PDA

Bekijk de volledige versie : Ghosts of Mars



Roland
14-03-2002, 16:59
Gister heb ik Ghosts of Mars gezien van John Carpenter.Erg gaaf,een echt JC film.Heeft nog iemand die film gezien(wat vondt je er van?),zijn er meer carpenter fans?

Simon
14-03-2002, 21:10
ik ben een jc-fan. op dvd heb ik assault on p.13, halloween, escape from new york, escape from la, the thing en big trouble.

met name zijn wat oudere films zijn erg goed, maar ook zijn nwe zijn leuk genoeg. ik hoef ze niet allemaal te hebben, maar op mijn lijstje staan ook nog the fog, prince of darkness, they live en in the mouth...

ghosts helaas nog niet gezien. is wel slecht ontvangen :-(

wel goed dat hij altijd trouw blijft aan het horror/sf genre...

Jolie
19-03-2002, 14:06
John Carpenter 3-pack: John Carpenter's VAMPIRES, CHRISTINE & STARMAN

A contemporary and blood-chilling take on the gothic legend, horror-master John Carpenter's Vampires: Vampires stars James Woods as the ultimate vampire slayer on his most dangerous mission ever.
Christine: The twisted love story of a teenager and his obsessively jealous 1958 Plymouth Fury.
Starman: Jeff Bridges stars as an innocent alien from a distant planet who learns what it means to fall in love with an earthling (Karen Allen). Universally moving!

Science Fiction / Horror

ik wist niet of jullie van het bestaan van deze box afwisten, dus just in case

Marco
19-03-2002, 15:30
Van JC vind vooral de films met Kurt Russell heel goed.

Vooral Escape from New York (er schijnt een nieuwe S.E. aan te komen bij MGM) vind ik goed. Het vervolg Escape from L.A. is wat minder. Andere knallers van deze 2 zijn The Thing en Big Trouble in Little China. Andere goeie JC films zijn In the Mouth of Madness en Halloween. Helaas maakt JC ook missers zoals Memoirs of an Invisible Man en Vampires. GOM heb ik nog niet gezien, denk dat ik deze ga huren. Aangezien ik vrees dat het weer niks wordt.

Dunky
05-04-2002, 17:57
Ik heb die film idd gezien.

Ik vond de film op zich erg leuk, het was alleen jammer dat er enkele schoonheidfoutjes in zaten.

bv* Dat ze eerst een zuurstof bril dragen en daarna hoeft dat ineens niet meer. En er zo zijn er nog een paar dingen.