PDA

Bekijk de volledige versie : display



Mik
01-02-2006, 09:26
Hallo ik ben nieuw op dit forum.
Mijn vraag is of je op het display van de Pioneer dvr 530 h-s ook de naam van de artiest en of de titel van het nummer kan zien.
Tot nu toe zie ik allen maar welk nummer van de cd afgespeeld wordt en de tijd.
:!: :(

Marcel A. de Vrije
01-02-2006, 10:19
Deze gegevens staan zeker niet altijd op de cd, dus ook daar kan het aan liggen of je wel of geen gegevens ziet. Lees de handleiding van je speler goed door, zou ik zeggen.

Raimond Kieftenbeld
01-02-2006, 10:26
Ik denk dat je teveel gewend bent geraakt aan mp3's,cd laten nooit deze informatie zien op het display

Bambi
01-02-2006, 10:29
Ik denk dat je teveel gewend bent geraakt aan mp3's,cd laten nooit deze informatie zien op het display
Er zijn wel degelijk CD's die uitgerust zijn met CD-text (informatie over de artiest en het nummer). Het gros echter niet.
Daarnaast zijn er bijzonder weinig CD-spelers die die informatie ook werkelijk weergeven.

Chris W
01-02-2006, 10:43
Ik denk dat je teveel gewend bent geraakt aan mp3's,cd laten nooit deze informatie zien op het display
Er zijn wel degelijk CD's die uitgerust zijn met CD-text (informatie over de artiest en het nummer). Het gros echter niet.
Daarnaast zijn er bijzonder weinig CD-spelers die die informatie ook werkelijk weergeven.

Terwijl het toch een erg leuke feature is :D
Als ik me niet vergis zijn het veel cd's van Epic Records die dit wel hebben.

Johan van den D.
05-02-2006, 10:12
Naast de cd,s moet ook de cd speler deze info kunnen lezen en weergeven.
De meeste spelers kunnen geen text weergeven op het display.
Mijn cd speler (Arcam) heeft deze optie overigens wel en het is zeker leuk maar of het nu zo belangrijk is............?

Alexander D
05-02-2006, 12:00
Er zijn ook cd-spelers die zelf de optie hebben om een cd een naam te geven. Dat is nog veel handiger, invoeren kost wel wat tijd... :wink: