PDA

Bekijk de volledige versie : Die Another Day



M Balje
12-03-2002, 16:08
Op http://www.Jamesbond.com is bekend gemaakt dat dit de titel is van de 20ste Jamesbondfilm:

DIE ANOTHER DAY



Julie mening graag over deze titel...

Jaded
12-03-2002, 16:13
Persoonlijk vind ik hem niet goed.
Klinkt zo depressief en/of agressief.
En hij zegt zo weinig, spreekt totaal niet aan.

Peedeepee
12-03-2002, 16:15
Waarom weet ik ook niet...maar ik vind het wel weer zo'n typische bond titel...

:D

Remco Out
12-03-2002, 17:22
Waarom weet ik ook niet...maar ik vind het wel weer zo'n typische bond titel...

:D Nou ik weet wel waarom het weer een typische bond titel is. In hoeveel titels komt "Die" wel niet voor, bijvoorbeeld: Live and Let Die en Tomorrow Never Dies. Verder komt Day ook voor in: The Living Daylights. Ja, het is dus weer een echte bondtitel. Maar ik vind deze titel wel een beetje zwakjes.

Camille
12-03-2002, 17:34
Nee ik vind de naam ook niet zo goed.
Echt de titel van zo'n goedkope actiefilm:D
Wat me wel opvalt is dat in de laatste 3 Bond-films wel steeds het woord "Die" voorkomt:rolleyes:

starbuck
12-03-2002, 17:59
My name is Day


Die another, Day


Tja, what's in a name, maakt me allemaal niet zoveel uit, ik heb een film nog nooit slecht/goed beoordeeld door de titel.

mark t
12-03-2002, 18:03
Ik vind dat de meeste James Bond films kitscherige titels hebben. Op de een of andere manier heeft het wel iets.

En natuurlijk wordt ook in deze film de titel een keer droogjes gebruikt als one-liner. Misschien een leuk idee voor een volgende poll: In welke situatie gebruikt James Bond de titel van de film als one-liner?

Maar ik dwaal af...

starbuck
12-03-2002, 18:29
In welke situatie gebruikt James Bond de titel van de film als one-liner?

Maar ik dwaal af...

James houd een pistool gericht op een bloedmooie maar ozo gevaarlijke blondine, hij haalt bijna de trekker over maar dan glijd het openstaande bloesje langzaam van haar schouders. Deze aanblik wordt james teveel. Hij gooit zijn pistool aan de kant en werpt zich zoenend op de blondine terwijl hij zucht:
"Die another day"

mark t
12-03-2002, 20:16
James houd een pistool gericht op een bloedmooie maar ozo gevaarlijke blondine, hij haalt bijna de trekker over maar dan glijd het openstaande bloesje langzaam van haar schouders. Deze aanblik wordt james teveel. Hij gooit zijn pistool aan de kant en werpt zich zoenend op de blondine terwijl hij zucht:
"Die another day"

:D

Mark S
13-03-2002, 08:39
Aangezien het de zoveelste Bond-film is zou ik de titel veranderen in:
Same Shit, Different Day

Jolie
13-03-2002, 09:04
'die another day' lijkt meer op de 20e Die Hard, gevolgd door 'die already'?:confused: lijkt me niets

maar ik dacht dat de titel 'Ice' zou bevatten :confused:

mark t
13-03-2002, 09:31
'die another day' lijkt meer op de 20e Die Hard, gevolgd door 'die already'?:confused: lijkt me niets

maar ik dacht dat de titel 'Ice' zou bevatten :confused:

Een van de werktitels was 'Beyond the Ice'. Als ik het me goed herinner waren er problemen met de rechten voor deze titel.

