PDA

Bekijk de volledige versie : Big Brother



vanpraag
13-03-2002, 09:35
Heb me net aangemeld, maar krijg toch twijfels als ik zie dat threads kunnen worden gesloten op basis van persoonlijke meningen van mesen die zich menen op te moeten werpen als fatsoensmissionarissen.....


Laten we wel zijn, die bezetter moet toch wel een gaatje in zijn hoofd hebben! (o jee, deksels, weer een grappenmaker)

jammer!

Angelina
13-03-2002, 09:44
What hell are u talking about?????
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

vanpraag
13-03-2002, 09:49
What hell are talking about?????
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

The thread over breedbeeld tv

Mark S
13-03-2002, 09:49
Erger nog zijn die forumleden die zich als wijsneus profileren door anderen op fouten te wijzen, zoals:
Wat doet deze thread onder te koop aangeboden/gevraagd?
:D :D :D

vanpraag
13-03-2002, 09:51
Erger nog zijn die forumleden die zich als wijsneus profileren door anderen op fouten te wijzen, zoals:
Wat doet deze thread onder te koop anngeboden/gevraagd?
:D :D :D

Ik heb niemand op een fout gewezen, maar slecht een constatering gedaan. Of bedoel je dat jij mij nu op een fout wijst! En ben jij dan een wijsneus(je)?

PM
13-03-2002, 09:52
ha mannetje.. daluk niet de thuisbios van Eric bezetten met een M-15, veel explosieven, de mensen van dvd.nl gijzelen etc... en dan uiteindelijk jezelf door je hoofd knallen he? dat geeft vlekken op zijn tapijt!:D :D

Ik weet niet precies waar jij het over hebt.. maar volgens mij valt dit allemaal heel erg mee...

vanpraag
13-03-2002, 09:52
Erger nog zijn die forumleden die zich als wijsneus profileren door anderen op fouten te wijzen, zoals:
Wat doet deze thread onder te koop aangeboden/gevraagd?
:D :D :D


You smell funny allover!

Mark S
13-03-2002, 09:54
Mijn zelfspot is je (ondanks de smilies) even ontgaan vrees ik...

Alexander de Mol
13-03-2002, 13:43
Heb me net aangemeld, maar krijg toch twijfels als ik zie dat threads kunnen worden gesloten op basis van persoonlijke meningen van mesen die zich menen op te moeten werpen als fatsoensmissionarissen.....Zucht... :( :o
Dan zal je ook wel commentaar hebben op mijn reactie in deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5108&pagenumber=4).

bmateijsen
13-03-2002, 14:18
Zucht... :( :o
Dan zal je ook wel commentaar hebben op mijn reactie in deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5108&pagenumber=4).

Alexander hij is goed!!!! af en toe mag en moet er gewoon ingegrepen worden!

Bjorn

Remco Out
13-03-2002, 21:49
Ik vind ook dat er af en toe moet worden ingegrepen, of het moet onterecht zijn en dan stuur ik ook altijd een PM en ga ik daar in ieder geval niet weer een hele thread over aanmaken. Als er geen threads gesloten zouden worden dan was het nu echt een puinhoop geweest op het forum. Dus crew, ga zo door! ;)

Dadaveke
13-03-2002, 23:05
Waar gaat het hiet over:confused:

Remco Out
14-03-2002, 07:53
Het gaat hier over het zomaar sluiten van threads, iemand was het er niet mee eens en opende maar eens een thread. Niks bijzonders dus, al vind ik dat ze deze thread wel kunnen sluiten. :D