PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 2 UK: waar in NL verkrijgbaar?



Daniël V.
24-02-2006, 09:37
Is het mogelijk om R2-UK DVD's in huis te halen zonder daadwerkelijk in Engeland te hoeven bestellen?

Misschien een domme vraag, en misschien ligt het antwoord recht voor mijn neus in de vorm van een goede site, maar die heb ik nog niet gevonden.

Ik wil graag de Engelse 2-discs van Snatch en Layer Cake aanschaffen, maar dan zou ik bij HMV.co.uk bijvoorbeeld met invoerrechten te maken krijgen. Ook de betaling wil ik gewoon per bankoverschrijving kunnen regelen. Met creditcards ga ik niet beginnen.

Usman
24-02-2006, 10:09
PM

Caledonians
24-02-2006, 10:25
bijvoorbeeld met invoerrechten te maken krijgen. Ook de betaling wil ik gewoon per bankoverschrijving kunnen regelen. Met creditcards ga ik niet beginnen.

Binnen de EU heb je volgens mij nooit te maken met invoerrechten. Bij cd-wow kan je met overschrijvingen betalen en daar heb je ook veel R2UK dvd's.

T. van Keeken
24-02-2006, 10:28
www.rodisc.nl


Betaling bij verzending kan geschieden via creditcard, Rabodirect of vooruitbetaling. De verzend- en handlingkosten per verzending bedragen 2.49 euro. Verzendkosten zijn per verzending en niet per bestelling.

Ze hebben een groot assortiment aan R1 en R2 DVD's

Daniël V.
24-02-2006, 11:28
Het ziet ernaar uit dat ik bij zowel Ro-disc als CD-Wow terecht kan. :D Bedankt voor de tips! :wink:

Bas V.
24-02-2006, 17:40
Boudisque (http://www.boudisque.nl/) heeft ook veel UK spul.

kazlatan
24-02-2006, 18:02
Probleem van Boudisque en Rodisc is, dat ze vooral met R2 UK vreselijk duur zijn. En Criterion's moet je daar al helemaal niet kopen.
CD WOW is voor mij nog het beste adres maar die hebben lang niet alles.
Ik wacht nog steeds op een site die qua prijs en aanbod goed is en waar niet met CC hoeft te betalen.

Oakey
28-02-2006, 20:44
Ik zou toch een credit card overwegen. Als je deze goed gebruikt is het net zo veilig als betalen via telebankieren. Het risico ligt trouwens niet bij jou, maar bij de bank.

Boudisque is echt veel te duur voor import; cd-wow is een goed alternatief, maar de .nl site is vaak euro's duurder dan de UK of US site van cd-wow (zie kortingslinks).

Richard B.
28-02-2006, 23:01
Probleem van Boudisque en Rodisc is, dat ze vooral met R2 UK vreselijk duur zijn.
Ben ik niet met je eens. Beiden hebben regelmatig hele aantrekkelijke aanbiedingen qua R2 UK uitgaven.

kazlatan
01-03-2006, 01:44
Probleem van Boudisque en Rodisc is, dat ze vooral met R2 UK vreselijk duur zijn.
Ben ik niet met je eens. Beiden hebben regelmatig hele aantrekkelijke aanbiedingen qua R2 UK uitgaven.

Ok niet altijd nee. Maar het lijkt bijna standaard bij Rodisc dat nieuwe release van R2 UK € 29,99 kosten. Ook de dvd's van Masters Of Cinema zijn daar niet onder de 30 euro te krijgen.
En de topper is zelfs Rocco And His Brothers € 42,95 :shock: