PDA

Bekijk de volledige versie : Madonna



Rianne T.
09-02-2006, 22:39
Weet iemand of dat concert (dat afgelopen december bij de Veronica muziekmaand werd uit gezonden) op dvd uit komt? Ik was namelijk veel te laat met de video in te schakelen en ik zou hem graag nog eens willen zien.

rkrijger
13-02-2006, 14:34
Weet iemand of dat concert (dat afgelopen december bij de Veronica muziekmaand werd uit gezonden) op dvd uit komt? Ik was namelijk veel te laat met de video in te schakelen en ik zou hem graag nog eens willen zien.

Geen idee. Hoorde wel dat ze weer naar NL komt...

Wesley
30-03-2006, 12:16
Die dvd zou eerst in december 2005 op dvd komen. Daarna eind februari 2006... ging ook niet door.... Dus hebben ze em verzet naar mei 2006, maar met de nieuwe tour eraan, vrees ik het ergste.
Tis trouwens een docu, geen concert, je ziet af en toe beelden. Verhalen over het volledige concert... zijn nog vager...

Rianne T.
30-03-2006, 13:30
Ok, dank je wel voor de info.

MeLiSsA89
31-05-2006, 13:33
hee weet een van jullie of de
dvd van madonna uit komt
het is de laate tour van 2004 geloof ik
ik was daar namelijk bij het concert aan wezig
kan iemand dat vetelen
ythanxx

MeLiSsA89
31-05-2006, 13:33
hee weet een van jullie of de
dvd van madonna uit komt
het is de laate tour van 2004 geloof ik
ik was daar namelijk bij het concert aan wezig
kan iemand dat vetelen
ythanxx

HdeB
31-05-2006, 13:46
Vrijdag 16 juni ligt de nieuwe CD/DVD van Madonna in de winkel met de volgende inhoud:

The DVD is the brilliant documentary from the Re-Invention Tour which was broadcast last year in some territories but with 10 full-length songs as well as additional bonus clips (additional/deleted scenes) of never-before-seen footage!

DVD (full songs)
1. Vogue
2. American Life
3. Mother and Father
4. Nobody Knows Me
5. Music
6. Hollywood (remix)
7. Lament
8. Like A Prayer
9. Holida
10. Imaging

*15 minutes of bonus footage

CD (tracklisting) Live songs from the re-invention tour 2004.
1. The Beast Within
2. Vogue
3. Nobody Knows Me
4. American Life
5. I Love New York
6. Hollywood (remix)
7. Die Another Day
8. Lament
9. Like A Prayer
10. Mother and Father
11. Susan McLeod / Into the Groove
12. Music
13. Holiday
14. Imagine

There are 12 bonus clips:
1. Bike Ride
2. The Other Side
3. Steve/Stuart in L.A.
4. Vocal Coach
5. Chaos
6. Birthday Party
7. French Trilogy
8. Steve/Stuart in Paris
9. Monte's Guitar Faces
10. Fans Singing in Paris
11. After Show
12. Wailing Wall

- PAL & NTSC format.
- Picture format: 16:9 widescreen.
- Audio: Dolby Digital 5.1 Surround Sound, L-PCM Stereo tbc.

Subtitles:
PAL : English, Français, Deutsch, Nederlands, Italiano, Español, Português, Svenska
NTSC : English, Français, Español, Português

Oakey
25-06-2006, 09:05
Ben wel benieuwd wat men van de dvd+cd I'm going to tell you a secret van Madonna vindt.

Ik was zelf ook bij het concert in Arnhem destijs en ben ook wel een fan. Ik heb de docu op tv gezien en nu nog eens op dvd. Qua concept is het natuurlijk een rechtstreekse kopie van Truth or dare/In bed with Madonna uit 1991. Naast de stijl (zwart-wit voor de docu, kleur voor de concerten), ook wat betreft inhoud nogal wat overeenkomsten: Madonna zeurt over partner, danser vertelt dat vader het dansen nooit heeft zien zitten, Madonna belaagd door fans etc. De muzieknummers zijn wel heel mooi in beeld gebracht en eindelijk de eerste dvd van Madonna in 16:9!

Dan de bonus-live-cd: nouja, live...? De eerste 3 nummers (Beast within, Vogue, Nobody knows me) zijn niet live gezongen, en dit geldt ook voor Hollywood en Die another day. Nu was dit bij het concert ook zo en hoewel ik zelf het altijd bijzonder storend vindt bij een concert, maakte het visueel spektakel veel goed. Maar goed, als je de cd luistert is er natuurlijk geen visueel spektakel, dus een beetje vreemde keuze om dan juist de in de studio ingezongen 'live'-versies op deze cd te zetten. Het laatste nummer is een remix van I love New York van haar laatste album, niet live maar gewoon een bonus. De rest is wel ok, behalve haar versie van Imagine, die is echt tenenkrommend (maar er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn dit dit prachtig vinden).

Ik had veel liever i.p.v. deze live-cd een bonus-dvd gehad met daarop een integrale (video)versie van het concert, dus zonder de documentaire, met DTS-geluid.

Wat vonden jullie ervan?

Wesley
11-07-2006, 03:20
Nou, laat ik mijn mening er maar ook over geven. Ook al is het 3 uur 's nachts :p

Het viel mij ook op dat het bijna een regelrechte kopie was van Truth or Dare/In Bed With Madonna. Ik vond wel dat Madonna's eeuwig durende "Ik wil laten zien dat ik anders ben dan in 1991" een beetje vervelend begon te worden. Maar gelukkig dat hier en daar nog een f*ck werd gegooit, laat nog zien dat ze haar wilde haren nog niet kwijt is.
En in tegenstelling tot "deel 1" waren hier de nummers zwaar ge-edit, en ingekort, wat best jammer is.
Gelukkig zitten hier wel extra's op (al is het minder dan gepland) met hilarische beelden van Stuart en Steve. Als deze scenes erin hadden gezeten had het denk ik dichterbij het "origineel" geweest.

Tis voor een Madonna fan wel leuk om te kijken, maar een beetje een matige vertoning van Madonna.

Met de live cd heb ik ook een beetje het gevoel dat Madonna toch nog wanhopig d'r geflopte cd American Life aan de bak probeert te krijgen, met maar liefst 6 van de 12 nummers die er op staan. Waar ook nog eens 2 nummers niet bekend zijn van Maddie (Imagine van John Lennon, en een demo van I Love New York van haar nieuwe cd). Dus we houden 4 gouwe Madonna's over.

Neen, tis leuk om te hebben, maar ik wil toch liever de (mocht ie ooit nog uit komen) dvd "Get Up, Lisbon! Re-Invention Tour". Waar de hoogtepunten in staan

- Burning Up
- Material Girl
- Deeper & Deeper
- Papa Don't Preach (geweldig bewerkt!!)
- Express Yourself

Khonnor
11-07-2006, 13:32
Gisteren ook maar even gekocht bij Staurn voor 9,99.
De cd versie. Alleen nog maar de cd beluisterd, die zogenaamd LIVE moet zijn. Tsja, het is maar hoe je het bekijkt.
De dvd bewaar ik voor als ik ooit eens echt niets te kijken heb.

Jazzy
13-12-2006, 13:47
Weet iemand of dat concert (dat afgelopen december bij de Veronica muziekmaand werd uit gezonden) op dvd uit komt? Ik was namelijk veel te laat met de video in te schakelen en ik zou hem graag nog eens willen zien.

Ik heb een vraag over dat concert. Ik was diep onder de indruk van deze docu. En vroeg mij af of iemand wist wat de zienswijze/geloof van madonna is. Ze heeft het er meerdere malen over. Het was iets met zohaba(?) en zienswijze dat over het oude testament ging.

Gr. Jazz

Oakey
13-12-2006, 21:37
Ik heb een vraag over dat concert. Ik was diep onder de indruk van deze docu. En vroeg mij af of iemand wist wat de zienswijze/geloof van madonna is. Ze heeft het er meerdere malen over. Het was iets met zohaba(?) en zienswijze dat over het oude testament ging.

Je bedoelt kabbalah, een op de joodse (en dus oud-testamentische) mystiek gebaseerde religieuze stroming.

Overigens komt op 22 januari de dvd+cd van de Confessions Tour uit. Eindelijk weer eens een ouderwetse muziekdvd zonder docu.
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000KGGLCK.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V34021833_.jpg

Homer72
03-04-2008, 20:07
Je bedoelt kabbalah, een op de joodse (en dus oud-testamentische) mystiek gebaseerde religieuze stroming.

Overigens komt op 22 januari de dvd+cd van de Confessions Tour uit. Eindelijk weer eens een ouderwetse muziekdvd zonder docu.
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000KGGLCK.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V34021833_.jpg


Zojuist bekeken en ik ben onder de indruk. Het mag dan misschien niet de beste zangeres allertijden zijn, maar wat een strakke perfomance! Alles is tot in de puntjes verzorgd. De arrangementen van oude liedjes zijn helemaal up-to-date. Ben benieuwd naar het nieuwe album dat binnenkort uit gaat komen.