PDA

Bekijk de volledige versie : La Mala Educación [DVD]



Nathan Strik
29-01-2006, 08:19
La Mala Educación [DVD]

Almodóvar spint een Hitchcockiaans web van personages en intriges.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2306)

Erik Hagen
29-01-2006, 09:23
Ha, wat geweldig en wat toevallig! Ik heb deze film afgelopen week op de gok gekocht, omdat 'ie van Almodóvar is. Ga 'm komende week dus snel eens kijken, want door deze recensie is m'n nieuwsgierigheid nog meer gewekt. :D

TheGodfather
29-01-2006, 12:58
Mooie recensie, mooi om te zien dat er tenminste een Nederlandse maatschappij is die zich wel aan t originele beeldformaat houdt (y)
Ga deze film zeker eens bekijken, het andere werk van Almodóvar vind ik erg goed waarbij vooral Hable Con Ella briljant is. Ben benieuwd :D

Coen P.
17-02-2006, 16:04
Zeer knappe film van Almodóvar. Knap hoe hij het 'film in een film' principe uitwerkt.

Blackthorne
17-02-2006, 17:05
Inderdaad een knappe film, minder chaotisch en minder oppervlakkig dan een aantal van zijn sitcom-films, en niet de traagheid en soapy-sentimentaliteit van Hable con Ella. Maar hij heeft helaas ook niet de gefocuste diepgang van Todo Sobre Mi Madre, dat is echt de topper tussen de Almodóvars.

TheGodfather
17-02-2006, 19:42
Inderdaad een knappe film, minder chaotisch en minder oppervlakkig dan een aantal van zijn sitcom-films, en niet de traagheid en soapy-sentimentaliteit van Hable con Ella. Maar hij heeft helaas ook niet de gefocuste diepgang van Todo Sobre Mi Madre, dat is echt de topper tussen de Almodóvars.
ik vond Hable Con Ella anders beter dan Todo Sobre Mi Madre.
Deze toch eens kijken dan...