2003, 20:43
tja die tekst was errug goed :P
Ik mag niet echt credit nemen... de tekst is een samenraapsel van zowat alles van iedereen... de vertaling mag ik wel copyrighten. :wink:

ach als jij het net doet dan doet een ander het wel! :wink:

Isis
07-09-2003, 04:08
Vrouwen. Raar volk. :shock:

Tssss.....:nono:
*Negeermode aan voor Richard Boon* :P
....en kritiek kunnen ze ook al niet aan. :twisted:


http://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gif
Dit komt nooit meer goed, Richard! (6)

Beloved
07-09-2003, 12:07
Ach, mannen :roll:

Gabriel B.
07-09-2003, 12:33
Ach, mannen :roll:
oh ja ? :?

Richard B.
07-09-2003, 13:44
Vrouwen. Raar volk. :shock:

Tssss.....:nono:
*Negeermode aan voor Richard Boon* :P
....en kritiek kunnen ze ook al niet aan. :twisted:


http://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gif
Dit komt nooit meer goed, Richard! (6)
Awww... neeeeee... Isis het spijt me! http://www.smilies.nl/crying.gif


Errr... o wacht even, het spijt me helemaal niet! http://www.smilies.nl/devil/flamingdevil.gif

Richard B.
07-09-2003, 13:46
Ach, mannen :roll:
Leuk volk toch?

Reginald
07-09-2003, 15:10
beste volk zou ik zo zeggen 8)
of er hier veel vrouwen zijn vind ik niet zo belangrijk maar als er misschien vrijgezellen tussen zitten dan kan mijn sporadische intresse worden aangewakkerd en zal ik hier es wat vaker moeten komen posten :P :twisted:

John Sital
07-09-2003, 15:31
Ach, mannen :roll:

nee vrouwen :twisted:

Isis
07-09-2003, 17:16
http://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gifhttp://www.smiliez.de/images/2488.gif
Dit komt nooit meer goed, Richard! (6)
Awww... neeeeee... Isis het spijt me! http://www.smilies.nl/crying.gif


Errr... o wacht even, het spijt me helemaal niet! http://www.smilies.nl/devil/flamingdevil.gif

Ja, wat is 't nou?! (6)(6)

Isis
07-09-2003, 17:17
Ach, mannen :roll:

nee vrouwen :twisted:

Tssss...jij moet helemaal je mond houden!! :nono:(6)

Steven Maas
07-09-2003, 17:17
Ja, wat is 't nou?! (6)(6)Mannen... *zucht* :roll: :P

John Sital
07-09-2003, 17:19
Ach, mannen :roll:

nee vrouwen :twisted:

Tssss...jij moet helemaal je mond houden!! :nono:(6)

kom nou maar langs voor dat hypotheekgesprek :twisted:

Isis
07-09-2003, 17:20
Ja, wat is 't nou?! (6)(6)Mannen... *zucht* :roll: :P

Hmm..heb je 't door?! ;)

Isis
07-09-2003, 17:21
Tssss...jij moet helemaal je mond houden!! :nono:(6)

kom nou maar langs voor dat hypotheekgesprek :twisted:

Ik ga toch maar niet voor Den Bosch/Oss...;)

John Sital
07-09-2003, 17:21
Ach, mannen :roll:

nee vrouwen :twisted:

Tssss...jij moet helemaal je mond houden!! :nono:(6)

tuurlijk..... :twisted:

Steven Maas
07-09-2003, 17:23
Mannen... *zucht* :roll: :P
Hmm..heb je 't door?! ;)Nee, een relatie met een kerel lijkt me nou HELEMAAL niks... :)

Isis
07-09-2003, 17:25
Mannen... *zucht* :roll: :P
Hmm..heb je 't door?! ;)Nee, een relatie met een kerel lijkt me nou HELEMAAL niks... :)

Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)

Steven Maas
07-09-2003, 17:42
Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaan... goed?

Isis
07-09-2003, 18:01
Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaan... goed?

"er over laten gaan"....:nono: Typisch weer 'n mannenuitspraak..;)

Steven Maas
07-09-2003, 18:04
"er over laten gaan"....:nono: Typisch weer 'n mannenuitspraak..;)over of onder... het is toch nooit goed... :?

