PDA

Bekijk de volledige versie : Lost - Seizoen 1 [DVD]



Marcel den Haan
30-01-2006, 11:40
Lost - Seizoen 1 [DVD]

Een groep mensen strandt op een verlaten eiland, maar is het eiland wel zo verlaten?

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2322)

wolfrolf
30-01-2006, 11:56
Ik vind het buitengewoon stom dat de dubbele slotaflevering van dit seizoen op deze R2 release in 2 stukken is gehakt.

Ik ben dan ook blij dat ik de R1 heb geimporteerd, waar die aflevering wel als 1 geheel op staat.

Voor de rest is deze box een blinde koop :) Grandioze serie, wáánzinnig beeld, superspannend en mysterieus verhaal.

En seizoen 2 is ook errug goed :) Maar daar lullen we nog maar ff niet over ;)

Alexander D
30-01-2006, 12:07
Mooi om te merken dat steeds meer series een uitstekende dvd release hebben. Binnenkort toch maar eens aanschaffen deze box.

Werner
30-01-2006, 12:13
Bangelijk goede serie, bangelijk goede release... waarom eigenlijk geen dvd.nl topper?

T-Jerry
30-01-2006, 12:17
Fantastische serie!! Deze MOET je gezien hebben :D

Alexander D
30-01-2006, 12:21
Bangelijk goede serie, bangelijk goede release... waarom eigenlijk geen dvd.nl topper?

Omdat het geluid niet goed genoeg is... :wink: Komt een half bolletje tekort.

Freddy
30-01-2006, 12:34
Geweldige serie! Geweldig beeld! Iemand enig idee wanneer de box van seizoen 2 uitkomt? En is er al een derde seizoen aangekondigd? Ik vermijd het Lost topic om spoilers van seizoen 2 te voorkomen, maar weet de antwoorden op deze vragen daardoor ook niet. :P

Mexoi
30-01-2006, 12:44
Hoewel ik het een geweldige serie vind, hoop ik niet dat het verhaal eindeloos doorgaat. Misschien nog 1 seizoentje er achteraan, maar dan is het ook wel mooi geweest.

wolfrolf
30-01-2006, 12:51
Geweldige serie! Geweldig beeld! Iemand enig idee wanneer de box van seizoen 2 uitkomt?
De R1 zal vermoed ik weer in september van dit jaar uitgebracht worden. met uitzenden van het 2e seizoen in Amerika zijn ze op dit moment halverwege.


En is er al een derde seizoen aangekondigd?
Toevallig las vandaag dat er zeker een 3e seizoen komt. En dat de hoofdrolspelers een flinke bump in hun salaris per aflevering krijgen ($ 80.000,- per aflevering :o)

Ik citeer van E!Online:


Did you hear about the Losties getting raises? Yay for them!

Yes! I'm told ABC is definitely giving it at least another season (duh), and they are enticing the actors to sign an additional year to their contracts by bumping their per-episode salaries up to about $80,000 (up from a range of $20,000 to $40,000)

Freddy
30-01-2006, 13:07
Cool! Een derde seizoen! :D September is nog wel erg ver weg...

*NERAZZURRI*
30-01-2006, 14:13
Bangelijk goede serie, bangelijk goede release... waarom eigenlijk geen dvd.nl topper?

Inderdaad, de serie én de uitgave zijn het label 'topper' meer dan waard.

Geweldige serie en ik kan niet wachten om seizoen 2 helemaal op DVD te kunnen zien (tot de helft is ook seizoen 2 weer geweldig!).

Dennis Kuijper
30-01-2006, 15:16
Heb seizoen 1 bijna in z,n geheel op tv gezien maar wil de serie nog wel op dvd aanschaffen voor een leuke prijs.Top serie overigens.

TomDemuynck
30-01-2006, 16:10
...voor een leuke prijs

Ik denk dat ik ook nog eventjes ga wachten tot deze in prijs zakt.

BuffyLover
30-01-2006, 17:14
super serie, heb de regio 1 omdat ik de verpakking van de regio 2 vreselijk vind.

manasse van de velde
30-01-2006, 19:58
Ik ben nu bij de tiende aflevering.... Tot nu toe een topserie!

