PDA

Bekijk de volledige versie : Beverly Hills Cop 4



TheGodfather
29-01-2006, 15:07
TARANTINO CONSIDERS BEVERLY HILLS COP 4



QUENTIN TARANTINO has reportedly signed up to bring EDDIE MURPHY back as BEVERLY HILLS COP legend AXEL FOLEY.

The movie-maker came up with the idea for a fourth Beverly Hills Cop film while writing Murphy a part in his upcoming war movie INGLORIOUS BASTARDS.

Murphy tells website JOBLO.COM, "There's been talk. Nothing solid yet. Quentin is insane but good insane. He came to me with an idea for another Cop, and we've been talking about that.

"If it comes off, great - he's one crazy guy worth working with."


http://www.dvdheaven.co.kr/goods_image/Beverly%20Hills%20Cop.jpg

Sneaker
29-01-2006, 15:11
Laat maar komen, dit soort films kan ik blijven zien, net als de Lethal Weapon films.

frank_black
29-01-2006, 15:14
Lijkt me wel leuk, maar niet als Tarantino 'm gaat maken!

Dennis Vansant
29-01-2006, 19:11
Hmmm, ik weet niet. Tarantino is denk ik 1 van de weinige regisseurs die de sfeer van de jaren '80 films en series nog een beetje terug kan brengen. Het is gewoon een wandelende filmencyclopedie. Stop er wat new wave en elektron onder en we hebben een dijk van een film :)

Dennis Kuijper
30-01-2006, 15:52
De rek was er bij deel 3 al uit en Tarantino aan het roer zie ik niet echt zitten,laten zoals het is alleen een regiseur ala Michael Mann kan er nog iets van maken denk ik.

scheur
30-01-2006, 15:56
Het idee van een vierde deel borrelde al een tijd in Hollywood, maar nu Q.T. zich ermee gaat bemoeien wordt het natuurlijk wel weer heel interesant... :wink:
Laat maar komen zou ik zo zeggen.... :twisted:

Dennis Kuijper
11-07-2007, 22:53
Hij staat nu ook in Imdb en is gepland voor 2009 dus nog weinig info,ben toch wel benieuwd wie de regisseur nu gaat worden. http://www.imdb.com/title/tt0910842/

Evil Hobbit
11-07-2007, 23:05
Woooooooooooooooooooow, dit kan weleens een knaller gaan worden. Eindelijk weer een FUCK YOU EDDY bad ass flick!

Jordy van Buel
29-05-2008, 14:56
Eddie Murphy opnieuw Beverly Hills Cop!


Eddie Murphy keert terug als politieman Axel Foley. Filmmaatschappij Paramount is van plan een vierde 'Beverly Hills cop' uit te brengen. Dat meldt het Amerikaanse filmvakblad Variety.

De 47-jarige Murphy, die al drie keer eerder in de huid van de politieman uit Detroit kroop, zou zelf de filmmaatschappij hebben benaderd met het idee om de filmreeks nieuw leven in te blazen. Paramount is momenteel in onderhandeling met regisseur Brett Ratner.

'Beverly Hills cop' kwam in 1984 uit en bracht wereldwijd meer dan tweehonderd miljoen euro op. Deel twee en drie waren beide ook kaskrakers. Het laatste deel, 'Beverly Hills cop III', draaide in 1994 in de bioscopen.

Paramount wil volgend jaar met de productie van de film beginnen. 'Beverly Hills cop IV' moet in de zomer van 2010 in de bioscopen te zien zijn.

Mr. Incredible
29-05-2008, 15:14
Wéér een overbodig vervolg tig jaar na het laatste deel... Nieuwe ideeën zijn tegenwoordig blijkbaar ver te zoeken. Ik zit dan ook totaal niet te wachten op BHC IV.

Alhoewel zijn films me niet aanspreken, vind ik trouwens wel dat Bret Rattner een goede keuze is als regisseur voor dit deel, aangezien Rush Hour een soort gelijke film is.

Lorre
29-05-2008, 16:53
Rush Hour 1 was idd iets soortgelijks, maar nadien heeft de man toch wel wat misstappen begaan en ik maak me toch wel zorgen over het feit dat deze leuk zal worden.

Lex v/d Moolen
29-05-2008, 17:49
Murphy is de laatste jaren niet echt grappig meer en deel 3 was ook al een teleurstelling.
Benieuwd of ze het niveau van deel 1 en 2 halen. Zn oude buddies Taggart en Rosewood doen ook mee?

intexor
29-05-2008, 18:00
Deel 3 was eigenlijk schandalig slecht, maar als ze het wat goed aanpakken zie ik een vierde deel best zitten.

Alleen vrees ik dat dit de zoveelste reeks is waar ze het weer toegankelijker gaan willen maken voor het groter publiek door een PG-13 rating, en dan hoeft het voor mij echt niet. Murphy is alleen goed als hij z'n ding kan doen en daar is grof taalgebruik nu eenmaal een onderdeel van.

Neil
29-05-2008, 19:24
Zit hier ook niet echt op te wachten.
Schijnt een rage te zijn om oude franchises weer nieuw leven in te blazen d.m.v. een nieuw deel.

patrick434
30-05-2008, 01:59
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!


1 is super zeg maar een 8
2 is leuk zeg maar een 7
3 is te doen.. zeg maar een 6
4 wordt dus waarschijnlijk een 5

Dennis Vansant
30-05-2008, 07:20
Zit hier ook niet echt op te wachten.
Schijnt een rage te zijn om oude franchises weer nieuw leven in te blazen d.m.v. een nieuw deel.
Ach, gelukkig zijn er nog klassieke reeksen waarbij het niet gedaan is

Miami Vice bijv... oh, wacht.
Star War... oh, wacht.
Star Tr... shit, daar komt ook nog een film van! (6)

Daan de G.
30-05-2008, 07:22
Ik heb der op zich geen problemen mee, alleen hoop ik wel dat ze een R rated film maken met een grofgebekte Eddy!

Gaberiel-2
02-06-2008, 10:01
Laat maar komen... was voor mij een aangename verrassing... vind eigelijk alle drie de Beverly Hills Cop films leuk, en zo'n vierde kan er ook echt nog wel bij...

Is er al meer bekend over waneer deze eventueel uitkomt...??

Dennis Vansant
04-06-2008, 10:56
Ach, ik heb er weinig moeite mee eigenlijk. Ik zou Beverly Hills Cop nu niet bepaald bestempelen als "klassiekers waar je met je fikken af moet blijven", buiten het themadeuntje dan. Maar hey, heel Beverly Hills Cop is voor mij al naar de kloten sinds Crazy Frog :p

Lorre
04-06-2008, 16:12
Ik heb der op zich geen problemen mee, alleen hoop ik wel dat ze een R rated film maken met een grofgebekte Eddy!

Don't count on it:
Beverly Hills Cop 4 to be a PG-rated kiddie flick!?

If you thought what Len Wiseman did to the ‘’Die Hard’’ series was unforgivable, or still harbour strong feelings over that ‘’Crystal Skull’’ flick, get this: Brett Ratner wants to make “Beverly Hills Cop 4” a PG-rated kid’s movie!
Yes, Axel Foley has just been clipped.
Ratner, who single-handedly destroyed the “X-Men” movie series with his lacklustre “Last Stand” sequel, tells MTV (http://moviesblog.mtv.com/2008/06/03/beverly-hills-cop-4-may-be-geared-towards-kids-says-brett-ratner/) that the new “Beverly Hills Cop 4”, which will film sometime next year, will more in the vein of a “Daddy Day Care” or “Doctor Dolittle” than Martin Brest’s classic 1984 adult actioner.
10-year-old kids, 12-year-old kids don’t really know the old ‘Beverly Hills Cop.’ So it’s an opportunity to make it new for kids,” Ratner said. “The same way it felt for me watching ‘Beverly Hills Cop’ when I was a kid, that’s what I want to do for kids today.”
The foul-mouthed Detroit Police Officer at least still swore – and shot bad guys – in the ill-fated “Beverly Hills Cop 3”, in this new film, Ratner won’t just outlaw cussing, he’ll be making sure the action’s no more violent than something you’d find in a Dick Tracy cartoon.
Note to Paramount: PLEASE! Please don’t let this happen. “Cop 4” MUST be an R-rated, no-holds-barred action/comedy that at least tries to give us ‘the old Eddie’ – if it doesn’t encompass more ‘fucks’ than a Whorehouse, it ain’t worth a dime. For once, consider the ‘fans’ and not some pimply-faced bubble-gum chewing ‘potential fan’.

bron: moviehole.net

Go Ratner Go! *zucht* :roll:

Pascal Barroso
04-06-2008, 16:49
Zoals Ratner het vroeger ook kreeg :roll: Vroeger had Foley een grote bek waar alleen scheldwoorden en grappen uitkwam. Het was ook wel te verwachten ook ...

Daan de G.
04-06-2008, 17:14
wtf..:(

intexor
04-06-2008, 21:38
Jezus fucking Christus, wat is dat toch met die hype om alles soft te maken.. In het verleden zijn er toch ook genoeg R-rated actiefilms geweest die grote box office successen waren?

Bon, ik zal dan maar weer wachten op de unrated DVD-versie die ongetwijfeld wel ooit verschijnt :roll:

mortaza
04-06-2008, 21:43
De film was juist leuk en grappig door dat schelden, nu word het weer een Daddy Day Care shit film.
Als je alle goede films van Eddy ziet dan zijn ze allemaal R Rated, zijn ***films zijn allemaal PG13 etc.

Mr. Incredible
04-06-2008, 21:45
Een soort Die Hard 4 dus... Het kleine beetje interesse wat ik nog in deze film had, is nu helemaal weg...

Neil
05-06-2008, 03:38
Tja, maak dan gewoon een stand-alone film.
Als je toch niet van plant bent om de trend van de franchise voort te zetten, waarom dan een sequel maken :confused:

Dennis Vansant
05-06-2008, 06:13
Kassa kassa door de naam alleen...

Dat had ik bij Die Hard 4.0 ook. Ik zat naar een actiefilm met Bruce Willis te kijken, maar als je de titel weg zou nemen en een paar namen, zou je helemaal geen idéé hebben dat dit een Die Hard is. Hackers? Come the f*ck on :p

Gaberiel-2
05-06-2008, 07:25
Kassa kassa door de naam alleen...

Dat had ik bij Die Hard 4.0 ook. Ik zat naar een actiefilm met Bruce Willis te kijken, maar als je de titel weg zou nemen en een paar namen, zou je helemaal geen idéé hebben dat dit een Die Hard is. Hackers? Come the f*ck on :pHelemaal waar... maar het kan ook de andere kant op... Stricking Distance bv is eigenlijk ook gewoon een Die Hard film maar dan op het water... en heet Bruce geen John McClane...

Zolang Bruce maar in gave actiefilms blijft spelen vind ik het goed... :mrgreen:

Rogier Burghout
05-06-2008, 10:33
Stricking Distance bv is eigenlijk ook gewoon een Die Hard film maar dan op het water... en heet Bruce geen John McClane...



In deze heet hij idd Tom Hardy ipv John McClane. maar verder is deze idd hetzelfde met nog best een aardig verhaal met aardige twists, daarom vind ik Striking Distance nog steeds goed te pruimen. Hoop wel dat van die ooit nog een keer een goede dvd/HD release van komt. De huidige dvd versie heeft alleen een surroundtrack en de film leent zich toch best voor een fijne surroundtrack.

Gaberiel-2
05-06-2008, 10:40
In deze heet hij idd Tom Hardy ipv John McClane. maar verder is deze idd hetzelfde met nog best een aardig verhaal met aardige twists, daarom vind ik Striking Distance nog steeds goed te pruimen. Hoop wel dat van die ooit nog een keer een goede dvd/HD release van komt. De huidige dvd versie heeft alleen een surroundtrack en de film leent zich toch best voor een fijne surroundtrack.Stond gisteren toevallig in mijn handen met de DVD van Striking Distance... was nog maar € 5,- misschien moet ik die toch nog maar een keer aanschaffen... idd nog steeds goed te pruimen... :bier:

Maar nu weer on topic...

Het zou echt zonde zijn als ze deze franchise vervolgen met een brave film (zonder de trashtalk... :mrgreen:)

intexor
05-06-2008, 11:44
Gisteren nog Raw zitten kijken, één van de stand-up comedy shows van Eddie Murphy. Die man is echt hi-la-risch als je hem z'n ding laat doen, en dat grof taalgebruik was ook gewoon een onderdeel van het personage Axel Foley.

Ik snap ook niet goed dat hij zelf niet inziet dat een scheldende Murphy ook Murphy op z'n best is. Hij zal ongetwijfeld wel genoeg verdienen met z'n kinder-komedies, maar trots kan hij daar toch niet op zijn als je ziet hoe ze gewaardeerd worden door zijn oorspronkelijke fans. Dus ik verwijt het ook Murphy zelf dat hij daar geen punt van maakt dat z'n films en zeker een nieuwe Beverly Hills Cop een R-rating aanhouden.

Dennis Vansant
05-06-2008, 11:45
Yep. Artistieke integriteit laat zich niet kopen.

Kijk maar naar Jacques Vermeire: sinds die weggekocht werd bij FC De Kampioenen deed die het ook zoooo goed bij de VTM :p

intexor
11-09-2008, 15:16
Wees gerust mensen, Brett Rattner belooft ons dat de Axel F theme van de vorige films in een nieuwe versie terugkomt in de vierde film :roll: Dat was net het enige dat hij wél mocht vervangen ;) En tussendoor geeft Brett - ik maak van een geweldige R-rated actie/komedie een generische PG-13 kinderfilm - Rattner nog even kritiek op Michael Mann omdat die met de Miami Vice film wel verder afweek van de TV-serie. Shut the fuck up, Rattner ;)

http://www.imdb.com/news/ni0564611/

Rogier Burghout
11-09-2008, 15:48
Wees gerust mensen, Brett Rattner belooft ons dat de Axel F theme van de vorige films in een nieuwe versie terugkomt in de vierde film :roll: Dat was net het enige dat hij wél mocht vervangen ;) En tussendoor geeft Brett - ik maak van een geweldige R-rated actie/komedie een generische PG-13 kinderfilm - Rattner nog even kritiek op Michael Mann omdat die met de Miami Vice film wel verder afweek van de TV-serie. Shut the fuck up, Rattner ;)

http://www.imdb.com/news/ni0564611/\

Tja, en als Rattner goed naar Miami Vice heeft gekeken dan zat er wel degelijk muziek uit de serie in: er zat een mix van In the Air Tonight in van Phil Collins.
Plus ik denk dat Rattner wel de commerciele veilige keus zal maken door een uitkauwsel te maken op de eerdere films, net als deel 3. De originaliteit van deel 1 en 2 zal niet gehaald worden. Je kan van de film MV en van Mann alles zeggen, maar hij heeft wel een risico genomen door de kernthema's van de serie opnieuw te belichten en te verfilmen. Dat het overigens niet geheel succesvol heeft uitgewerkt was ook niet geheel aan hem te wijden (de non-chemie tussen farrell en Foxx, de ster-allures van Foxx nadat hij de Oscar won en vervolgens niet meer wilde afreizen voor de opnames van het oorspronkelijke einde, enz enz)

Lorre
11-09-2008, 16:38
Wees gerust mensen, Brett Rattner belooft ons dat de Axel F theme van de vorige films in een nieuwe versie terugkomt in de vierde film :roll: Dat was net het enige dat hij wél mocht vervangen ;) En tussendoor geeft Brett - ik maak van een geweldige R-rated actie/komedie een generische PG-13 kinderfilm - Rattner nog even kritiek op Michael Mann omdat die met de Miami Vice film wel verder afweek van de TV-serie.

De theme mocht hij van u wel vervangen? Ik hou van die theme en vind dan ook dat deze zou moeten blijven.
Rattner veranderd van week tot week. De ene keer zegt hij dat hij voor een PG-13 gaat en dan ontkent hij dat ooit gezegd te hebben en dat het een R word. Miami Vice vond ik een enorme tegenvaller na het sublieme Collateral.

intexor
11-09-2008, 17:17
De theme mocht hij van u wel vervangen? Ik hou van die theme en vind dan ook dat deze zou moeten blijven.
Rattner veranderd van week tot week. De ene keer zegt hij dat hij voor een PG-13 gaat en dan ontkent hij dat ooit gezegd te hebben en dat het een R word. Miami Vice vond ik een enorme tegenvaller na het sublieme Collateral.

Je kan toch moeilijk die verouderde 80's tune opnieuw gaan gebruiken, zelfs in een nieuwe versie. Dat nummer is toch totaal verkracht nu dankzij die ringtone remix van een paar jaar geleden. Die tune niet opnieuw gebruiken is volgens mij toch wel de minste zorg van de meeste mensen die hoopten dat dit een goede film zou kunnen worden, en de manier waarop Ratner dan kritiek uit op een veel betere regisseur wiens herinterpretatie van Miami Vice niet naar ieders wensen was, maar op zich wel trouw aan het origineel, is op zijn minst ook nogal goedkoop aangezien niet veel mensen vertrouwen hebben in Ratner's vaardigheden om van BHC 4 een goede film te maken.

Maar kom, de tune blijft dus. En nu straks zien dat dit en de aanwezigheid van Eddie Murphy waarschijnlijk het enige is dat de film gemeen gaat hebben met de oudere films ;)

Lorre
11-09-2008, 17:21
Ik heb besloten die kikkerversie te verbannen uit men leven en ik zie de theme gewoon als de Beverly Hills Cop Theme. Ik begrijp dat mensen dit niet meer kunnen. De schade is blijkbaar te groot. Dank u Crazy Frog... :lol:
Snap niet waarom je die oude tune niet meer kan gebruiken? Rocky Balboa gebruikte ook de originele muziek en dat werkte toch ook bijster goed. Rambo kreeg ook de oude theme (weliswaar met een nieuwe theme erbij) en het nostalgie gevoel werd er alleen maar groter door. Nujja, niet dat ik denk dat BHC 4 even leuk zal worden als zen voorgangers.

intexor
11-09-2008, 17:25
Voor mij persoonlijk ligt het inderdaad aan Crazy Frog, had zelfs moeite met het theme toen ik de 3 oude films eens opnieuw keek een tijd geleden :) Want meestal heb ik minder moeite met het terugbrengen van een theme in een nieuwe film, zeker als dit een heel herkenbaar onderdeel van de film is. Hopelijk klinkt de nieuwe versie van Axel's theme dan zo anders dat hij niet meer doet herinneren aan Crazy Frog ;)

Lorre
11-09-2008, 18:12
Ik hoop alleen dat hij met 'nieuwe versie' niet gewoon 'Net als Crazy Frog' bedoelt. Anders heb ik er geen probleem mee.

Stephan Nobelen
11-09-2008, 21:28
Misschien helpt dit een beetje ;)

http://crazyfrog.yourebustingmyballs.com/shoot_the_crazy_frog_mini_game/index.asp?s=frog&q=ringtones