PDA

Bekijk de volledige versie : Monster's ball 2-disc SE



stefanovic
17-02-2006, 16:42
Heeft iemand van jullie de 2-disc SE van monster's ball aangeschaft? Hij moet in de loop van 2005 zijn uitgekomen, maar ik ben hem nog nergens tegengekomen. Ik heb hem reeds 2x besteld, maar dan wordt hij vervolgens doodleuk niet geleverd. Er is destijds wel voor geadverteerd, samen met de 2-disc SE van Monster. Die laatste heb ik wel in verscheidene winkels zien liggen.

Dennis Kuijper
17-02-2006, 17:09
Volgens mij is deze release uitgesteld/gecanceld.

rvvnr1
10-05-2006, 17:35
Ben wel erg benieuwd of iemand hier intussen wat meer info over heeft.
Hij staat bijvoorbeeld wel op de site van dvdoutlet en ook in de db van dvd-home staat hij vermeld....

stefanovic
11-05-2006, 10:33
Ik heb het al een tijd geleden opgegeven. Heb nog wel een mail gestuurd naar de maatschappij (voor zover ik me herinner DFW) en kreeg daar een antwoord op dat hij gewoon te bestellen is op bol.com, maar dat is dus helemaal niet zo. vervolgens kreeg ik geen antwoord op mijn reactie. verder krijg ik overal te horen dat hij niet te krijgen is. Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat hij is vervallen.

scheur
11-05-2006, 16:16
Misschien dat ze naar aanleiding van tegenvallende verkopen van Monster s.e. (die deze titel absoluut niet waard is) deze titel gecanceld hebben.... :roll:

david182
13-05-2006, 08:25
Ik heb die paar maanden zien liggen in de Carrefour (België) maar toen jammer genoeg niet gekocht. Sindsdien heb ik die nergens meer in de winkels tegengekomen.

Zou me wel verbazen dat hij zou vervallen zijn.
Op proxis.be staat die nog te koop voor €19,99 maar of die nog te leveren is weet ik nie. Ikzelf ben altijd zeer tevreden met proxis.

rvvnr1
17-05-2006, 20:06
Ik heb dvdoutlet (http://www.dvdoutlet.nl) gevraagd of deze titel leverbaar was of uberhaupt wel bestond en dit was helaas het antwoord:

"Hedenochtend hadden we een vertegenwoordiger van Dutch Filmworks op bezoek, en ik heb de vraag direct even voorgelegd.

De titel is helaas nooit in productie genomen, en naar alle waarschijnlijkheid zal dit ook nooit meer gebeuren. We hebben onze catalogus inmiddels bijgewerkt.

Onze excuses voor het ongemak."

:cry: