PDA

Bekijk de volledige versie : Kingdom of Heaven director's cut (4 disc)



Dennis Kuijper
16-02-2006, 23:53
Fox has announced a director's cut of Kingdom of Heaven which stars Orlando Bloom and Liam Neeson. This new four-disc special edition will be available to own from the 23rd May, and should retail at around $34.98. The film itself will be presented in anamorphic widescreen, along with both English Dolby Digital 5.1 and DTS 5.1 Surround tracks. Extras will include an introduction by Ridley Scott, an audio commentary with Ridley Scott, Writer William Monahan, executive producer Lisa Ellzey, film editor Dody Dorn, visual effects supervisor Wes Sewell and first assistant director Adam Somner, some story notes, a multi-part documentary entitled Path to Redemption (Part I: Good Intentions, Part II: Faith and Courage, Part III: The Pilgrimage Begins, Part IV: Into The Promised Land, Part V: The Burning Bush and Part VI: Sins and Absolution), a "Tripoli" Overview & Gallery, a first draft screenplay by William Monahan, Screen Tests, cast rehearsals, a Costume & Weapon Design featurette, multiple galleries (location scouting, production design, conceptual art, and costume), and a Creative Accuracy: The Scholars Speak feature. Completing the package will be storyboard comparisons, an Unholy War: Mounting The Siege featurette, deleted and alternate scenes, a sound design suite, visual effects breakdowns, a press junket walkthrough, footage of the Japanese and London premieres, multiple trailers and tv spots, a ShoWest Presentation, and footage of the Director's Cut and DVD campaign. Stay tuned for the official region one package artwork.

Bron:DvdActive

KunDun
17-02-2006, 01:12
Heb dit ook gelezen op verschillende sites, hoop dat hij ook op Regio 2 zal uitkomen !

Bob Hiemstra
17-02-2006, 10:27
Deze versie schijnt veel beter te zijn dan de verknipte theatrical cut, betere character development en minder gaten in het plot.
Deze neem ik dus zeker weten mee.

Dennis Kuijper
17-02-2006, 12:32
Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Kingdom Of Heaven (Director's Cut) for 23rd May 2006 priced at $34.98 SRP. Ridley Scott's medieval epic is given the director’s cut treatment clocking in at 191 minutes on this four-disc special edition that offers the following features…

Feature Presentation:

* 2.35:1 Anamorphic Widescreen
* English DD5.1 & DTS 5.1 Surround
* Spanish Dolby Surround
* French and Spanish subtitles


Disc 1: Director’s Cut Part One

* Introduction by Sir Ridley Scott
* Audio Commentaries: Director Ridley Scott and Writer William Monahan by executive producer Lisa Ellzey, film editor Dody Dorn, visual effects supervisor Wes Sewell and first assistant director Adam Somner
* The Engineer’s Guide: Story Notes (Text & Images)


Disc 2: Director’s Cut Part Two

* Audio Commentaries (Continued): Director Ridley Scott and Writer William Monahan by executive producer Lisa Ellzey, film editor Dody Dorn, visual effects supervisor Wes Sewell and first assistant director Adam Somner
* The Engineer’s Guide (Continued): Story Notes (Text & Images)


Disc 3: The Path To Redemption Documentary – Part 1

* Development:
o Part I: Good Intentions (Featurette)
o "Tripoli" Overview & Gallery (Text & Images)
o First Draft Screenplay by William Monahan (Text)
o Story Notes (Text & Images)
o Location Scout Gallery (Images)
* Pre-Production:
o Part II: Faith and Courage (Featurette)
o Screen Tests (Video and Commentary)
o Cast Rehearsals (Video)
o Costume & Weapon Design Featurette (Video)
o Production Design / Conceptual Art / Costume Galleries (Text & Images)
* Production: Spain
o Part III: The Pilgrimage Begins (Featurette)
o Creative Accuracy: The Scholars Speak (Video)
o Storyboard Comparisons (Multi-Angle Video & Images)
o Photo Galleries (Text & Images)


Disc 4: The Path To Redemption Documentary – Part 2

* Production: Morocco
o Part IV: Into The Promised Land (Featurette)
o Unholy War: Mounting The Siege (Video)
o Storyboard Comparisons (Multi-Angle Video & Images)
o Photo Galleries (Text & Images)
* Post-Production:
o Part V: The Burning Bush (Featurette)
o Deleted & Alternate Scenes (Video & Commentary)
o Sound Design Suite (Video & Audio)
o Visual Effects Breakdowns (Video & Commentary)
* Release:
o Part VI: Sins and Absolution (Featurette)
o Trailers & TV Spots (Video & Commentary)
o ShoWest Presentation (Video)
o Press Junket Walkthrough (Video)
o Japanese & London Premieres (Video)
o Poster Explorations: Domestic & International (Images)
o The Director's Cut & DVD Campaign (Video & Images)

kazlatan
17-02-2006, 13:33
Dit is weer een geval van: Doe mij die maar 8)

Dennis Kuijper
17-02-2006, 13:46
Dit is weer een geval van: Doe mij die maar 8)
Doe mij die maar? :P

Dennis Kuijper
24-02-2006, 14:19
We've got an update for you today on the commentary tracks you'll find on Fox's 4-disc Kingdom of Heaven: Extended Cut DVD (due 5/23). This is confirmed: You'll get THREE commentary tracks. The first will feature producer/director Ridley Scott, writer William Monahan and actor Orlando Bloom. The second includes executive producer Lisa Ellzey, VFX supervisor Wesley Sewell and first assistant director Adam Somner. Finally, the third will include the film's editor, Dody Dorn.

Bron:Digitalbits

Bob Hiemstra
24-02-2006, 14:58
Klinkt allemaal goed, hopelijk komt het artwork ook online binnenkort.

Daniel1974
25-02-2006, 12:27
Wow wat kwijl !!! Eindelijk. Ik heb expres gewacht op een eventuele aanschaf, maar deze gaat het worden !!!!

Op verschillende sites was er al medling gemaakt van een bioscoopviweing van de extended, waarmee dus duidelijk was dat er een extended cut bestond. Het andere teken aan de wand was dat Ridley geen commentaar had ingesproken, dus een betere uitgave zat er aan te komen. Ik kan bijna niet wachten. Geen twijfel dat het er weer een wordt die het maximale uit je systeem haalt.

Joedammit
25-02-2006, 22:33
haha, het wachten wordt beloond!

Bob Hiemstra
28-02-2006, 12:10
Hier het artwork:

http://i44.photobucket.com/albums/f1/Cantiara/protectedimage.jpg

Ziet er goed uit!

Tuvok
28-02-2006, 12:16
ZOW! Ziet er gaaf uit! Hopelijk komt de R2 versie op dezelfde tijd uit. Super!

TheGodfather
28-02-2006, 16:35
Prachtig! wilde `m ook net posten ;)
bring it on :D

El-Jorge
01-03-2006, 10:24
Ik vind het artwork niet zo mooi. Maar kan niet wachten op deze uitgave. Ik vond de theatrical al aardig, en ben dus zeer benieuwd naar de DC.

Huub de Ridder
01-03-2006, 11:22
Ik hoop ook echt dat deze in NL uitkomt! Want ik vond de gewone versie wat tegenvallen, omdat er veel gaten in het verhaal zaten en ik hoop dat ze in deze versie worden weggewerkt!

ofnoavail
01-03-2006, 11:23
Dit soort mooie uitgaven kennende........ zal er geen R2 versie komen

Frank
01-03-2006, 11:48
Dit soort mooie uitgaven kennende........ zal er geen R2 versie komen
Waarom niet? Er zijn genoeg voorbeelden die je uitspraak tegenspreken.

basset
01-03-2006, 12:31
De film kwam bij vlagen idd wat gehaast over, maar ik vind de film wel geweldig.

Ze hebben het voor elkaar gekregen een echte wereld in elkaar te zetten. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, sommige films trekken je echt mee hun eigen wereld in zeg maar. De plotgaten neem je dan maar voor lief.

Lorre
01-03-2006, 12:55
vond de bioscoopversie maar bagger. Zal me niet zo gauw deze aanschaffen.Mss ooit als ik veel positieve reacties hoor van mensen, maar op dit moment geen intresse in deze.

Peter van 't Wout
01-03-2006, 14:05
Yesssssssss!!!
Laat maar komen!!!

Spiderman
01-03-2006, 14:30
Dit soort mooie uitgaven kennende........ zal er geen R2 versie komen

R2 versie is bij www.play.com al te pre-orderen... 22 mei is nu de datum. :wink: Neem aan dat er dus ook gewoon een R2NL versie komt...

ofnoavail
02-03-2006, 12:12
Dit soort mooie uitgaven kennende........ zal er geen R2 versie komen
Waarom niet? Er zijn genoeg voorbeelden die je uitspraak tegenspreken.

Helaas zijn er ook genoeg voorbeelden die mijn uitspraak bevestigen...

Maar goed, een R2UK uitgave is al goed nieuws!!!

Tuvok
03-03-2006, 11:52
Goed dat deze 4-disc DC ook in R2-UK wordt uitgebracht, maar moet wel zeggen dat die cover die bij Play staat stukke minder mooi is dan de R1. Eerst maar eens de officiele berichten voor R2 afwachten.

pavago
09-03-2006, 11:15
Goed dat deze 4-disc DC ook in R2-UK wordt uitgebracht, maar moet wel zeggen dat die cover die bij Play staat stukke minder mooi is dan de R1. Eerst maar eens de officiele berichten voor R2 afwachten.

Is hier al wat meer nieuws over? Ook wat betreft een r2 NL versie?

Tuvok
09-03-2006, 19:36
Goed dat deze 4-disc DC ook in R2-UK wordt uitgebracht, maar moet wel zeggen dat die cover die bij Play staat stukke minder mooi is dan de R1. Eerst maar eens de officiele berichten voor R2 afwachten.

Is hier al wat meer nieuws over? Ook wat betreft een r2 NL versie?

Nee nog niet, alleen dat de R2-UK versie uitgebracht zal worden op 22-05-2006 en dat dit de DC betreft met 4 discs. Verdere info over extra's e.d. heb ik nog niet kunnen vinden. Info over een eventuele R2-NL release moet ik je helaas ook schuldig blijven.

pavago
09-03-2006, 20:00
Goed dat deze 4-disc DC ook in R2-UK wordt uitgebracht, maar moet wel zeggen dat die cover die bij Play staat stukke minder mooi is dan de R1. Eerst maar eens de officiele berichten voor R2 afwachten.

Is hier al wat meer nieuws over? Ook wat betreft een r2 NL versie?

Nee nog niet, alleen dat de R2-UK versie uitgebracht zal worden op 22-05-2006 en dat dit de DC betreft met 4 discs. Verdere info over extra's e.d. heb ik nog niet kunnen vinden. Info over een eventuele R2-NL release moet ik je helaas ook schuldig blijven.

