PDA

Bekijk de volledige versie : Simple Minds



rkrijger
24-02-2006, 10:39
Bij mijn weten is er slechts één DVD van Simple Minds (Don't you forget about me, Alive and Kicking, Belfast Child, Promised you a Miracle, dat werk) en dat is "Live in Verona" (1DVD) of de luxe versie die "Seen the Lights" heet (2DVD met videoclips).

De live registratie is zooooooo belabberd dat het niet eens meer een live registratie genoemd mag worden. Check out deze review: http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1832

waarin ons aller Werner een en ander (ook volgens mijn optiek) uit de doeken doet...

Ik had bij de vorige tour wel een DVD verwacht, aangezien ze daar een schitterende setlist hadden.

Heb ze vorige week in HMH gezien. Het concert en de setlist was minder dan destijds in Ahoy. Toch gewoon genoten!

Cyrus the Virus
24-02-2006, 11:50
Ik ken alleen Don't You Forget About Me, wat een erg goed lied is, mede dankzij The Breakfast Club. :wink:

theThinWhiteDuke
13-03-2006, 17:19
Op Bospop 2003 stond ik met mn Celtic-shirt recht voor t podium....Jim kon dit wel waarderen (hij zag t toen hij met t eerste nummer bezig was en gaf een thumbs-up 8) )

Geniale band....

Over de DVD: naar mijn weten is dit idd de enige ja...

rkrijger
13-03-2006, 19:10
Op Bospop 2003 stond ik met mn Celtic-shirt recht voor t podium....Jim kon dit wel waarderen (hij zag t toen hij met t eerste nummer bezig was en gaf een thumbs-up 8) )

Geniale band....

Over de DVD: naar mijn weten is dit idd de enige ja...

Jim is een gigantische voetbal-fan en met name een Celtic-fan...

theThinWhiteDuke
14-03-2006, 20:34
Op Bospop 2003 stond ik met mn Celtic-shirt recht voor t podium....Jim kon dit wel waarderen (hij zag t toen hij met t eerste nummer bezig was en gaf een thumbs-up 8) )

Geniale band....

Over de DVD: naar mijn weten is dit idd de enige ja...

Jim is een gigantische voetbal-fan en met name een Celtic-fan...
Waarom denk je dat ik dat shirt aanhad? :P

(Celtic is overigens na PSV mn favo club...)