Jolie
13-03-2002, 09:44
idd 'Beyond the ice'! thanx
had een betere titel geweest trouwens:mad:

Rusty Nail
13-03-2002, 09:50
Beyond the Ice?... Ik stem voor Die another Day

Laurens-Jan
13-03-2002, 10:59
Wat me wel opvalt is dat in de laatste 3 Bond-films wel steeds het woord "Die" voorkomt:rolleyes:

Tomorrow Never Dies 1x
The World is not Enough
Die another Day 2x

Kan jij niet tot 3 tellen of ben ik leip?

Rochan
13-03-2002, 11:43
Ik heb niet mee eens ingevuld, maar eigenlijk maak het voor mij niks uit. Als er een derde optie was geweest (geen mening bijvoorbeeld) dan had ik die gekozen. ik vind Laatste James Bond films toch al niet zo veel aan. Dus wat voor titel ze kiezen of gebruiken maakt me eigenlijk niks uit.

Yi-Long
13-03-2002, 12:02
Ik vind de titel wel ok hoor...
kan me verder ook weinig schelen, als het verhaal maar goed is...

Ja ik vind zelf de laatste bond films allemaal ook niets meer aan....teveel aandacht voor de gadgets en stunts etc, en niet meer voor een goed leuk boeiend slim verhaal...

Ook vind ik Pierce niet echt een leuke Bond...hy draagt 24/7 een 3delig kostuum (niet echt realistisch... ik weet dat deze films ook niet superrealistisch hoeven te zyn...maar op deze manier lykt hy op een stripfiguurtje...)
Ik vind hem te gladjes en afstandelyk...niet genoeg diepte...

Ik zou liever Jude Law in de rol zien, byvoorbeeld...

Ik vond trouwens timothy dalton ook erg goed in de rol....qua acteerwerk dan...erg intens en realistisch...menselyk...etc.
De film zelf, met name de 2de (License to Kill) vond ik niet zo boeiend.

bondfreak
13-03-2002, 16:03
Ik vind deze titel goed, das mijn eerste indruk.
TWINE vond ik een logische keus, TND kon ik in het begin niet uitstaan en Goldeneye heb ik ook nooit geen moeite mee gehad.

DAD(Die Another Day) is gewoon typisch Bond, klaar uit

Ik lach me rot om die lui die al voor de zoveelste keer Beyond the Ice riepen, die titel zal het wel nooit worden, niet dat ie slecht is, maar toch

mijn DVD collectie (inclusief alle Bond films) (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Se7enth Soul
13-03-2002, 21:05
ik vind het een verschrikkelijke bout titel!

het is dan net wat al eerder gezegt is: een echte B-film titel!

mark t
13-03-2002, 21:26
ik vind het een verschrikkelijke bout titel!

het is dan net wat al eerder gezegt is: een echte B-film titel!

Als je nou even op edit klikt bij je eigen post kun je een van deze dubbele posts weg halen.

Se7enth Soul
13-03-2002, 21:32
thanx

ik vond het ook wel een beetje onzin om hem dubbel te plaatsen
ging perongeluk

Jolie
14-03-2002, 08:41
of het nu een bout-titel is ja of nee, de titelsong word gezongen door Madonna

Rochan
14-03-2002, 10:39
titelsong word gezongen door Madonna

Toch iets positief:cool: :cool:

Se7enth Soul
14-03-2002, 23:37
of madonna de titel song doet of niet ik blijf het een bout titel vinden!

Marco
15-03-2002, 00:02
Een van de werktitels was 'Beyond the Ice'. Als ik het me goed herinner waren er problemen met de rechten voor deze titel. Jammer, vond deze toch beter dan DAD die zo afgezaagd klinkt (zelfs voor een Bond film). Die Another Day lijkt meer voor Die Hard deel 6 of zo :rolleyes:

Jolie
04-04-2002, 13:25
Jammer, vond deze toch beter dan DAD die zo afgezaagd klinkt (zelfs voor een Bond film). Die Another Day lijkt meer voor Die Hard deel 6 of zo :rolleyes:



'die another day' lijkt meer op de 20e Die Hard, gevolgd door 'die already'?:confused: lijkt me niets




:p