PDA

Bekijk de volledige versie : zeer slecht beeld dvd recorder (schuift, trilt en kleuren k.



guidoarentsen
23-02-2006, 11:13
ik heb sinds kort een LG RH-7900 eerst kreeg ik nog enig sinds redelijk beeld, maar sinds kort is het beeld niet meer om aante zien. ik nu alle kabels losgehaald en alleen de coax en de scart tussen de dvd recorder en de tv aangesloten, zelfs nu is niet naar dit beeld te kijken als ik bv op setup klik om instellingen te veranderen. Kan iemand mij helpen ik word hier helemaal gek van. het gaat al om een oudere tv ik weet niet of dit van invloed is.

Het beeld trilt, 'schuift' door het beeld en de kleuren zijn helemaal verminkt.

jollykart
25-02-2006, 22:58
ik heb sinds kort een LG RH-7900 eerst kreeg ik nog enig sinds redelijk beeld, maar sinds kort is het beeld niet meer om aante zien. ik nu alle kabels losgehaald en alleen de coax en de scart tussen de dvd recorder en de tv aangesloten, zelfs nu is niet naar dit beeld te kijken als ik bv op setup klik om instellingen te veranderen. Kan iemand mij helpen ik word hier helemaal gek van. het gaat al om een oudere tv ik weet niet of dit van invloed is.

Het beeld trilt, 'schuift' door het beeld en de kleuren zijn helemaal verminkt.
Tja, je zult gewoon even stap voor stap moeten gaan testen wat er aan de hand is:
1- Geeft je tv via de kabel nog wel gewoon goed beeld? -> de beeldbuis leeft nog
2- Probeer eens een andere scart kabel, desnoods een wokki tokki kabel
3- Probeer eens een andere scart ingang op je tv als die er is
4- Sluit je dvd speler eens op een andere tv aan
5- Heb je per ongeluk met de PAL / NTCS settings zitten spelen?
6- Laat eens iemand anders kijken, misschien heb je gewoon te veel gedronken :lol:

Succes, laat maar weten wat je allemaal al geprobeerd hebt, want nu kan het overal aan liggen.