PDA

Bekijk de volledige versie : charmed verkeerd geluid??



kruspe
28-01-2006, 17:26
Ik heb gisteren de laatste aflevering van het errste seizoen van charmed gekeken, en het geluid was gewoon zoals op de doos stond DD surround.

Nu begonnen met seizoen 2 maar daar is het geluid gewoon stereo ipv surround zoals op de doos vermeld!

Klopt dit, of ligt het aan mij??

Nathan Strik
28-01-2006, 18:15
Ik heb gisteren de laatste aflevering van het errste seizoen van charmed gekeken, en het geluid was gewoon zoals op de doos stond DD surround.

Nu begonnen met seizoen 2 maar daar is het geluid gewoon stereo ipv surround zoals op de doos vermeld!

Klopt dit, of ligt het aan mij??
Het kan zijn dat ze vergeten zijn om een Surround flag aan die audiostream te hangen. In dat geval moet je de receiver even handmatig op Pro-Logic zetten.

Wel slordig...

kruspe
28-01-2006, 18:42
Ik heb gisteren de laatste aflevering van het errste seizoen van charmed gekeken, en het geluid was gewoon zoals op de doos stond DD surround.

Nu begonnen met seizoen 2 maar daar is het geluid gewoon stereo ipv surround zoals op de doos vermeld!

Klopt dit, of ligt het aan mij??
Het kan zijn dat ze vergeten zijn om een Surround flag aan die audiostream te hangen. In dat geval moet je de receiver even handmatig op Pro-Logic zetten.

Wel slordig...

ik heb het geprobeerd om de receiver handmatig op pro-logic te zetten, aar het blijft gewoon stereo geluid...ben echt benieuwd of er nog andere mensen zijn met dit probleem.

Pieter Kleine
28-01-2006, 22:46
Heb de Australische box, is identiek aan de nl-box. Op mijn box staat stereo geluid. Verder lees ik in alle recensies, nl en buitenlands dat de soundtrack DS zou zijn, maar niet sterk op dit gebied.

kruspe
28-01-2006, 22:51
ik zie nu dat op de hoes van seizoen 4 wel gewoon stereo staat...

Pieter Kleine
29-01-2006, 12:19
Ik heb ook even gekeken naar de R1 recensies, met het geluid is gewoon dd 2.0 stereo. En dit is ook wat mijn receiver aangeeft. Denk dat de recensiesites die ik noemde zich gewoon vergissen, in de ds.

kruspe
29-01-2006, 12:26
dus alleen seizoen 1 heeft dus DS.
Nu weet ik tenminste dat het niet aan mij ligt...:wink:

Pieter Kleine
29-01-2006, 12:34
Maar ook dd 2.0 digital stereo kan surround effecten hebben.

kruspe
29-01-2006, 12:40
mijn reciver geeft aan dat ie DS is (seizoen 1) bij dendere seizoenen geeft ie alleen stereo aan.