PDA

Bekijk de volledige versie : Wat zou er op muziek DVD moeten verschijnen?



sxesven
23-02-2006, 21:25
Hoewel er tegenwoordig gruwelijk veel op muziek DVD te vinden is, zijn er ook nog massa's artiesten die nog niet op zo'n schijfje vertegenwoordigd zijn. Daarom ben ik dus benieuwd: van wie vind jij dat er een concert/clips/etc. op DVD moet(en) verschijnen en waarom?

Ikzelf zou gaan voor Iron & Wine - waarom mag duidelijk zijn. Alles wat de goede man uitbrengt is simpelweg briljant, en wat ik aan livemateriaal gezien en gehoord heb is van een even hoge kwaliteit als dat wat er op plaat is verschenen. Helaas is er nog altijd geen concertregistratie van Iron & Wine beschikbaar, en dat zou ook nog wel eens een flinke tijd kunnen duren, aangezien het niet echt een DVD-artiest is, zeg maar - muziek die diep geworteld is in de lo-fi traditie (tegenwoordig echter steeds minder) en een grote intimiteit die wellicht teniet gedaan wordt door een gelikte registratie. Desalniettemin zou ik met een DVD van Sam Beam en consorten bijzonder blij zijn, dat mag voorop staan. Je favoriete artiest in actie zien is natuurlijk altijd leuk, vooral bij een artiest als Iron & Wine (voor mij persoonlijk dan). Zoals ik al zei, ik zie het niet gauw gebeuren, maar dromen mag altijd! Heb voor de lol ook maar meteen een hoes voor een mogelijk DVDtje in elkaar geplakt, dus die zal ik jullie ook niet onthouden! :wink: In ieder geval, het woord is aan jullie! Wie verdient het om op DVD te verschijnen en waarom?

http://i20.photobucket.com/albums/b212/sxesven/ironwinelivedvd.jpg

PaulH
23-02-2006, 22:13
Ikzelf zou gaan voor Iron & Wine
Verrassend! :twisted:

Ikzelf zou wel eens een DVD willen zien van Rilo Kiley (Jenny Lewis (http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=2:215707)) of Flogging Molly. Dit zijn twee namen die mij te binnen schieten, maar er zijn zeker nog veel meer artiesten waarvan het me de moeite waard lijkt om een DVD van te bekijken. In dat opzicht is het jammer dat ik, en vele hier met mij, luisteren naar nogal obscure, niet-commerciële muziek. Veelal muziek met een klein budget. Artiesten die dus niet snel een DVD zullen uitbrengen. In tegenstelling tot de "groten" in de muziekwereld (een zoekopdracht voor DVD's van Britney Spears leverde 22 resultaten op op Amazon :shock:)

Een DVD waarop o.a. Rilo Kiley te zien is, heb ik afgelopen week besteld.

http://images.amazon.com/images/P/B000A2XCGM.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

sxesven
24-02-2006, 08:51
Ikzelf zou gaan voor Iron & Wine
Verrassend! :twisted:
Dat vermoedde ik al! :twisted:

Ben het verder met je eens, van een populaire artiest worden er met grote regelmaat DVDtjes uitgebracht, terwijl de wat obscuurdere artiesten totaal vergeten worden. Dat er van een band als Galaxie 500 al een uitgebreide DVD is verschenen mag een wonder heten, maar dat is dan ook een uitzondering.

Ziet er trouwens goed uit, die Saddle Creek DVD!

Werner
24-02-2006, 09:01
Ik hoop op een dvd van de Oostenrijkse band Papermoon
www.papermoon.info

Concert, clips... het maakt me niet uit.

Jan Bruinsma
24-02-2006, 09:36
Let it Be - The Beatles

Heb de laserdisc,maar zou hem graag op dvd zien.

Toon_1
24-02-2006, 15:25
Let it Be - The Beatles

Heb de laserdisc,maar zou hem graag op dvd zien.

Net als Help!. Acht jaar geleden al eens op dvd verschenen, maar nu nergens meer vekrijgbaar, helemaal nergens.

Symphony X
24-02-2006, 15:45
The Mars Volta :wink:

Joost v.d. Ham
24-02-2006, 17:20
Iets moois van Radiohead graag, ook de Twisted Logic Tour van Coldplay kan mij niet snel genoeg komen :)

Dennis Kuijper
24-02-2006, 17:54
Meer VH1-Storytellers dvds.

Eddy
24-02-2006, 18:18
Ik heb een aantal op mijn verlanglijstje staan, maar als het goed is komen er twee van dit jaar uit.

- Steve Vai met het Metropole Orkest (The Aching Hunger)
- Varttina - Jubileumconcert

johanluijkman
25-02-2006, 08:48
ook de Twisted Logic Tour van Coldplay kan mij niet snel genoeg komen :)

Zekers!! Staat deze wel in de planning? Na de tour waarschijnlijk.

Rob Eric Blank
25-02-2006, 09:45
Iets moois van Radiohead graag, ook de Twisted Logic Tour van Coldplay kan mij niet snel genoeg komen :)Daar sluit ik mij unaniem bij aan!
Twisted Logic tour komt waarschijnlijk in November uit. Ik weet dat er opnames gemaakt zijn (of nog gaan worden) van deze tour.

Dennis Oosterhuis
25-02-2006, 10:18
Van mij mag er wel een mooi schijfje komen van After Forever, ik mag toch wel zeggen dat ik fan ben van ze en dit mis ik nog... :roll:

TomDemuynck
25-02-2006, 11:08
Electric Six en Jaga Jazzist mogen wel eens een dvd'tje op de markt gooien.

Er staat wel al een concert van JJ op Fabchannel (http://www.jagajazzist.fabchannel.com/).

Roland1
25-02-2006, 12:41
Tool of APC (en dan een DVD van een concert, geen remix-crap zoals aMOTION bijvoorbeeld).

Joost v.d. Ham
25-02-2006, 18:12
ook de Twisted Logic Tour van Coldplay kan mij niet snel genoeg komen :)

Zekers!! Staat deze wel in de planning? Na de tour waarschijnlijk.

Volgens mij is de Twisted Logic Tour december 2005 afgerond en zijn ze nu bezig met de Talk Tour (http://www.talkthetour.com/main.html?r=1100481302) in Amerika.

Boersmaster
25-02-2006, 19:54
Van mij mag er wel een live dvd van de band Live komen. Ze hebben al twee dvd's bij twee albums gedaan (birds of pray en awake) maar een echte registratie van een concert is er helaas nog niet. Lijkt me geweldig!

Symphony X
26-02-2006, 20:00
Tool of APC (en dan een DVD van een concert, geen remix-crap zoals aMOTION bijvoorbeeld).

Tool mag van mij ook wel :wink:

Komt dit jaar trouwens ook een Sonata Arctica dvd uit (y)

Marcel v/d H.
26-02-2006, 20:08
Red Hot Chili Peppers met hun concert op Red Square :!:

slagter
26-02-2006, 22:25
Waar ik op zit te wachten, zijn dvd's van de oude shows van KISS.
Uit de jaren 70 en begin jaren 80, de make-upjaren.
Zij zijn uit op bootleg dvd's, maar geremasterde uitgaven met 5.1 en opgepoetst beeld lijkt mij te gek (zoals Led Zeppelin gedaan heeft).

Roland1
27-02-2006, 09:25
Nog een paar:
- Oceansize
- Feeder
- The Dillinger Escape Plan

Peter van 't Wout
27-02-2006, 09:51
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!

Morpheus19
27-02-2006, 09:52
Een mooie concert DVD van Guns N' Roses met goede beeld en geluidskwaliteit.

sxesven
27-02-2006, 13:37
- The Dillinger Escape Plan
Lijkt me inderdaad ook wel een beleving op DVD.

PaulH
27-02-2006, 16:07
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
:?

Symphony X
27-02-2006, 20:08
- The Dillinger Escape Plan
Lijkt me inderdaad ook wel een beleving op DVD.

lol, en dan een full bitrate dts track erbij :P Vervolgens Panasonic Youth voluit draaien :wink: |moet ie er natuurlijk wel op staan :P |

Ik verzeker je dat de buren gelijk gaan verhuizen :P

Roland1
27-02-2006, 20:58
- The Dillinger Escape Plan
Lijkt me inderdaad ook wel een beleving op DVD.

lol, en dan een full bitrate dts track erbij :P Vervolgens Panasonic Youth voluit draaien :wink: |moet ie er natuurlijk wel op staan :P |

Ik verzeker je dat de buren gelijk gaan verhuizen :PHehe, ik heb wel de opname van Panasonic Youth op Lowlands 2004 ... tof! :twisted: ... een hele concert-opname lijkt me daarom wel wat :D

Chris W
27-02-2006, 21:15
The Mars Volta :wink:

Je bent niet een klein beetje verslaafd aan ze geworden zeg :P

Doe mij maar een dvd van de Roadrage 2003 tour. Dikke 2,5 uur Chimaira, Spineshank en Ill Niño 8) Hell yeah!

sxesven
27-02-2006, 21:45
- The Dillinger Escape Plan
Lijkt me inderdaad ook wel een beleving op DVD.

lol, en dan een full bitrate dts track erbij :P Vervolgens Panasonic Youth voluit draaien :wink: |moet ie er natuurlijk wel op staan :P |

Ik verzeker je dat de buren gelijk gaan verhuizen :PHehe, ik heb wel de opname van Panasonic Youth op Lowlands 2004 ... tof! :twisted: ... een hele concert-opname lijkt me daarom wel wat :D
Ik heb wat jaren terug eens wat streaming vids van DEP live gezien en dat was echt briljant. Geen Miss Machine/Irony Is A Dead Scene materiaal en nog met Dimitri in de gelederen. Geweldig.

Elessar
28-02-2006, 18:16
Een verzamel dvd met allerlei thrash materiaal.
Dr is nu ook een verzamel dvd met death materiaal erop, die te bestellen is bij de Nuclear Blast. Dus waarom dan geen thrash?

Joost van Hoek
01-03-2006, 00:52
- Het eerste deel van de Freddy Mercury tribute
- Het concert dat Clouseau in 1990 gaf in Groningen (zijn TV beelden van)
- De liveserie van het concert voor elektrische gitaar en orkest van Yngwie Malmsteen.

Als die uit zijn ben ik blij ;-)

Philippe
01-03-2006, 14:38
Er bestaan er al een heel aantal dvd's van, maar toch zie ik graag nog wat videoclips uit de 80's op dvd verschijnen.

Ultramorada
10-03-2006, 22:38
Mijn wenslijstje op het moment: 3 Doors Down, Creed, Lucie Silvas, owww en een Bon Jovi dts dvd sla ik ook niet af :wink: :lol:

Worp3
10-03-2006, 23:14
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Die zijn er al. Wij hebben al 3 DVD's van Celine dion.

Maarre ikzelf zo graag eens een DVD van Vangelis willen hebben.
En dan bedoel ik niet Methodea maar m,eer het vroegere werk zoals Chariots of fire en Spiral. Liefs de Videoclips van die tijd in surround....
Een must have...voor mij dan!

Toon_1
10-03-2006, 23:59
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Wij hebben al 3 DVD's van Celine dion.

Respect dat je daarvoor durft uitkomen :mrgreen:

Worp3
11-03-2006, 12:23
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Wij hebben al 3 DVD's van Celine dion.

Respect dat je daarvoor durft uitkomen :mrgreen:

Wat is er mis met een zangeres die een mooie stem heeft en met het eurovisiesongfestifal heeft meegedaan?
Die power kan geven waar andere zangeressen moeite mee hebben?

Henk Heideveld
14-03-2006, 15:34
Het barst van de slechte concerten van The Rollig Stones op DVD :cry: :cry:
Maar het enige goede concert "Get Your Yeah Yeahs Out" is er alleen op CD en SACD. :shock:

Henk Heideveld
14-03-2006, 15:36
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Die moeten er gewoon zijn, ik heb er al twee ooit op de veiling verkocht hiero op het forum. :shock: :shock:

PaulH
14-03-2006, 20:29
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Die moeten er gewoon zijn, ik heb er al twee ooit op de veiling verkocht hiero op het forum. :shock: :shock:
Maar dat betekent dat je ze in eerste instantie zelf gekocht hebt.... :?

Henk Heideveld
15-03-2006, 10:49
Ik zou wel graag een concert van Celine Dion op dvd willen!
Die moeten er gewoon zijn, ik heb er al twee ooit op de veiling verkocht hiero op het forum. :shock: :shock:
Maar dat betekent dat je ze in eerste instantie zelf gekocht hebt.... :? Ja, gewoon bij MM :shock:

Peter Porrio
15-03-2006, 11:42
Van mij mogen er wel wat meer MTV Unplugged DVD's uitkomen. Ik denk dan vooral aan:

- Pearl Jam
- R.E.M.
- Nirvana
- Lenny Kravitz

manasse van de velde
17-04-2006, 21:44
Een concert van Staind zou zeer welkom zijn.

Hankster
18-04-2006, 09:40
een concert van The Wall Tour als officiele uitgave zal ook niet verkeerd zijn.
En een mooie uitgave van een Johnny Cash concert zou ook erg leuk zijn :)

Rob Eric Blank
18-04-2006, 09:46
Van mij mogen er wel wat meer MTV Unplugged DVD's uitkomen. Ik denk dan vooral aan:
- NirvanaIk denk dat velen hier wel op zouden wachten, maar het grote probleem bij Nirvana.........de RECHTEN.
Ik zou graag een DVD willen zien met meer NIEUW werk van Radiohead. Ze hebben live at Astoria uit, maar dat is in hun begin periode. Ik zou graag een DVD zien van de periode Kid A/Amnesiac, niet zo makkelijk in het gehoor maar werkelijk UNIEK.

Rezonator
18-04-2006, 14:21
Ik zou het leuk vinden moesten er live-dvd's uitkomen van oude synthezisergroepen zoals Ultravox, The Human League, John Foxx, Japan, Snowy Red, Grauzone, Rheingold, Gary Numan, Giorgo Moroder, Art of Noise, Yello (in hoeverre de laatste 3 ooit live hebben gespeeld)...ik heb het dan over de beginperiode. Maar ik denk dat dit een utopie is, want waarschijnlijk is er niet veel beeld- en geluidsmateriaal voorhanden.

En de stille film "Sunrise" met soundtrack van Lambchop mag ook al eens gaan komen :(

Verder Sparklehorse, Grandaddy, Lambchop, Tool, Motorpsycho,...

HEGO
19-04-2006, 07:51
Japan
Very Best Of Japan, The (1xDVD)
Released: March 27, 2006


Tracks

1. Life In Tokyo
2. Quiet Life
3. I Second That Emotion
4. Gentlemen Take Polaroids
5. Swing
6. Visions of China
7. Nightporter
8. Oil On Canvas (Live)
9. Sons Of Pioneers (Live)
10. Gentlemen Take Polaroids (Live)
11. Swing (Live)
12. Cantonese Boy (Live)
13. Visions Of China (Live)
14. Canton (Live)
15. Ghosts (Live)
16. Still Life In Mobile Homes (Live)
17. Methods Of Dance (Live)
18. The Art Of Parties (Live)
19. Voices Raised In Welcome, Hands Held In Prayer (Live)


Release Info
**All our DVD's are PAL format/Region 2 unless otherwise stated. Please ensure you can play before buying.**
For the first time ever, footage of this iconic 80’s band has been compiled together for a Very Best of Japan DVD.
Long-awaited by fans, this DVD combines 7 promotional videos from both the Virgin and Hansa years, with their era-defining sets and graphics reflecting the band’s inimitable style, plus the seminal ‘Oil on Canvas’ live show from the Hammersmith Odeon in 1983.

Rob Eric Blank
19-04-2006, 08:55
Ik zou het leuk vinden moesten er live-dvd's uitkomen van oude synthezisergroepen zoals Ultravox, The Human League, John Foxx, Japan, Snowy Red, Grauzone, Rheingold, Gary Numan, Giorgo Moroder, Art of Noise, Yello (in hoeverre de laatste 3 ooit live hebben gespeeld)...ik heb het dan over de beginperiode. Maar ik denk dat dit een utopie is, want waarschijnlijk is er niet veel beeld- en geluidsmateriaal voorhanden.

En de stille film "Sunrise" met soundtrack van Lambchop mag ook al eens gaan komen :(

Verder Sparklehorse, Grandaddy, Lambchop, Tool, Motorpsycho,...New Order en Joy Division zou opzich ook wel een goeie band zijn wat dat betreft.

The Pryde
19-04-2006, 08:58
The Jacksons Live :!:

Rob Eric Blank
10-05-2006, 12:13
Gister naar Radiohead geweest en verbaas me over het feit dat er nog steeds geen live DVD is van recentelijk werk van deze mannen. Live at Astoria is een leuke DVD, maar de grote klappers staan er niet op.

Tom Wollaert
10-05-2006, 12:32
Surround sound versies van de albums van The Beatles!

Ook:

-Help! remastered met surround sound.
-Let It Be remastered ook met surround sound en op z'n minst een volledige tweede disc met deleted scenes.
-Magical Mystery Tour ook met surround sound en een tweede disc met deleted scenes zou hier ook niet misstaan.
-The Beatles in Shea Stadium, remastered, de volledige versie (niet die ABC versie waar de helft uit ontbreekt) met surround sound! :)

Ook alle promotievideos van The Beatles (videoclips met andere woorden) ook in een mooi surround sound mixje.

Gewoon dus een hoop dingen van The Beatles. 8)

Henk Heideveld
10-05-2006, 12:54
Surround sound versies van de albums van The Beatles!
Gewoon dus een hoop dingen van The Beatles. 8)
Liever niet. Ik heb dat van de Rolling Stones. Klinkt niet fraai dat kunstmatig uit elkaar getrokken stereo :cry: :cry: :cry: :cry:

Tom Wollaert
10-05-2006, 14:52
Hangt af van de bron. Als de orignele masterversie maar 1 track heeft klinkt het maar slap in surround, bij twee ook wel wat (hoewel er toch wel mooie stereo naar surround versies gemaakt kunnen worden). Vanaf 4 tracks of meer is dat echt goed, en is duidelijk verschil tussen de speakers te horen en klinkt dat prachtig, in mijn mening. (Ze moeten natuurlijk wel goed kunnen mixen)

Rob Eric Blank
10-05-2006, 14:59
Hangt af van de bron. Als de orignele masterversie maar 1 track heeft klinkt het maar slap in surround, bij twee ook wel wat (hoewel er toch wel mooie stereo naar surround versies gemaakt kunnen worden). Vanaf 4 tracks of meer is dat echt goed, en is duidelijk verschil tussen de speakers te horen en klinkt dat prachtig, in mijn mening. (Ze moeten natuurlijk wel goed kunnen mixen)Zelf ben ik hier niet zo'n voorstander.
Beter goeie stereo dan mindere surround.
Niet voor niets dat veel artiesten op hun DVD's een PCM track bijvoegen. Die zijn vaak toch beter dan menig DTS of DD track.

Hankster
10-05-2006, 19:42
een leuke DVD uitgave van Robbie Live In berlin zou ook erg leuk zijn als warmmakertje voor de komende Europese concerten :)

RogerWaters
14-02-2007, 22:45
Ik wacht op een DVD van Jose Gonzales!

InfamousGeorge
16-03-2007, 22:32
Een goede live dvd van Ice Cube, N.W.A., G-Unit

Rotterdam5314
18-03-2007, 16:13
K-Rino, Scarface, Devin the Dude, SPC, Tuigcommisie, Menace clan, Willy D, Big Mike, Getoboyz, UGK

Tim Wiselaar
18-03-2007, 16:41
The Jacksons Live :!:

die cd heb ik hier nog ergens liggen, die beelden zou ik ook wel erg graag willen zien

Michael Hamers
19-03-2007, 18:05
Ik zou graag een mooie live-dvd willen zien van LIVE.

DanielC
19-03-2007, 18:39
Nelly Furtado... was de laatste show aub! Was echt geweldig!

Hugo R
25-03-2007, 20:50
Ik zou het MTV Unplugged concert van Nirvana wel op dvd willen en die is er volgens mij nog niet.

InfamousGeorge
26-03-2007, 21:41
Een goede live dvd van Van Morrison. En niet zo'n klote dvd van dertig jaar oude opnamens.

http://podgrond.com/img/blog2005/van.jpg

hengellaar
28-03-2007, 11:31
Ik zou graag een mooie live-dvd willen zien van LIVE.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Sylver
01-04-2007, 21:56
Zonder twijfel Ilse DeLange!
Ik hoop dan ook dat haar concerten in de Heineken Music Hall deze week zullen opgenomen worden voor release op DVD.

(Best wel leuk dat onze Vlaamse Eva De Roovere de support-act mag doen voor Ilse!)

Chris Taylor
03-04-2007, 15:05
Live concerten van

- Staind (het ruigere werk, niet de Unplugged want die is er al)
- Three Days Grace
- NOFX
- Hoobastank (een heel concert, niet maar een paar nummers zoals op Let it Out)

Erwin vd H
09-04-2007, 17:44
Ik denk dat velen hier wel op zouden wachten, maar het grote probleem bij Nirvana.........de RECHTEN. Bedoel je hiermee dat de rechten gedeeltelijk bij Courtney Love liggen, wat ik weleens gehoord heb dat dat het probleem is bij Nirvana uitgaves?
Deze dvd wil ik nl. ook wel erg graag hebben. Hopelijk jaagt ze snel haar geld erdoorheen en wordt ze genoodzaakt weer eens wat op de markt te brengen;).

RWLover
09-04-2007, 17:52
Ik vind nog steeds dat het concert van Robbie Williams in Slane een fatsoenlijke release moet krijgen, i.p.v. zo'n veel te zwaar ingekorte (van ca. 2 uur naar 30 min!!!!) versie. Dat was een geweldig concert, eigenlijk wel het beste tot nu toe denk ik.

Mark van Voorthuizen
14-04-2007, 13:03
Ik zit zelf te wachten op Weld van Neil Young, de videoband is al behoorlijk versleten :sad:
Persoonlijk vindt ik dit zijn beste concertvideo, met lekkere gitaren en feedback.
En een mooie uitvoering van Dylan´s ´Blowing in the Wind´.

http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000002LQM.01._SCLZZZZZZZ

mjlfadriaans
03-05-2007, 04:57
- An evening with Bon Jovi
- Rock in Moscow (Bon Jovi, Skid Row, Motley Crue, etc...)
- Bon Jovi - Access To All Areas (en nog wat anders videoclip DVDs van ze)
- Brian May live

Dan resteert nog de DVD die ze uit zouden brengen mbt de live registratie van hun laatste tour.

Roy de Jong
14-05-2007, 20:39
Acda en de Munnik - Live met het metropool orkest

Hugo R
14-05-2007, 22:03
Acda en de Munnik - Live met het metropool orkest
Zou inderdaad leuk zijn. Ik heb het volgens mij wel eens op tv gezien, dus het zou moeten kunnen.

stefanovic
15-05-2007, 11:30
TOOL - Waar blijft Tool?

Dennis Kuijper
17-05-2007, 23:42
Waar blijft trouwens een concert Dvd van The Dire Straits Alchemy Tour.
Een concert dvd van Roxette.
Het acoustische concert dat Metallica op 18en 19 october 1997 gaf in het Shorline Theater In San Fransico,California.

dirk prins
18-05-2007, 00:06
de 3 allerlaatste concerten van elvis presley.
19 , 21 en 26 juni 1977
ze waren van plan om 26 juni 1977 wel de originele beelden maar met ander geluid uit te brengen gelukkig is dit niet door gegaan
een mooie dvd box met de 3 concerten en als toegift de beelden van de begrafenis lijkt me een mooi exemplaar wat ik ook zeker zal aanschaffen.

one, two, three , four five ELVIS IS STILL ALIVE.

groeten van dirk prins

Seus
24-09-2007, 18:33
Iets van de Steve Miller Band.

Mr. Blonde
25-09-2007, 09:38
ik weet nie of' ie al genoemd is...maar doe mij de Lovesexy tour van Prince 1988 maar eens op dvd!

joepmens
25-09-2007, 13:35
Waar blijft trouwens een concert Dvd van The Dire Straits Alchemy Tour.

Wel verkrijgbaar via het illegale circuit. Ik denk dat ie er officieel niet zal komen vanwege de belabberde beeldkwaliteit.

Joep

Hotse
10-04-2008, 08:59
Ik zou graag Gwen Stefani - Sweet Escape Tour op dvd zien, aangezien ik daar heen ben geweest :) .

Hugo R
10-04-2008, 09:13
Zou nog wel eens een betere dvd van Dire Straits willen zien.

Chris Taylor
11-04-2008, 19:30
Een concert van Three Days Grace, Hoobastank, Creed of Staind (niet unplugged) zou erg leuk staan in mijn kast.