PDA

Bekijk de volledige versie : Prince bootlegs



Basso
10-02-2006, 09:32
Wie van jullie heeft er bootleg cd's van Prince?

Het enige live werk van hem dat tot nu toe is uitgebracht is de box One nite alone... + the aftershow daarvan.

Er bestaat echter veel en veel meer materiaal, met live shows, aftershows, studio recorings etc..

Ik vind Prince een van de beste performers ooit, en zijn live werk is dan ook aanmerkelijk beter dan zijn studiomateriaal

Herjan
10-02-2006, 09:44
Ik heb ergens een casettebandje liggen met Live in Tokyo. Erg tof concert.

Cor H.
10-02-2006, 10:23
Bootlegs van Prince zijn lastig te krijgen ik heb wel aardig wat.

Marbella
Return to Zenith (live Paris 3 cd)
H2O (3 cd's) bootlegs and outtakes
Yellow
Hide The Bone (live at Glam Slam)
Prince (live Minneapolis 87)
Emancipation & Proclamation (Oprah intervieuw & more)
Dirty mind (outtakes, Vibrator talk etc)
R U Gonna Go My Way (met Kravitz live)
Dance With The Devil (outtakes Batman)

En talloze gedownloade albums.
Zo'n kleine 1000!!! Muziek nummers, waarvan weinig dubbel. Hij heeft zo enorm veel muziek geschreven dat is gewoon niet normaal meer.
En nog kom ik soms iets tegen wat ik niet kende.
Ook ik vindt zijn live werk vele malen beter, het swingt de pan uit.
Zelfs ik kan niet stil blijven zitten...

Joost v.d. Ham
10-02-2006, 16:20
Ik zag eens op MtV een unplugged concert, deze zou ik graag hebben. Weet iemand of dit is uitgebracht op cd?

knicks
12-02-2006, 11:20
Prince heeft nog nooit een optreden gegeven voor MTV-unplugged. Ik heb heel wat bootlegs van de man. (ruim 300 cd's en dvd's)

Download is dc++, daar zit een hub van Prince.

Joost v.d. Ham
12-02-2006, 12:02
Het was ook niet een 'mtv unplugged' het was alleen op MtV te zien en het was unplugged (zittend op een kruk met een gitaar) :) Ik zal gaan zoeken naar de naam.

Richard B.
13-02-2006, 21:30
Ik heb nog wel wat oudere cd-bootlegs van hem liggen. O.a. van het post-show concert uit (dacht ik) 1988 in het Paard van Troje.

rrrick
15-02-2006, 14:03
Ik heb aardig wat liggen, maar ben nog uit het vinyl en bootleg-op-cassettebandjes tijdperk. Tientallen lp's, singles en 12 inch-es. Zeven keer live gezien, Paradiso, Galgenwaard (sign of the times!), Ahoy (Parade!) nog met Wendy en Lisa. Wat een feest! Van die concerten heb ik ook bootlegs, maar van 1 concert niet. Ik heb 'm in 89 in Kitakyushu, Japan gezien. Dat was een hele aparte ervaring, mede omdat we te maken hadden met een uiterst beleefd en rustig Japans publiek. Wij als nederlanders en nog een paar Amerikanen waren de enigen die volledig los gingen. Ik weet dan ook zeker dat we op een eventuele opname van dat concert te horen moeten zijn. Ik heb echter nooit een opname van dat concert kunnen vinden. Dus, als één van jullie nog wat weet?