PDA

Bekijk de volledige versie : Zoekt een DVD recorder



Paul1155
15-02-2006, 10:48
Ik heb niet veel ervaring met DVD recorders.. Ik zoek een DVD Recorder die niet erg duur is en dat hij beide formaten aan kan DVD+R/DVD-R,
Ik heb nergens een DVD Recorder kunnen vinden die ook-
DVD+R/DVD-R Daul Layer 8,5GB opneemt.. zijn erook modelen die DVD Daul Layer opnemen.. maar niet al te hoge prijs.. er mag ook een met harde schijf bij zitten in die DVD Recorder, de budget die ik over denk tot 300 Euro, veder 2X scart zoek ik en alle standaard aansluitingen.. en ook van een niet onbekende meerk.. Wie heeft voor mij advies erover?

Larzz
15-02-2006, 20:18
Hoi Paul. Ok. Hier een goede tip: LG RH-7500. Een HDD/DVD recorder met 80 GB HDD en opname mogelijkheid van +R/RW en -R/RW en dual layer +R/RW. Verder 2 scart in/uitgangen en PIP. Ook component uit en de mogelijkheid tot regiovrij maken. Prijs: rond de 300 euro! Kijk voor info bij:http://www.kieskeurig.nl/product/ACFCB2D9542FC0CCC12570280033F0DB.htm

Heb hem zelf ook. prima apparaat in deze prijsklasse een koopje.

P@trick_DVD
15-02-2006, 20:42
Voor zover ik weet zijn er nog geen recorders die zowel dual layer +R als dual layer -R kunnen beschrijven. Maar waarom zou je dit willen? Ten eerste zijn de dual layer schijven nog steeds erg duur en als je toch persé dual layer wilt, waarom dan beide formaten?
Voor ongeveer 350 EUR heb je een Pioneer DVR-433H met 80GB harddisk. Deze brandt echter alleen maar -R, -RW en dual layer -R. De LG die in de vorige post wordt aanbevolen ziet er qua specificaties ook niet verkeerd uit, maar de Pioneer recorder hebben over het algemeen een betere naam als de LG's. Pioneer, Panasonic en Sony (behalve de laatste 'Philips' modellen) worden meestal als de betere recorders beschouwd.

hofstedeling
15-02-2006, 21:04