Ach, ik heb geduld hoor.... haha ik lees het wel als je wat gevonden hebt :wink:

Dennis Kuijper
06-04-2006, 11:03
Now then... last night, Matt and I had the chance to take in a screening of Ridley Scott's extended cut of Kingdom of Heaven at the Arclight in Hollywood. Let me tell you... you just haven't really seen this film yet. If you've read my review of the 144-minute theatrical cut on DVD, or my initial comments about the film from last year, you'll know that while I really wanted to like Kingdom of Heaven, I felt that there was just too much missing from the story. Too many thing happened too quickly to the character of Balian (Orlando Bloom), and so many of the other characters either lacked motivation or had unresolved stories when the film concluded. At the time, I noted that over 40 minutes had actually been trimmed out of Scott's original cut of the film in order to create a version that the studio considered more theater-friendly. Well, let me tell you, those cuts REALLY hurt this film. I couldn't make myself give the theatrical cut more than a C+. It was a beautifully-lensed, but woefully incomplete story. This new 191-minute extended cut, on the other hand, is a truly great piece of work. I'd give it an A-, maybe even a solid A.

Finally, you understand more of what motivated Balian - you see more of his life and circumstances in France. You see his wife briefly in Balian's memory, and understand his grief better. You learn that he's fought in war previously, and was an experienced engineer, so his cleverness later in defending Jerusalem makes more sense. You learn more of Godfrey of Ibelin (Liam Neeson)'s own connections to Balian's home and his village, and why he would not only return to find Balian (his son) but also why the local lord's men would attack them later (it's another family connection). The animosity between Balian and his brother, a local priest, is shown in greater clarity. Once Balian arrives in the Holy Land, you learn that Sibylla's marriage to Guy de Lusignan is really one of convenience only, which puts Sibylla and Balian's romantic relationship into better context. You learn that Sibylla has a son (who was completely cut out of the theatrical version), and that her love of her son motivates almost every action she takes (which in turn makes sense out of her bizarre behavior late in the film). You see more of Balian's interactions with King Baldwin, and their developing respect for one another. And, at last, you not only understand why Guy de Lusignan hates Balian (it isn't just about Sibylla), but their animosity for one another actually pays off in a final confrontation that, again, is completely missing from the theatrical cut.

I can't stress enough how different this version of the film is, and how much better and more rewarding an experience it becomes, with the restoration of the trimmed minutes. The 191-minute cut makes its home video debut on Fox's forthcoming 4-disc Kingdom of Heaven: Extended Edition (due in stores on 5/23 - available here at Amazon.com), and as far as I'm concerned, it's worth owning just for this cut of the film alone. Add to that what promises to be an outstanding batch of special features (produced by Scott's longtime DVD producer, Charles de Lauzirika, and his team), and it's not to be missed.

Stay tuned...

Bron:Digitalbits

Paul H.
06-04-2006, 11:14
Kijk dat horen we graag, maar was eigenlijk al gelijk bekend na de film gepost door verschillende mensen op imdb die de extended cut hadden gezien en dat deze vele malen beter zou zijn dan de bioscoop-versie.

El-Jorge
07-04-2006, 08:01
Klinkt super, waarneer komt deze uit?

Dennis Kuijper
07-04-2006, 11:28
Klinkt super, waarneer komt deze uit?
Staat in het bericht :wink:

El-Jorge
07-04-2006, 12:42
Klinkt super, waarneer komt deze uit?
Staat in het bericht :wink:

Oeps, 23 mei dus 8)

TheGodfather
07-04-2006, 19:36
Klinkt erg goed. Ben het wel eens met dat bericht dat de bios versie niet goed was en dat ik erg benieuwd ben naar de lange versie.
Wordt dus een aanschaf 8)

Saruman
09-04-2006, 20:58
Ik ga de gewone versie sebiet nog eens zien denk. Ik vond de film in alle eerlijkheid serieus tegenvallen!
Wat me het hardst stoorde was dat ze de veldslagen niet laten zien! Het gebeurt meerdere keren dat ze uitrijden en we op het punt staan een veldslag te zien ... en de volgende scene zien we iedereen gewoon doodliggen! Werd ik echt zot van ... SHOW ME THE BATTLES!!!
Moet wel gezegd worden dat Scott heel mooi kan filmen en de aanval op Jeruzalam is wel schitterend!
Ik moet dus zeker weten dat er "veel" gevechtscenes inzitten, en dan zal ik hem wel kopen ... maar die kans is heel klein denk!

Wouter van Dis
18-04-2006, 15:08
Now then... last night, Matt and I had the chance to take in a screening of Ridley Scott's extended cut of Kingdom of Heaven at the Arclight in Hollywood. KNIP

Stay tuned...

Bron:Digitalbits



Als je dit leest, moet je die dvd gewoon aanschaffen. Het verhaal was gewoon te magertjes, maar zo te horen wordt dat ruimschoots aangepast in de DC/EC.. Ik kijk er naar uit, en hij komt ongetwijfeld in mijn collectie!

Cinemaniac
12-05-2006, 22:54
Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd :D

Olivier vd D.
12-05-2006, 23:29
Dus jij gaat ons verrassen met een uitgebreide review binnenkort?

Cinemaniac
13-05-2006, 12:47
Dus jij gaat ons verrassen met een uitgebreide review binnenkort?