Isis
07-09-2003, 18:05
"er over laten gaan"....:nono: Typisch weer 'n mannenuitspraak..;)over of onder... het is toch nooit goed... :?

Tja....vrouwen he?! ;):P

Gabriel B.
07-09-2003, 20:22
Een vrouw treedt in het huwelijk met het idee dat Hij zal veranderen... maar Hij doet het niet.

Een man treedt in het huwelijk met het idee dat Zij nooit zal veranderen... en dat doet Ze wel. ;)

John Sital
07-09-2003, 20:23
Een vrouw treedt in het huwelijk met het idee dat Hij zal veranderen... maar Hij doet het niet.

Een man treedt in het huwelijk met het idee dat Zij nooit zal veranderen... en dat doet Ze wel. ;)

een man gaat scheiden omdat zijn vrouw hem constant probeert te veranderen? :?

Gabriel B.
07-09-2003, 20:32
Eerlijk antwoord ? : Geen flauw idee van.

Beloved
08-09-2003, 10:47
Mannen... *zucht* :roll: :P
Hmm..heb je 't door?! ;)Nee, een relatie met een kerel lijkt me nou HELEMAAL niks... :)

Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)
Ja, ik zou echt helemaal rampzalig chagrijnig worden met een vrouw. Ik zou ook echt niet met mezelf kunnen leven :P

Max Davidse
08-09-2003, 10:51
Mannen... *zucht* :roll: :P
Hmm..heb je 't door?! ;)Nee, een relatie met een kerel lijkt me nou HELEMAAL niks... :)

Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)
Ja, ik zou echt helemaal rampzalig chagrijnig worden met een vrouw. Ik zou ook echt niet met mezelf kunnen leven :P

Ik denk toch wel dat zowel mannen als vrouwen dat probleem hebben hoor..

John Sital
08-09-2003, 10:58
dat ze niet met zichzelf kunnen leven? :?

Max Davidse
08-09-2003, 11:00
dat ze niet met zichzelf kunnen leven? :?

Zoiets ja...wie wil er nu met een cloon van zichzelf opgescheept zitten..ik irriteer me ook wel eens mateloos aan mezelf...

John Sital
08-09-2003, 11:05
dat ze niet met zichzelf kunnen leven? :?

Zoiets ja...wie wil er nu met een cloon van zichzelf opgescheept zitten..ik irriteer me ook wel eens mateloos aan mezelf...

nou arnold bomers en gabriel lijken wel heel erg op elkaar :wink:
maar ja iedereen heeft verbeterpunten, alleen is het de vraag of je bestand bent tegen kritiek of zelfkritiek kunt opbrengen.

Max Davidse
08-09-2003, 11:07
dat ze niet met zichzelf kunnen leven? :?

Zoiets ja...wie wil er nu met een cloon van zichzelf opgescheept zitten..ik irriteer me ook wel eens mateloos aan mezelf...

nou arnold bomers en gabriel lijken wel heel erg op elkaar :wink:
maar ja iedereen heeft verbeterpunten, alleen is het de vraag of je bestand bent tegen kritiek of zelfkritiek kunt opbrengen.

Ikke wel...maar kan mijn kloontje dat ook.. :P

John Sital
08-09-2003, 11:19
tja mijn kloon pleegt gelijk zelfmoord :wink:

Henk Heideveld
08-09-2003, 11:31
Hehehe...precies...en ik moet toch ergens de tools of the trade leren? ;)*Zucht* :roll:

Mag ik je verder doorverwijzen naar de site van een goede bekende en regelmatig forumbezoeker? http://www.relatieplanet.nl

Het was geen serieuze opmerking Alex...Goh.... mijn opmerking ook niet... :mrgreen:

Eigenlijk bedoelde ik dat ouwehoeren ergens anders thuis hoort... ;)
Dan is er voor OFFIE veel werk te verzetten :mrgreen:

Reginald
08-09-2003, 11:33
ik zou niet willen dat er een kloon van mij bestaat want er is maar plaats voor een perfect persoon in de wereld (6)

Jan Spoelder
08-09-2003, 13:37
Ik ben van mezelf al vrij druk kereltje...een kopie van mezelf maakt t leven voor anderen tot een ware hel 8)

Gabriel B.
08-09-2003, 14:14
nou arnold bomers en gabriel lijken wel heel erg op elkaar :wink:
maar ja iedereen heeft verbeterpunten, alleen is het de vraag of je bestand bent tegen kritiek of zelfkritiek kunt opbrengen.
:shock:
Oh ja... en we klinken ook net hetzelfde.

Gabriel B.
08-09-2003, 14:15
Zoiets ja...wie wil er nu met een cloon van zichzelf opgescheept zitten..ik irriteer me ook wel eens mateloos aan mezelf...Lijkt me heel irritant bij een spelletje schaak of triviant.

Max Davidse
08-09-2003, 14:17
Zoiets ja...wie wil er nu met een cloon van zichzelf opgescheept zitten..ik irriteer me ook wel eens mateloos aan mezelf...Lijkt me heel irritant bij een spelletje schaak of triviant.

Altijd maar weer remise.. ;)

Isis
08-09-2003, 21:09
nou arnold bomers en gabriel lijken wel heel erg op elkaar :wink:
:shock:
Oh ja... en we klinken ook net hetzelfde.

Dat niet, maar qua uiterlijk zitten jullie wel 'n beetje op één lijn...(6)

Steven Maas
08-09-2003, 21:11
Dat niet, maar qua uiterlijk zitten jullie wel 'n beetje op één lijn...(6)Als 2 druppels in een emmer water...

Richard B.
08-09-2003, 22:19
Mannen... *zucht* :roll: :P
Hmm..heb je 't door?! ;)Nee, een relatie met een kerel lijkt me nou HELEMAAL niks... :)

Nou, ach...'t heeft toch zeker z'n leuke kanten...;)
Ik zou gék worden van de hele dag een wijf om me heen, de hele dag dat gezeik...(6)
Ja, ik zou echt helemaal rampzalig chagrijnig worden met een vrouw. Ik zou ook echt niet met mezelf kunnen leven :P

Ik denk toch wel dat zowel mannen als vrouwen dat probleem hebben hoor..
De eerste persoon die iedereen haat is zichzelf. Da's gewoon een feit.

Isis
09-09-2003, 06:33
De eerste persoon die iedereen haat is zichzelf. Da's gewoon een feit.


Daar heb je vast héél lang over na moeten denken...(6)
Doe je best en scoor nou weer 's wat vrouwvriendelijke punten; daar gaat 't tenslotte om in deze thread, Boon!! :nono::P

Max Davidse
09-09-2003, 07:51
Ik ga liever met vrouwen om dan met mannen...

Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar veel vrouwen zijn vriendelijker/zachter en ook, en dat is een hele belangrijke reden voor me, eerlijker.

Op de een of andere manier kan ik dan ook vaak veel beter opschieten met vrouwen dan met mannen...al is dat dan voornamelijk vriendschappelijk want ik wordt erg vaak als broertje of maatje gezien.

Nogmaals, ik zeg niet dat het altijd zo is...maar vaak wel.

Women...you've got to love them.. :)

John Sital
09-09-2003, 08:05
vrouwen zijn vaak ook interessanter dan mannen, die hebben een breder interesseveld, bij mannen ouwehoer je toch vaker over dezelfde dingen.

Richard B.
09-09-2003, 17:42
De eerste persoon die iedereen haat is zichzelf. Da's gewoon een feit.


Daar heb je vast héél lang over na moeten denken...(6)
Doe je best en scoor nou weer 's wat vrouwvriendelijke punten; daar gaat 't tenslotte om in deze thread, Boon!! :nono::P
Aargh! WEER dat gezeur van vrouwen aan m'n kop!! :twisted:

Hoeveel punten scoor ik met die opmerking Isis? :mrgreen:

Ik wil best wel vrouw-vriendelijk zijn maar dan moeten bepaalde vrouwen op deze planeet ook maar eens leren om eens wat 'Richard-vriendelijker' te zijn. De laatste paar maanden (don't ask..) zijn voor mij wat dat betreft wel wat ontnuchterend: mijn respect voor vrouwen wordt er stukje bij beetje door gesloopt. In het echte leven ben ik misschien een tikkeltje TE vrouwvriendelijk en ik ben nu aan het leren om dat wat beter te doseren. ;)

Isis
09-09-2003, 22:30
vrouwen zijn vaak ook interessanter dan mannen, die hebben een breder interesseveld..........