TheGodfather
30-01-2006, 20:49
Heb vorig jaar alleen de pilot op tv gezien, aan de rest van de serie ben ik nooit toegekomen. Maar ik krijg deze week (als t goed is :P) de R1 box binnen. Ben erg benieuwd :D :D

Bob Hiemstra
31-01-2006, 00:09
Ik vind de verpakking er dus echt goedkoop uitzien, met van die slimcases. Waarom gebruiken ze niet gewoon digistack, dat ziet er echt veel beter uit. Als ik deze serie een keer ga aanschaffen koop ik dus mooi de R1.

Swanski
31-01-2006, 14:55
wat is het verscil dan qua verpakking tussen R2 en R1?

ik heb de R1 al besteld, maar niet eens door dat de R2 een lelijke verpakking heeft...

is de R2 net als bij 24 de laatste seizoenen?

TheGodfather
31-01-2006, 16:25
wat is het verscil dan qua verpakking tussen R2 en R1?

ik heb de R1 al besteld, maar niet eens door dat de R2 een lelijke verpakking heeft...

is de R2 net als bij 24 de laatste seizoenen?
R1 is een gewone digipack. R2 zijn 7 van die slimline cases (van die hele dunne doosjes) in een kartonnen doosje ;)

denizg
31-01-2006, 18:40
heeft R2 ook NLO? en zo ja, where can i order asap? :D

Swanski
31-01-2006, 18:43
wat is het verscil dan qua verpakking tussen R2 en R1?

ik heb de R1 al besteld, maar niet eens door dat de R2 een lelijke verpakking heeft...

is de R2 net als bij 24 de laatste seizoenen?
R1 is een gewone digipack. R2 zijn 7 van die slimline cases (van die hele dunne doosjes) in een kartonnen doosje ;)

hij thanx, dan ben ik blij dat ik de R1 heb besteld, ondertiteling in het Engels heb je na 5 min. niet meer eens door, althans ik heb dat...

Burkie
25-02-2006, 20:23
Top serie, goede uitgave. Het verbaast me dat het geluid zo "laag" gewaardeerd wordt, naar mijn inziens toch een erg sterk punt op de dvd.

Dennis Oosterhuis
25-02-2006, 22:48
Fantastische serie, alleen jammer dat de R2-release weer verpest moet worden met die lelijke slimcases. :evil:

Wouter van Dis
30-04-2006, 17:01
Van iedereen krijg ik te horen dat het een goede serie is, ook weer in deze recensie. Ik een paar keer een paar stukjes gezien van de serie, maar sprak me toch niet echt aan. Ik hou persoonlijk van the Sopranos en nu dan Prison Break. Is deze serie mij echt aan te raden? En hoeveel afleveringen zijn er?

vimbeor
25-05-2006, 05:07
Van iedereen krijg ik te horen dat het een goede serie is, ook weer in deze recensie. Ik een paar keer een paar stukjes gezien van de serie, maar sprak me toch niet echt aan. Ik hou persoonlijk van the Sopranos en nu dan Prison Break. Is deze serie mij echt aan te raden? En hoeveel afleveringen zijn er?

"Een keer een stukje kijken" moet je niet doen. Gewoon beginnen bij aflevering 1. Seizoen 1 heeft 24 afleveringen, en seizoen 2 ik geloof 23 (laatste afleveringen duren dubbel zo lang) Ik kan je garanderen dat je dit een leuke serie vind, gewoon de dvd-box kopen! (heb ik ook gedaan!) Dit is echt een van de beste series ooit gemaakt!

wolfrolf
30-05-2006, 08:42
De R1 seizoen 2 box komt 3 oktober uit. Kijk hier (http://www10.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=363921).

Ik hoop dat dat niet het officiële artwork is :|

intexor
30-05-2006, 13:47
De R1 seizoen 2 box komt 3 oktober uit. Kijk hier (http://www10.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=363921).