Nou, ik ben geen Jac. Goderie, maar ik zal m'n best doen :wink:

TheGodfather
13-05-2006, 19:44
Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd :D
jup, ik ook :D

hier alvast 2 reviews:

http://www.thedigitalbits.com/reviews3/spinsheet051106.html#kin

http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=21647

Martin Z.
14-05-2006, 13:20
Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd :D
jup, ik ook :D



pictures fooks, show me some pictures :)

TheGodfather
14-05-2006, 19:43
Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd :D
jup, ik ook :D



pictures fooks, show me some pictures :)
als ie aan t einde van de week binnen is, zal ik wat foto`s maken ;)

Martin Z.
14-05-2006, 21:59
Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd :D
jup, ik ook :D



pictures fooks, show me some pictures :)
als ie aan t einde van de week binnen is, zal ik wat foto`s maken ;)

sweet (y)

TheGodfather
17-05-2006, 17:15
Hier dan de foto`s :D

http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006008.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006009.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006010.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006011.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006012.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006013.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006014.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006015.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006016.jpg

8)

Martin Z.
17-05-2006, 18:05
zoals ik reeds zei in de regio 2 topic ervan:

kwijl kwijl :shock: dat wordt hem nou toch echt wel zeker!

eerste aanschaf nadat ik van mijn verjaardag een regiovrije dvdspeler heb gekregen 8)

Paul H.
18-05-2006, 18:19
Ziet er inderdaad zeer goed uit, ik blijf toch de hoop houden dat wij ook deze release in Nederland gaan krijgen dan die LOTR rip-off box.

simonarchard
26-08-2006, 15:41
hoi,


weet iemand of er ook op engelse ondertiteling op staat?

zie overal alleen maar spaans en frans,

alvast bedankt!

Bob Hiemstra
26-08-2006, 16:21
hoi,


weet iemand of er ook op engelse ondertiteling op staat?

zie overal alleen maar spaans en frans,

alvast bedankt!

Ja hoor, deze is met Engelse ondertiteling.

simonarchard
26-08-2006, 16:26
thanks,

dan bestel ik hem meteen!

Nielsje
26-08-2006, 19:03
Een werkelijk fantastische uitgave!

Mich
18-09-2006, 21:17
Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???

Dennis Vansant
18-09-2006, 22:22
Voor zover ik weet wel ja :)
Anders heeft een extended cut niet veel zin :)

Martin Z.
19-09-2006, 11:10
Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???

In Engeland komt hij er (waarschijnlijk) zo uit te zien:

http://images.amazon.com/images/P/B000ERVG20.02._SS500_SCLZZZZZZZ_V55509188_.jpg

Marcel A. de Vrije
19-09-2006, 11:46
Mocht er iemand zijn die de 4 disc bij Ezydvd bestelt, ik zou er ook graag een hebben.... Misschien kan je er twee bestellen??

Rotterdam5314
24-09-2006, 07:31
Mocht er iemand zijn die de 4 disc bij Ezydvd bestelt, ik zou er ook graag een hebben.... Misschien kan je er twee bestellen??

Voor mij ook graag. Wel een versie met nl subs graag

TheGodfather
24-09-2006, 11:18
Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???

In Engeland komt hij er (waarschijnlijk) zo uit te zien:

http://images.amazon.com/images/P/B000ERVG20.02._SS500_SCLZZZZZZZ_V55509188_.jpg
pics van de UK uitgave halverwege deze pagina (http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?t=2778&start=105)

Martin Z.
24-09-2006, 11:44
Zo die is toch wel iets mooier dan ik dacht, vooral die pics onder 'digi detail'! :)

Toch, ik ben blij met mijn R1 8)

flexvex
28-09-2006, 23:45
de regio 2 versie is blijkbaar in skandinavie wel zoals de regio 1 qua look, maar ik denk niet dat die nederlandse subtitles hebben. over het algemeen hebben die hun eigen releases.
Ik heb voor europa en japan enkel nog maar de LOTR-look box gezien en ik denk dat je er niet meer van moet verwachten.
Wie graag de witte box heeft MET subtitles kan die beter in australie of nieuw zeeland gaan halen (Waar zijn we mee bezig?...). Ik heb al vrij veel dvds gezien die daar uitkomen met nederlandse ondertitteling die hier laat of nooit uitkomen. En aangezien deze editie gelimiteerd is ( wel... dat wordt toch overal beweerd ) zou ik er niet op wachten tot hij hier uitkomt.
het is een mooie box en als je de reviews leest, lees je enkel positief... dat zegt genoeg voor een film waar bij de release elke critici op de eerste lijn wilde staan om hem af te breken.

oh ja, normaal is regio 2 en 4 vrij vaak gecombineerd maar ik ben niet zeker dat dit in de australische versie ook het geval is. staat er enkel 4 op dan speelt hij normaal niet in een regio 2 speler... ben wel niet 100% zeker

slindenau
02-10-2006, 16:59
...

oh ja, normaal is regio 2 en 4 vrij vaak gecombineerd maar ik ben niet zeker dat dit in de australische versie ook het geval is. staat er enkel 4 op dan speelt hij normaal niet in een regio 2 speler... ben wel niet 100% zeker
In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.

Marcel A. de Vrije
02-10-2006, 19:27
heb zelf een 2 jaar geleden Minority Report bij Ezy gekocht, was ook regio 2 / 4 en speelt prima af.
Intussen ook Kingdom besteld aldaar!!

Bearfoot
20-11-2006, 21:58
In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.
Klopt het dat bovenop de prijs een verzekeringcharge komt van 18 AU$? Daarnaast zie ik nog een toeslag van anderhalve dollar op de standaardverzendkosten van 5,50 dollar. Als ik het dan even snel uitreken is tie net geen 60 australische dollars, zo'n 30 euro.
Kan jij dit bevestigen? Ik krijg nl. geen inzicht in extra kosten vóórdat ik mijn creditcard heb bevestigd... bummer.
Ik hoor graag!

Olivier Laemont
21-11-2006, 12:13
In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.
Klopt het dat bovenop de prijs een verzekeringcharge komt van 18 AU$? Daarnaast zie ik nog een toeslag van anderhalve dollar op de standaardverzendkosten van 5,50 dollar. Als ik het dan even snel uitreken is tie net geen 60 australische dollars, zo'n 30 euro.
Kan jij dit bevestigen? Ik krijg nl. geen inzicht in extra kosten vóórdat ik mijn creditcard heb bevestigd... bummer.
Ik hoor graag!

Dat had ik nu ook graag geweten, sie... En vergeet dan de douanekosten niet! Kan iemand ons vertellen hoeveel die box uiteindelijk heeft gekost, met alles erop en eraan?

slindenau
21-11-2006, 19:49
Douane heb ik geen last van gehad.

Totale kosten waren voor mij (pre-order): 25,89.

60 AUD is 35 euro...dus wellicht is de prijs omhoog gegaan in de tussentijd?

hofstedeling
23-11-2006, 21:02
Kingdom Of Heaven - EXCLUSIVE Director's Cut (Collector's Tin) (DTS) (4 Discs)

Subtotal: $AU36.21
Delivery: $AU18.00

Total: $AU54.21

Omgerekend 32 Euro!

(gelukkig) geen douanekosten er bovenop :D

slindenau
24-11-2006, 07:08
Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane :D. *afkloppen* ;).

Annemie
24-11-2006, 12:28
Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane :D. *afkloppen* ;).
Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren (6)

Frank
24-11-2006, 12:31
Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane :D. *afkloppen* ;).
Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren (6)
€ 22,-. :wink:

Annemie
24-11-2006, 12:33
Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane :D. *afkloppen* ;).
Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren (6)
€ 22,-. :wink:
Ja maar Slindenau koopt nooit iets duurder dan €20 :P :wink:

Frank
24-11-2006, 14:02
Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane :D. *afkloppen* ;).
Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren (6)
€ 22,-. :wink:
Ja maar Slindenau koopt nooit iets duurder dan €20 :P :wink:
Aha, dat wist ik niet.

slindenau
24-11-2006, 19:09
Nou, daar kan het ook aan liggen ja :lol:

Maar heel af en toe schiet ik wel eens uit naar 30 of 35 euro hoor :O.

Annemie
24-11-2006, 19:14
Nou, daar kan het ook aan liggen ja :lol:

Maar heel af en toe schiet ik wel eens uit naar 30 of 35 euro hoor :O.
Nee :shock: Zo'n gigantisch bedrag ! Je verbaast me :lol:

slindenau
24-11-2006, 19:15
Ja, ik weet het :). Maar dat is ook echt op superspeciale feestdagen dat ik zoveel uitgeef he ;).

Annemie
24-11-2006, 19:18
Ja, ik weet het :). Maar dat is ook echt op superspeciale feestdagen dat ik zoveel uitgeef he ;).
Dacht het al, zou je anders niet overleven :P

Bearfoot
29-11-2006, 09:07
Weet iemand nog een Australische site waar deze titel te bestellen is? Bij EZYDVD is tie 'currently out of stock'

GJB
29-11-2006, 10:44
Weet iemand nog een Australische site waar deze titel te bestellen is? Bij EZYDVD is tie 'currently out of stock'

Gewoon daar bestellen, komt vanzelf wel weer "In stock"!

Peter van 't Wout
03-04-2007, 06:49
Komt deze nou eindelijk eens gewoon in Nederland uit?

slindenau
03-04-2007, 09:40
Hihi, wachten jullie nu nog steeds ;).

Frank
03-04-2007, 09:56
Ik denk dat je de Director's Cut beter kunt bestellen in het buitenland. Ik acht de kans op een Nederlandse release erg klein die met de dag kleiner wordt.

Jan-Jelle de Meijer
23-05-2007, 15:59
Eindelijk goed nieuws!

En niet alleen voor de mensen met een blu-ray speler, die kunnen KoH(DC) al enkele weken in de winkel kopen (al is het dan met alleen de trailer als extra). De 4DVD is bij EzyDVD out of stock, maar BOL.com heeft hem nu eindelijk in zijn assortiment opgenomen. Het is een import in regio 2. Omdat de levering 4-6 weken duurt ga ik er van uit dat het de Australische is (die naast regio 4 ook regio 2 is en NL subs heeft). Kortom, als je hem nog niet hebt (zoals ik) check bol ff!

imp
23-05-2007, 16:24
Dit is de Kingdom Of Heaven: The Definitive Edition (4 Discs) http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3297648/-/Product.html met EAN 5039036029964
(link bij bol http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005380944&Section=VIDEO).
Dus niet de R2/4 versie met NL subs, toch?

Daniël V.
23-05-2007, 16:30
Dit is de Kingdom Of Heaven: The Definitive Edition (4 Discs) http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3297648/-/Product.html met EAN 5039036029964
(link bij bol http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005380944&Section=VIDEO).
Dus niet de R2/4 versie met NL subs, toch?
Nee, daar staan geen NL-subs op. Ik heb vorige week de R2UK digipack besteld (de LotR-Ext-Look). Die is inhoudelijk gelijk aan de "definitive edition".

Dennis Kuijper
23-05-2007, 20:03
Is die Australische versie in die dat tinnenblik met Nl ondertiteling nog ergens te verkrijgen buiten Ebay?

imp
23-05-2007, 20:18
Is die Australische versie in die dat tinnenblik met Nl ondertiteling nog ergens te verkrijgen buiten Ebay?

Ik zou d'r ook wel tegenaan willen lopen:mrgreen:. Heeft iemand misschien het EAN nummer van de Australische 4DVD versie?

slindenau
24-05-2007, 16:17
Is die Australische versie in die dat tinnenblik met Nl ondertiteling nog ergens te verkrijgen buiten Ebay?

Dat was een Ezydvd exlusive. Dat betekend dat alleen ezydvd.com.au het verkoopt, of 2e hands inderdaad.

Mijnes krijg je iig niet :p.

imp
24-05-2007, 22:00
Mijnes krijg je iig niet :p.

Ah, maar zou je dan wel jouw EAN of UPC of iets dergelijks kunnen posten ;)

slindenau
26-05-2007, 11:37
Daar kan ik nog wel mee leven ja :D

http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/Kingdom%20of%20Heaven/IMG_3028.jpg

Ziehier, dit is de slipcase waar 2 keepcases in zitten welke in mijn Tinbox zit.

imp
26-05-2007, 15:28
Bedankt voor de moeite. Jammer dat google niks vindt...

cris
26-05-2007, 16:20
Als Orlando Bloom eruit wordt gecut wil ik m nog wel een keertje bekijken...:mrgreen:

slindenau
26-05-2007, 16:26
Hehe, de "Special deOrlando Cut Edition" :).


Bedankt voor de moeite. Jammer dat google niks vindt...
Ach, die foto had ik toch al online staan sinds dit topic was geopent in R2 volgens mij.

Qzyn
26-05-2007, 18:51
http://www.gpstore.co.nz/DVDs/1519738.html
Geen blikken omhulsel, wel Nederlandse ondertitels (volgens de site) en niet echt goedkoop NZ$49.99 (=ca. €27), verzendkosten naar Nederland: NZ$19.13 (= ca. €10.32)

Werner
26-05-2007, 23:14
De R4 heeft inderdaad NL ondertitels, maar het blik zal op geweest zijn zeker?

slindenau
27-05-2007, 00:28
Dat zal inderdaad de versie zonder exclusive (OOP) Ezy tin zijn ja.

Frank
27-05-2007, 00:39
De R4 heeft inderdaad NL ondertitels

Toch alleen maar disc 1 en 2, niet disc 3 en 4?

Werner
27-05-2007, 17:57
Toch alleen maar disc 1 en 2, niet disc 3 en 4?

Klopt, inderdaad...

dark noire
07-06-2007, 13:59
ik ben hier echt niet goed in, maar kan iemand soms de verschillende links eens geven voor de 4 disc edition met nederlandse subs, hoeft niet in een blikken omhulsel???

slindenau
09-06-2007, 16:53
Dat is dus de grap, alleen de R4 (Australie) DC 4 disc heeft NL subs. De overige 4 disc sets hebben alleen Engelse subs ;).

Dennis Kuijper
16-06-2007, 20:30
Wie heeft deze versie,zo ja heeft deze alleen Engelse HoH ondertiteling of ook gewone Engelse ondertiteling?
Deze is toch verder gelijk aan de versie met die Lord of the ringsachtige verpakking?
KLIK (http://www.play.com/Product.aspx?title=3297648&r=R2&PRODUCT_TITLE=Kingdom+Of+Heaven%3a+The+Definitive+ Edition+(4+Discs))

Dennis Kuijper
18-06-2007, 22:50
Niemand?

GJB
18-06-2007, 23:24
Wie heeft deze versie,zo ja heeft deze alleen Engelse HoH ondertiteling of ook gewone Engelse ondertiteling?
Deze is toch verder gelijk aan de versie met die Lord of the ringsachtige verpakking?
KLIK (http://www.play.com/Product.aspx?title=3297648&r=R2&PRODUCT_TITLE=Kingdom+Of+Heaven%3a+The+Definitive+ Edition+(4+Discs))

Alléén English HoH!

Remco van Heugten
20-06-2007, 09:24
http://www.gpstore.co.nz/DVDs/1519738.html
Geen blikken omhulsel, wel Nederlandse ondertitels (volgens de site) en niet echt goedkoop NZ$49.99 (=ca. €27), verzendkosten naar Nederland: NZ$19.13 (= ca. €10.32)
Als je de Director's Cut met Nederlandse ondertiteling wilt hebben, is dit dan de beste mogelijkheid?

Qzyn
20-06-2007, 10:42
Wie heeft deze versie,zo ja heeft deze alleen Engelse HoH ondertiteling of ook gewone Engelse ondertiteling?
Deze is toch verder gelijk aan de versie met die Lord of the ringsachtige verpakking?
KLIK (http://www.play.com/Product.aspx?title=3297648&r=R2&PRODUCT_TITLE=Kingdom+Of+Heaven%3a+The+Definitive+ Edition+%284+Discs%29)
Ik heb geen idee wat je bedoelt met Lord of the ringsachtige verpakking, maar de definitive edition is inhoudelijk hetzelfde als de eerder uitgebrachte director's cut, maar dan met een metal case verpakking.
Hij is overigens goedkoper bij Thehut (http://www.thehut.com/hut/8608013.product) (en bovendien gebruiken zij een steviger kartonverpakking dan doorgaans bij Play gebruikelijk is, dus minder kans op beschadigingen.)

HiddeV
20-06-2007, 21:17
Alléén English HoH!

Das erg jammer, de R1 heeft volgens mij wel normale ondertitels.

Varg
19-08-2008, 16:56
Kingdom of Heaven - Director's Cut 4 Discs, besteld via http://www.gpstore.co.nz/DVDs/1519738.html

Op 15-08-2008 verzonden en vandaag 19-08-2008 onbeschadigd ontvangen. Lekker snel zeg. (y)

rogue
19-08-2008, 17:50
Kingdom of Heaven - Director's Cut 4 Discs, besteld via http://www.gpstore.co.nz/DVDs/1519738.html

Op 15-08-2008 verzonden en vandaag 19-08-2008 onbeschadigd ontvangen. Lekker snel zeg. (y)
Dan had je beter in mijn verkooptopic kunnen kijken, dat had je meer dan de helft van de prijs gescheeld ;).

Varg
19-08-2008, 22:14
Dan had je beter in mijn verkooptopic kunnen kijken, dat had je meer dan de helft van de prijs gescheeld ;).

Jij biedt dezelfde aan of de UK R2?

rvvnr1
21-08-2008, 20:16
Wat was je kwijt aan verzendkosten??

Varg
21-08-2008, 22:49
Wat was je kwijt aan verzendkosten??

Omgerekend €8,45 maar ik had em dus na verzending wel snel binnen en alles werkt perfect.(y)

rogue
21-08-2008, 23:21
Je hebt €32 betaald voor deze film :shock: :shock:......ik denk dat je een beetje teveel hebt betaald, en dan zeg ik het netjes ;)......

RobinB
22-08-2008, 10:22
Cd wow;)

Pieter R.
22-08-2008, 11:07
32 euri. Dat heb ik er 3 jaar geleden voor betaald bij ezydvd. Inderdaad voor nu veel te veel. Had pakweg 20 euri moeten zijn.

Werner
22-08-2008, 11:15
Je hebt €32 betaald voor deze film :shock: :shock:......ik denk dat je een beetje teveel hebt betaald, en dan zeg ik het netjes ;)......

Ben eens nieuwsgierig waar je die goedkoper vindt dan. LET OP. Wel dezelfde versie, dus met NL subs.

Pieter R.
22-08-2008, 11:36
Ik denk dat ie ook nergens goedkoper is. Maar dat neemt niet weg dat het een te hoge prijs is voor een uitgave van een paar jaar oud.

Varg
22-08-2008, 19:32
Ben eens nieuwsgierig waar je die goedkoper vindt dan. LET OP. Wel dezelfde versie, dus met NL subs.

Idd, ik wou gewoon deze versie hebben omdat die blikken versie niet meer te krijgen is en die R2 UK versie is lelijk! :-P

Qzyn
23-08-2008, 09:26
De R2UK Definitive Edition (4 DVD) heeft een metal case en is bij Play (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3297648/Kingdom-Of-Heaven-The-Definitive-Edition/Product.html?cur=258) te koop voor €9,99 incl. verzenden. Heeft echter geen NL ondertiteling.

Frank
23-08-2008, 09:34
Ik heb gelezen dat de UK-release geen metal case meer heeft, maar een (dikke) keepcase. De Media Markt in Eindhoven verkoopt trouwens de keepcase-uitgave.

VanLeest/Bijenkorf verkocht een tijd geleden de originele gelimiteerde uitgave (met bruine cover) van Kingdom of Heaven voor ongeveer € 15,-. Wellicht dat sommige vestigingen de DVD nog verkopen.

Peter van 't Wout
13-11-2008, 03:39
Ik zoek deze dus,wel met NL SUBS!!!
Iemand enig idee waar ik hem nog kan krijgen???

HUYG
13-11-2008, 21:18
Volgens mij niet meer via gewone handel te verkrijgen. Was toch een Aussie only uitgave, die met Ned ondertitels ?

Sander D.
13-11-2008, 23:00
Yep, was volgens mij een EzyDVD exclusive ...

Qzyn
13-11-2008, 23:43
Ik zoek deze dus,wel met NL SUBS!!!
Iemand enig idee waar ik hem nog kan krijgen???
In Nieuw-Zeeland nog verkrijgbaar: $NZD 49.95 (http://www.mightyape.co.nz/product/Kingdom-Of-Heaven-Directors-Cut-4-Discs/1519738/?)
Verzendkosten $NZD 19.13

Peter van 't Wout
17-11-2008, 15:16
Je hebt natuurlijk een creditcard nodig om uit het buitenland te bestellen?
Die heb ik dus niet.................

Is er misschien iemand hier op het forum die deze heeft en inmiddels op Blu-Ray heeft gekocht?
En dan de dvd versie voor een leuk prijsje kwijt wil???

HUYG
17-11-2008, 18:16
Deze dvduitgave weerhield mij juist van een 'dubbele' aanschaf op blu-ray.

Pastichio Rocker
04-12-2008, 22:05
Ik denk dat ie ook nergens goedkoper is. Maar dat neemt niet weg dat het een te hoge prijs is voor een uitgave van een paar jaar oud.

Ik heb de 4-disc DC een jaar geleden bij Fame (Amsterdam) gekocht voor 10 euro. De 3-disc van Black Hawk Down trouwens ook voor die prijs.

Thiver
03-02-2009, 10:45
Ik heb de 4-disc DC een jaar geleden bij Fame (Amsterdam) gekocht voor 10 euro. De 3-disc van Black Hawk Down trouwens ook voor die prijs.
Maar zonder Nederlandse ondertitels, nietwaar? Als ze deze uitgave verdomme nou ook 'ns in Nederland op de markt gooien... http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/mad.gif

Frank
03-02-2009, 19:50
De Engelse release heeft geen Nederlandse ondertitels. Ik verwacht niet dat de DC ooit nog op DVD uitgebracht zal worden. Ik verwacht wel dat de film nog eens op blu-ray wordt uitgebracht met meer extra's.

Robbie93
05-07-2009, 18:00
bump..

Ik ben al enige tijd (ofja, sinds gisteren =p) op zoek naar deze Director's Cut: http://www.amazon.com/gp/customer-media/product-gallery/B000EHSVQ4/ref=cm_ciu_pdp_images_0?ie=UTF8&index=0
Het vervelende is dat ik 'm bijna nergens kan vinden (behalve op ebay en amazon) en áls ik 'm dan heb gevonden, is ie regio 1 of 3, en ik heb geen regiovrije dvdspeler en ik weet ook niet hoe ik 'm regiovrij kan maken (JVC TH-P5).. Iemand suggesties??
*ik weet dat er regio 2 en 4 uitgaven zijn van de Director's Cut, maar dat is niet die ik bedoel*

Frank
05-07-2009, 18:10
Wat bedoel je dan precies? Je wilt de Director's Cut hebben met dezelfde verpakking op de foto van de link, maar deze moet regio 2 zijn?

Robbie93
05-07-2009, 18:19
Als 't kan wel, maar als 't echt moet dan kan ik m'n dvdspeler wel regiovrij laten maken, of ik koop een goedkope Philips dvdspeler (rond de 50 à 60 euro) en dan maak ik die wel handmatig regiovrij (weet bij welke hoe het moet). Ik kan trouwens ook even beneden op de dvdspeler kijken of ik die regiovrij kan maken (als ie dat al niet is =p).

Frank
05-07-2009, 19:24
Je speler regiovrij maken of een regiovrije speler kopen is de enige oplossing als je de uitgave wilt hebben als op de foto. De uitgave op de foto is van de regio 1 release en alleen de regio 1 release heeft deze verpakking. Andere regio's hebben een andere verpakking.

Gandalf the funny
05-07-2009, 19:26
Ik denk dat hij de australische versie bedoelt.
Deze was regio 2 en met NL subs..

Robbie93
05-07-2009, 19:58
Ja, weet ik, maar dat is niet die ik bedoel, ik bedoel die van het plaatje. Ik wil die juist hebben, omdat de box simpelweg een stuk cooler is dan de Australische versie imo.. Dan wordt het denk ik maar een goedkope regiovrije dvdspeler. Toch bedankt voor de hulp =)!

Robbie93
07-07-2009, 17:06
*sorry voor de dubbelpost*
Ik heb de dvdspeler beneden (Philips MCD908 ) regiovrij weten te maken =D. Ik bestel de Director's Cut zo snel mogelijk =D

EDIT: ah crap.. de enigste manier om te betalen bij Amazon.com is met credit card, en laat ik die nou juist niet hebben =(
EDIT2: ik heb er eentje gevonden op ebay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250457053163
Ik heb een bod gedaan van 10 britse pond (is denk ik wel het winnende bod) op de Kingdom of Heaven - Director's Cut. Maar even een vraagje: heeft het woord '*MINT*' in de objecttitel 'Kingdom Of Heaven (DVD) 4 Disc Director's Cut *MINT*' een bepaalde betekenis? En als je even wat naar beneden scrollt staat er '4 Disc Director's Cut Edition DIGIPACK', betekent die 'DIGIPACK' iets? Ik ben namelijk bang dat dit een fake is, aangezien de prijs zo laag is.

Werner
07-07-2009, 18:03
Mint = in mint condition dus dat betekent normaal gezien in nieuwstaat. Digipack is het soort verpakking. Hij spreekt toch van een "genuine R1" dus geen kopie. Zijn feedbackscore ziet er in alle geval goed uit, misschien eens een paar misnoegden op +3000 goede deals.

Robbie93
07-07-2009, 18:33
Hartelijk dank =)

-Jaap-
07-07-2009, 18:53
Ik heb gewoon de NL Blu-ray onlangs gekocht, dan heb je meteen de Director's Cut voor 'n prikkie met NL subs.
Als je geen Blu-ray speler hebt, bedenk dan: Waarom niet? ;)

Robbie93
07-07-2009, 19:03
Ik vind het er denk ik nog te vroeg voor.. Prijzen zijn nu nog te hoog en DVD is toch ook prima?

-Jaap-
07-07-2009, 20:40
Aan jou hebben we wat...:o Ga je mond spoelen!:mrgreen:
Zeker bij Kingdom of Heaven heb je een grote vooruitgang in HD, omdat je geen pixels op een slagveld meer ziet, maar soldaten!

Wat noem je duur?
Vrijwel alle BD's koop ik voor onder de 20 euro, gewoon goed zoeken.

Werner
07-07-2009, 22:46
De massale extra's die bij de dvd van KoH zitten mis je wel bij de BR!

-Jaap-
08-07-2009, 00:06
Hoe interessant die ook mogen zijn, in de praktijk kijk ik amper extra's.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar deze film, 't is een blinde aanschaf.
Maar ach, voor die 12 euro kan ik er geen slechte koop aan gedaan hebben, lijkt me.

DanielC
08-07-2009, 08:01
Hoe interessant die ook mogen zijn, in de praktijk kijk ik amper extra's.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar deze film, 't is een blinde aanschaf.
Maar ach, voor die 12 euro kan ik er geen slechte koop aan gedaan hebben, lijkt me.

ik heb zowel de dvd als de br... de extra's van de dvd zijn echt geweldig, misschien wel de beste docu ooit over een film gemaakt. (naja, close met de Alien 9-disc dan ;))

Werner
08-07-2009, 10:52
ik heb zowel de dvd als de br... de extra's van de dvd zijn echt geweldig, misschien wel de beste docu ooit over een film gemaakt. (naja, close met de Alien 9-disc dan ;))
Ik kan niet anders dan dit volmondig te beamen.

-Jaap-
08-07-2009, 22:24
Mmm, ik heb eerst de LotR EE extra's nog op de planning staan!(y) (heb ze niet zelf, dus ik leen ze wel een keer)