PDA

Bekijk de volledige versie : Simpsons seizoen 7? (Sorry als al gevraagd is!)



Otnemem
01-02-2006, 15:13
Weet iemand toevallig waneer dit seizoen uitkomt in Nederland?

Ik heb al gekeken bij FRS en vanleest site, maar ik vind niets over de release datum!

Thx.

Hugo R
01-02-2006, 15:21
26 april volgens website van van Leest.

Esteban
01-02-2006, 15:49
Ik ben vooral benieuwd of Fox B/NL de klachten en/of wensen van de fans al dan niet genegeerd heeft of plots met een mooi alternatief op de proppen komt. :?:

En ja hoor, ik vraag het mij opnieuw af. Na al die reacties zou daar toch iets uit voort moeten gekomen zijn. Ik behoor nog steeds tot de grote groep die de nieuwe verpakking simpelweg schandalig goedkoop en lelijk vind. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt (ook al ben ik een grote fan) 40 Euro te geven aan een beroerd 'stukske plastiek' dat er niet uitziet. Ook al gaat het in principe maar om de inhoud. Maar dan kunnen ze het evengoed los in een gerecycleerd kartonnen doosje steken met een stempel van Matt Groening op.

Lorre
01-02-2006, 16:51
ik vind de nieuwe verpakking ook niet zo denderend, maar wat als ze dan voor S7 wel een alternatieve oplossing hebben? Dan sta je daar met nog steeds het hoofd van S6...

T. van Keeken
01-02-2006, 17:33
Er zijn toch andere versies? Net als doos 1 tm 5 maar dan niet meer met de bank op de voorkant:

Season 6
http://images-eu.amazon.com/images/P/B000B90N0W.02.LZZZZZZZ.jpg

Season 7
http://www.dvdtoons.com/screenshots/dvds/thumb/simpsons7100.jpg

Ik weet dat dit niet de Nederlandse versies zijn, maar krijgen wij deze ook niet? Anders ga ik wel voor de hoofden, dan blijft het om de 5 seizoenen in ieder geval nog uniform.

Otnemem
01-02-2006, 18:13
Oh ok, dat is nog heel erg lang dan. In UK is hij sinds gisteren al uit. Best wel dom eigenlijk.

Snowball
01-02-2006, 19:54
Ik heb sinds gisteren de UK box van siezoen 7 in huis en ik moet zeggen dat -ie er in het echt nog veel mooier uitziet dan op het plaatje, de hele cover heeft een soort paarse metallic glans. De beeldkwaliteit is nog steeds niet helemaal wat we gewend zijn van DVD (maar redelijk goed), maar het geluid is wel mooi opgepoetst :-) Verplichte aanschaf dus!