PDA

Bekijk de volledige versie : Ace Ventura Pet Detective



Camille
15-03-2002, 10:06
Hey,
Ik heb deze DVD pas aangeschaft en toen ik hem ging kijken bleek dat er een scene uit was geknipt.

De scene als ie in het begin in het bassin zit van Snowflake en de pers komt samen met Roger aan, dan komt ie (op de videouitgave) uit het bassin gesprongen en zegt:
"Heinz Kitsvelvet trainer of dolfines" en nog vanalles.

Deze leuke scene staat niet op de DVD maar wel op de videouitgave.
Weet iemand waarom??

Robert van den Hanenberg
15-03-2002, 10:25
Als JC-fan kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat deze scene niet op de DVD-uitgave staat. Vreemd genoeg staat er als titel bij scene 9 "nieuwe dolfijntrainer" en staat er achter op het hoesje een afbeelding uit de scene die weggeknipt is. Ik weet niet waarom deze scene ons onthouden wordt.

Een ding is zeker. Het is jammer, echt jammer!!

jokey
15-03-2002, 19:30
Hoe is de algemene kwaliteit van deze dvd?? Ik heb 'm nl. al meerdere keren in mijn handen gehad maar denk dat het een slechte kwaliteit is (geluid bv.Dolby surrround, niet DD5.1)en heb 'm daarom nog steeds niet gekocht.

Camille
15-03-2002, 21:10
Vreemd genoeg staat er als titel bij scene 9 "nieuwe dolfijntrainer" en staat er achter op het hoesje een afbeelding uit de scene die weggeknipt is. Ik weet niet waarom deze scene ons onthouden wordt.

Een ding is zeker. Het is jammer, echt jammer!!
Zeker is dit jammer, maar zeker omdat het ook omdat het ook op de achterkant van de DVD staat.:confused:

Marc078
15-03-2002, 22:40
De scene met de dolfijntrainer was oorspronkelijk niet te zien in de bioscoopversie. Toen deze op video werd gereleased kwam hij er pas in.
Het is dus in feite de originele bioscoopversie.

Camille
16-03-2002, 09:28
De scene met de dolfijntrainer was oorspronkelijk niet te zien in de bioscoopversie. Toen deze op video werd gereleased kwam hij er pas in.
Het is dus in feite de originele bioscoopversie.
Maar het blijft jammer....

Marc078
17-03-2002, 21:34
Maar het blijft jammer....

Yup, dat wel.
C'est la vie, zeggen de Canadezen.