PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen bij Universal?



Rudy Mas
01-02-2006, 19:21
Ik begin mij de laatste tijd toch meer en meer af te vragen of Universal Benelux niet in de problemen zit.

Zo hebben ze verschillende TV-series aangekondigd, maar hebben ze die nooit uitgebracht. Ze zijn nu zelfs helemaal geschrapt uit hun catalogus. Ik bedoel hier de laatste seizoen boxen van Magnum P.I., Knight Rider, Miami Vice, ...

Ook hebben ze de film "The Three Musketeers" en "The Four Musketeers" uit de jaren 70 aangekondigd, maar ook deze hebben ze nooit uitgebracht.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze die dingen niet uitbrengen omdat er geen interesse voor bestaat, mij lijkt het eerder een probleem van financiƫn te zijn. Ze hebben blijkbaar niet het kapitaal om deze dingen te laten vervaardigen en maken dan maar liever de klanten blij om ze nadien heel erg teleur te stellen.

Dit kan toch niet zonder gevolgen blijven denk ik zo, gaan de klanten die dingen dan niet in een andere zone gaan kopen omdat ze het geklungel van de Benelux firma grondig moe zijn!

Het is maar zo een bedenking die ik heb over de dingen die ik heb gezien van de afgelopen paar maanden, je kan dit onmogelijk nog een gezond bedrijf noemen.

Misschien dat deze bedenking ook eens door iemand van DVD.nl kan doorgegeven worden aan Universal, want ze komen zeker niet in een goed daglicht te staan met deze blunders!

Rob Eric Blank
01-02-2006, 19:33
want ze komen zeker niet in een goed daglicht te staan met deze blunders!
Blunders vind ik in deze gevallen wel erg meevallen. Het is vreemd dat deze releases geen doorgang gevonden hebben, maar ik denk ook dat de animo voor deze DVD's niet overweldigend is. Het zou mogelijk te maken kunnen hebben met de aanvoer van de studio zelf.
We wachten het af, misschien weet iemand een verklaring.

Ludo Keeris
01-02-2006, 19:47
Typisch is wel dat hun vorige Nederlandse website eerst "under construction" was, maar nu doorlinkt naar UniversalPictures.COM

basbrem
01-02-2006, 20:41
Heb wel ergens gelezen dat de boxen van seizoen 3 voor a-team knight rider en magnum p.i. die voor 19 januari 2006 stonden gepland zijn uitgesteld naar 6 maart 2006 dus ze komen nog wel.

basbrem
01-02-2006, 20:42
Heb wel ergens gelezen dat de boxen van seizoen 3 voor a-team knight rider en magnum p.i. die voor 19 januari 2006 stonden gepland zijn uitgesteld naar 6 maart 2006 dus ze komen nog wel.

Rudy Mas
02-02-2006, 16:47
Leuk, waarom laten ze die dingen niet weten aan de mensen die dat moeten verkopen. :)

Blijft toch vervelend, want die dingen waren normaal al voorzien voor eind vorig jaar.

Werner
02-02-2006, 19:45
Ik heb geen weet van problemen bij Universal. Het laatste wat ik van hen in mijn mailbox gekregen heb is een erg zelfbewierokende e-mail waarin ze hun verschillende oscarnominaties onderstrepen.

Nu ernstig: de releases van vernoemde tv-reeksen lopen toch gewoon volgens plan dacht ik zo? Ik weet wel dat bijvoorbeeld in regio 1 Airwolf seizoen 2 nog niet voor morgen zal zijn... 't zal een kosten en baten afwegen zijn zeker?