Ik hoop dat dat niet het officiële artwork is :|

toch wel, althans grotendeels :D zo staat hij ook op TV-shows-on-DVD en daar hebben ze meestal vrij snel de officiële artwork.

grotere versie:

http://www.tvshowsondvd.net/graphics/news3/LOST-2-fine.jpg

ben wel benieuwd hoe ze die "extended experience" gaan waarmaken. en ik had de box wel wat vroeger verwacht, wie weet hoe lang het nu nog zal duren voor de R2NL box er zal zijn.

Rianne T.
30-05-2006, 14:02
Ze gaan volgens tv shows on dvd eerst het seizoen in 2 delen uitbrengen. In augustus komt in Nederland het eerste deel van seizoen 2 uit.

wolfrolf
31-05-2006, 08:28
@ intexor: Dat artwork vind ik er een stuk beter uitzien. Die koeienletters met THE EXTENDED EXPERIENCE was hetgeen wat me nogal stoorde :P

intexor
31-05-2006, 19:22
@ intexor: Dat artwork vind ik er een stuk beter uitzien. Die koeienletters met THE EXTENDED EXPERIENCE was hetgeen wat me nogal stoorde :P

ah okay :) da's idd niet zo mooi nee ;)

Jeroen D
23-06-2006, 15:00
Na aandringen van m'n zus deze box toch besteld, ook omdat ie maar 35 euro kost bij ro-disc :wink:
Ben benieuwd, heb nog geen aflevering gezien.

Jeroen D
01-07-2006, 15:07
Fantastische serie, alleen jammer dat de R2-release weer verpest moet worden met die lelijke slimcases. :evil:

De box is binnen en ik vind die slimcases juist mooi ! Hoop dat de box van seizoen 2 dit ook weer heeft. Geeft de box juist een 'classy' uitstraling en het is handig.

Rotterdam5314
18-07-2006, 08:32
een zeer goede serie die ik zeker nog moet en ga aanschaffen
volg em eerst leker op tv anders is er helemaal niks meer op te zien...

maar voor degene die lost nog niet kennen
geef je zelf een pak slaag want deze serie mag je niet missen

Werner
18-07-2006, 11:18
Ik laat denk ik wel die halve seizoensboxen voor wat ze zijn. Ik heb een hekel aan die dingen, zeker als het eerste seizoen dan wél in 1 geheel is uitgebracht. Het zal effe op een houtje bijten worden, maar toch liever een complete box en een paar maanden langer wachten!

Rotterdam5314
18-07-2006, 11:30
ja idd die halve boxen heb ik ook een hekel aan
dus gewoon effe snel extra cash innen

Marco Dubbeldam
04-10-2006, 17:39
Erg coole serie. Leuke karakters, aardig verhaal met wat leuke wendingen, en (net als 24) erg verslavend. Topvermaak dus!
Ga zeker de volgende seizoenen nog kopen. :)

Bjorn vanhuffel
13-04-2007, 11:18
Lost, beste serie ooit.

Avalan
16-04-2007, 16:38
Lost, beste serie ooit.

YMMV
Voor mij is Lost de meest overhypte serie ooit. Ik ben vanaf afl.1 beginnen kijken omwille van de vele media-aandacht. Om de een of andere reden heb ik toch S1 volledig uitgekeken en zelfs nog enkele S2 afleveringen. Maar ik bleef gewoon op mijn honger zitten.
Er waren wel enkele cliffhangers die me in het begin toch hoopvol stemden voor het vervolg (bvb het radiosignaal dat ze opvangen met die count) maar het kwam maar niet op gang. De flashbacks braken ook totaal het tempo telkens en het feit dat je naarmate de serie vorderde begon te merken dat de verhalen mekaar begonnen te kruisen kon dat niet goedmaken. Wat ook storend was waren die bizarre gebeurtenissen (zoals de ijsbeer of het grote onzichtbare monster) waar dan weer afleveringen lang niets meer mee gedaan werd. Ik kreeg steeds meer de indruk dat de makers eigenlijk zelf ook totaal geen idee hadden wat ze er mee moesten doen.
Na elke Lost-aflevering was er dan 24 op een andere zender. Het contrast in tempo kon niet groter zijn, en ik werd direct een 24-liefhebber.