Dit klinkt als muziek in m'n oortjes!! ;)

Isis
09-09-2003, 22:33
Hoeveel punten scoor ik met die opmerking Isis? :mrgreen:
Niet naar de bekende weg vragen...:nono:


De laatste paar maanden (don't ask..) zijn voor mij wat dat betreft wel wat ontnuchterend: mijn respect voor vrouwen wordt er stukje bij beetje door gesloopt.

Dat klinkt klote..:(
En op mij reageer je je nu af?! :P(6)
Nee hoor, even serieus....er zijn zowel mannelijke als vrouwelijke hufters...zo snel mogelijk afstand van nemen, Richard...;)

Richard B.
09-09-2003, 22:45
Dat klinkt klote..:(
En op mij reageer je je nu af?! :P(6)
Nee hoor, even serieus....er zijn zowel mannelijke als vrouwelijke hufters...zo snel mogelijk afstand van nemen, Richard...;)
Zie signature.. :)

Isis
09-09-2003, 22:47
Dat klinkt klote..:(
En op mij reageer je je nu af?! :P(6)
Nee hoor, even serieus....er zijn zowel mannelijke als vrouwelijke hufters...zo snel mogelijk afstand van nemen, Richard...;)
Zie signature.. :)[/quote]

Hmm...daar word ik ook niet echt veel vrolijker van..:(
Wéér een man die niet kwooten kan btw!! :P:P
Rich....cheer up, man!
Verander iig je sig 's....niet in die ellende blijven hangen hoor...;)
(sprak de ervaren vrouw..;) )

Steven Maas
10-09-2003, 00:56
Verander iig je sig 's...Wanneer mag ik m'n sig veranderen? :confused: :P

Edwin V
10-09-2003, 06:37
I have the utmost respect for women.
But there are women that don't want respect...

Gabriel B.
10-09-2003, 18:33
Vrouwen maken zich vaak druk om niets... en dan trouwen ze ermee. ;)

Isis
10-09-2003, 18:46
Vrouwen maken zich vaak druk om niets... en dan trouwen ze ermee. ;)

Noem 't maar niks....:nono:

Gabriel B.
10-09-2003, 18:54
Vrouwen maken zich vaak druk om niets... en dan trouwen ze ermee. ;)

Noem 't maar niks....:nono:
Ik moest even de andere kant op alvorens deze te kunnen plaatsen :

Vrouwen maken mannen niet belachelijk. Mannen zjn echte doe-het-zelvers. :wink:

Richard B.
10-09-2003, 20:38
Dat klinkt klote..:(
En op mij reageer je je nu af?! :P(6)
Nee hoor, even serieus....er zijn zowel mannelijke als vrouwelijke hufters...zo snel mogelijk afstand van nemen, Richard...;)
Zie signature.. :)

Hmm...daar word ik ook niet echt veel vrolijker van..:(
Wéér een man die niet kwooten kan btw!! :P:P
Rich....cheer up, man!
Verander iig je sig 's....niet in die ellende blijven hangen hoor...;)
(sprak de ervaren vrouw..;) )

Aaaaarghhhh!!! En nou gaat ze me ook nog orders geven! *grijpt de fles* :wink:

Isis
10-09-2003, 21:42
Hmm...daar word ik ook niet echt veel vrolijker van..:(
Wéér een man die niet kwooten kan btw!! :P:P
Rich....cheer up, man!
Verander iig je sig 's....niet in die ellende blijven hangen hoor...;)
(sprak de ervaren vrouw..;) )

Aaaaarghhhh!!! En nou gaat ze me ook nog orders geven! *grijpt de fles* :wink:

Adviezen!! :nono:
(en da's véél gevaarlijker....(6))

Richard B.
10-09-2003, 21:51
Hmm...daar word ik ook niet echt veel vrolijker van..:(
Wéér een man die niet kwooten kan btw!! :P:P
Rich....cheer up, man!
Verander iig je sig 's....niet in die ellende blijven hangen hoor...;)
(sprak de ervaren vrouw..;) )

Aaaaarghhhh!!! En nou gaat ze me ook nog orders geven! *grijpt de fles* :wink:

Adviezen!! :nono:
(en da's véél gevaarlijker....(6))
Hehehe! Bedankt voor het advies Isis. :bier:

Btw: mijn uitspraken in deze thread moeten nou ook niet zo heel erg zwartdenkerig worden overgenomen want ik ben juist een erg optimistisch persoon en heb me absoluut niet afgewend van het vrouwelijk deel van deze planet (oef, integendeel zelfs...). :twisted:

Isis
10-09-2003, 21:57
Hehehe! Bedankt voor het advies Isis. :bier:
Anytime, babe! (6)


Btw: mijn uitspraken in deze thread moeten nou ook niet zo heel erg zwartdenkerig worden overgenomen want ik ben juist een erg optimistisch persoon en heb me absoluut niet afgewend van het vrouwelijk deel van deze planet (oef, integendeel zelfs...). :twisted:
O ja joh...;)
DO tell us! (y)
Enne...probeer 's wat sneller te antwoorden: 10 min. doen over een reply...tsss...:nono:(6)

Richard B.
10-09-2003, 22:03
Btw: mijn uitspraken in deze thread moeten nou ook niet zo heel erg zwartdenkerig worden overgenomen want ik ben juist een erg optimistisch persoon en heb me absoluut niet afgewend van het vrouwelijk deel van deze planet (oef, integendeel zelfs...). :twisted:
O ja joh...;)
DO tell us! (y)
Enne...probeer 's wat sneller te antwoorden: 10 min. doen over een reply...tsss...:nono:(6)
Nou, kweenie wat het is maar het forum is heel traag momenteel. Btw: dit wordt toch niet WEER een variant van de off-topic-thread? :nono:

En wat betreft de onthullingen: nee, dit was wel genoeg denk ik. :oops:

Gabriel B.
10-09-2003, 22:03
Adviezen!! :nono:
(en da's véél gevaarlijker....(6))
Vertrouw niemand die adviezen verkoopt maar koester degenen die ze gratis weggeven.

Isis
10-09-2003, 22:07
Btw: dit wordt toch niet WEER een variant van de off-topic-thread? :nono:
En?! :confused:
Op de OHT durfde je toch niet te komen?! ;)


En wat betreft de onthullingen: nee, dit was wel genoeg denk ik. :oops:
Tsss....mietje!! :P:P

Isis
10-09-2003, 22:08
Adviezen!! :nono:
(en da's véél gevaarlijker....(6))
Vertrouw niemand die adviezen verkoopt maar koester degenen die ze gratis weggeven.

Pfff...wat zit jij vanavond vol wijze spreuken....:confused:;)

Richard B.
10-09-2003, 22:24
Btw: dit wordt toch niet WEER een variant van de off-topic-thread? :nono:
En?! :confused:
Op de OHT durfde je toch niet te komen?! ;)


En wat betreft de onthullingen: nee, dit was wel genoeg denk ik. :oops:
Tsss....mietje!! :P:P
Ik herinner me een tijd (ongeveer een jaar geleden) dat ik over dit soort onderwerpen in de dvd.nl-chat nog wel eens een paar leuke chats had met forum-leden die helaas niet meer actief zijn op dit forum. Dat was wel geinig maar via het forum? Mwoah. Nee, toch maar niet.. :oops:

Isis
11-09-2003, 07:54
Ik herinner me een tijd (ongeveer een jaar geleden) dat ik over dit soort onderwerpen in de dvd.nl-chat nog wel eens een paar leuke chats had met forum-leden die helaas niet meer actief zijn op dit forum.

Met wie had je dan eigenlijk veel chatcontact?!
Offe...was dit een verkapte uitnodiging?! (6);)

Gabriel B.
11-09-2003, 08:12
Adviezen!! :nono:
(en da's véél gevaarlijker....(6))
Vertrouw niemand die adviezen verkoopt maar koester degenen die ze gratis weggeven.

Pfff...wat zit jij vanavond vol wijze spreuken....:confused:;)
Ervaring is de beste leermeester. :wink: