PDA

Bekijk de volledige versie : Arnold Schwarzenegger will be back!



Eric van Ballegoie
12-08-2001, 19:46
Arnold Schwarzenegger will be back!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=62)

Anonymous
13-08-2001, 16:20
Ondanks dat de veelbelovende sequels 'Terminator 3' en 'True Lies 2' er aan zitten te komenm, zit ik er niet echt op te wachten vooral niet na de zeer teleurstellende 'End of Days' en het matige 'The 6th Day'. De powerhouse acteurs als Schwarzenegger, Stallone en Van Damme zijn out. Men wilt tegenwoordig film met inhoud, en als het kan ook een actiefilm met inhoud die weliswaar vermakelijk moet zijn.
Ze lijken allemaal het spoor bijster, Van Damme wat betreft kan beter helemaal niets meer maken.

3harts
13-08-2001, 20:51
Hij heeft wat gezondheid probleempjes, maar ik vindt het blijft een SUPER acteur >> met een sterke persoonlijkheid.
Ik vindt hem in humorfilms wat minder >> Hij straalt nu eenmaal ACTIE uit. Zijn films zijn byzonder Orgineel >> veel actie, effects, en gepaste actiehumor ( waar steven segal geen reet van snapt ).
En op DVD stuk voor stuk ( na Commando ) waanzinnig beeld en geluid.
PURE TOP VERMAAK >> en daar draait alles toch om !!!!
Ook al zit er weinig verhaal in, je blijft bij Schwarzenegger tot het eind kijken. TERMINATOR 3, TRUE LIES 2 >> ik kan niet wachten.

Dunky
13-08-2001, 21:07
Schwarzenegger komt trouwens in een nieuwe komedie ik weet alleen de naam ervan niet.

3harts
13-08-2001, 21:39
'The Ump'( zie het verhaal bovenaan !!!)

Dunky
14-08-2001, 20:20
Ik lag waarschijnlijk weer eens te slapen.

Anonymous
14-08-2001, 20:29
Hallo,

De tijd dat Stallone achter elkaar grote hitfilms had, is dan wel wat voorbij inderdaad, maar hij is nu toch behoorlijk actief: Get Carter, Driven (nog even nr 1 in Amerika geweest) en Eye See You zijn al klaar. Dan nog Avenging Angelo met Madeleine Stowe komt er nog aan.

Trouwens, Copland is echt een hele goede film waarin Stallone tegenover Robert De Niro en Harvey Keitel zeker niet onderuit gaat en en mooie rol als sullige sherrif speelt (met dikke bier buik!).

Groeten,
Hein

Anonymous
15-08-2001, 14:54
Mensen moeten niet zo zeuren over Arnold!! Dat hij niet goed meer zou presteren in films etc.. De man heeft een dergelijke status opgebouwd, dat hij nu niet naar benden moet worden gehaald.

En dan nog maar te zwijgen over zijn lichamelijke gesteldheid. Zijn lichaam is op 54-jarige leeftijd fysiek nog beter dan iemand die in de twintig/dertig is. En wat wil je: hij is 7 keer!! MISTER OLYMPIA gweest.

Arnold Fan

Dunky
15-08-2001, 15:33
Laat die jongen nou gewoon.

Eric van Ballegoie
16-08-2001, 09:15
En dan nog maar te zwijgen over zijn lichamelijke gesteldheid. Zijn lichaam is op 54-jarige leeftijd fysiek nog beter dan iemand die in de twintig/dertig is. En wat wil je: hij is 7 keer!! MISTER OLYMPIA gweest.

Arnold Fan

Waarvan twee keer door een zeer dubieuze beslissing van de jury! :)

Maar dat neemt niet weg (oude) Arnold films zijn gewoon te gek!

Anonymous
17-08-2001, 21:28
Allemaal uitgepraat? Kijk dan even op www.geocities.com/arnoldjean/

Dunky
17-08-2001, 21:31
tja wat moeten we hier nog aan toevoegen?

The Scratcher
19-08-2003, 20:15
Allemaal uitgepraat? Kijk dan even op www.geocities.com/arnoldjean/

Daar is toch niks te zien behalve een advertisement??? Of kan ik de pagina niet openen?

The Scratcher
19-08-2003, 20:18
Allemaal uitgepraat? Kijk dan even op www.geocities.com/arnoldjean/

Daar is toch niks te zien behalve een advertisement??? Of kan ik de pagina niet openen?

Oops, zie net dat dit topic alweer uit 2001 stamt ipv 2003! Sorry! :lol: :wink:

Marco
19-08-2003, 20:59
Oops, zie net dat dit topic alweer uit 2001 stamt ipv 2003! Sorry! :lol: :wink:Toch wel grappig om te lezen een bericht van 2 jaar geleden.

Arnold zal naar alle waarschijnlijkheid ook nog een keer zijn entree maken als Terminator in de derde Terminator film. De laatste geruchten zijn dat zijn tegenspeler in die film Vin Diesel zal worden. Ook de naam van Famke Janssen wordt genoemd als mogelijke tegenspeler voor Arnold in deze film.

2 jaar verder. Goh waar blijft de tijd 8)

HiddeV
19-08-2003, 22:09
Oops, zie net dat dit topic alweer uit 2001 stamt ipv 2003! Sorry! :lol: :wink:Toch wel grappig om te lezen een bericht van 2 jaar geleden.

Arnold zal naar alle waarschijnlijkheid ook nog een keer zijn entree maken als Terminator in de derde Terminator film. De laatste geruchten zijn dat zijn tegenspeler in die film Vin Diesel zal worden. Ook de naam van Famke Janssen wordt genoemd als mogelijke tegenspeler voor Arnold in deze film.

2 jaar verder. Goh waar blijft de tijd 8)

gelukkig is het vin diesel niet geworden :D

Swanski
19-08-2003, 23:01
Allemaal uitgepraat? Kijk dan even op www.geocities.com/arnoldjean/

Daar is toch niks te zien behalve een advertisement??? Of kan ik de pagina niet openen?

Oops, zie net dat dit topic alweer uit 2001 stamt ipv 2003! Sorry! :lol: :wink:

best grappig :lol: dit, vooral als je het even terugleest...hihi