PDA

Bekijk de volledige versie : X-files boxen



GIR
02-02-2006, 13:45
Ik had een vraagje ivm de x-files seizoenboxen: bij de recensies op internet en zelfs op de site va FRS staat een mooie vouwbox met boekje afgebeeld voor ong 50 euro. Vandaag ben ik echter bij FRS langsgeweest en daar zag ik enkele seizoenen liggen voor 49 euro maar ze waren verpakt in een case die op een VHS doos lijkt. De case was leeg dus ik heb niet kunnen zien wat je er bij krijgt. Zijn er verschillende versies van de seizoenboxen? Ik ben namelijk van plan het eerste (en eventueel het 2e seizoen aan te schaffen omdat dit me een heel goeie serie lijkt maar ik er nog maar 1 of 2 afleveringen van gezien heb.

Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan verderhelpen, de winkels in de buurt hebben nogal de gewoonte om de dvd's die ik wil te verkopen de dag voor ik ze wil gaan halen :roll: :P

thnx

Chris Taylor
02-02-2006, 13:47
Eerst werden de X-files boxen uitgegeven in een kartonnen uitvoering, maar nu zijn die niet meer te krijgen en worden er (bijna) alleen nog maar de seizoenen in plastic videohoezen verkocht. Die zijn naar mijn mening veel lelijker dan de kartonnen hoesen, die je nog wel op marktplaats tegenkomt e.d.

GIR
02-02-2006, 13:52
OK, thnx

Ik vind de plastic dozen ook wel stukken lelijker, komt er nog een kartonnen hoes rond? En is de kwaliteit en inhoud hetzelfde dan de vorige uitgaven?

pavago
02-02-2006, 14:02
er komt bij mijn weten geen kartonnen hoes omheen, Kwaliteit van de dvds is volgens mij gelijk gebleven

Snowball
02-02-2006, 22:31
Voor wat het waard is; dij play is momenteel het eerste seizoen van de X-files in de aanbieding. Deze zit in een zwarte m-lock (VHS-achtige doos), maar met daaromheen een prachtige slipcover en er zit ook een fraai boekje bij, alleen geen NL ondertiteling dus.

Marcel v/d H.
03-02-2006, 09:27
Ik baal er ook van, heb nu de eerste zes seizoenen in de mooie uitvoeringen. Nu kan ik die zes verkopen en van dat geld alle negen de seizoen weer opnieuw aanschaffen. Kan ook gewoon de zes oude houden en drie nieuwe erbij aanschaffen. Staat alleen niet zo mooi in de kast :(

Blauwoogje
03-02-2006, 09:29
Ik baal er ook van, heb nu de eerste zes seizoenen in de mooie uitvoeringen. Nu kan ik die zes verkopen en van dat geld alle negen de seizoen weer opnieuw aanschaffen. Kan ook gewoon de zes oude houden en drie nieuwe erbij aanschaffen. Staat alleen niet zo mooi in de kast :(

of gewoon blijven zoeken via Ebay, marktplaats etc.

Chris Taylor
04-02-2006, 10:52
Ik baal er ook van, heb nu de eerste zes seizoenen in de mooie uitvoeringen. Nu kan ik die zes verkopen en van dat geld alle negen de seizoen weer opnieuw aanschaffen. Kan ook gewoon de zes oude houden en drie nieuwe erbij aanschaffen. Staat alleen niet zo mooi in de kast :(

of gewoon blijven zoeken via Ebay, marktplaats etc.

Inderdaad, zijn nog genoeg te vinden