PDA

Bekijk de volledige versie : Jurrasic park & The lost world in 1 box ?????



A.J
13-08-2001, 14:39
Kan iemand mij vertellen of Jurassic park en The lost world in 1 box verkrijgbaar zijn, ik heb al bij de plaatselijke Free record shop gezien maar daar was niet JP film te bekennen, mochten de films wel in 1 box zijn hoe duur is deze dan ???????


Alvast bedankt !!!!

Eric van Ballegoie
13-08-2001, 15:39
Jurassic Park en The Lost World zijn inderdaad zowel los als in een set (geen echte box) te verkrijgen. De prijs verschilt uiteraard per winkel, maar ik geloof dat de adviesprijs van de box ongeveer fl 110- 120 is.
Ik kan er echter naastzitten.

A.J
13-08-2001, 16:57
OK bedankt voor je snelle reactie
Groeten
:D

Rudy Mas
17-08-2001, 09:43
Hallo,






Kan iemand mij vertellen of Jurassic park en The lost world in 1 box verkrijgbaar zijn, ik heb al bij de plaatselijke Free record shop gezien maar daar was niet JP film te bekennen, mochten de films wel in 1 box zijn hoe duur is deze dan ???????


Alvast bedankt !!!!


De Box versie is momenteel niet meer te verkrijgen bij de producent. Deze is maar enkele maanden verkocht geweest en toen terug uit de handel genomen. De losse DVD's zijn wel nog te verkrijgen.

En nu komt mijne theorie. :) Volgens mij hebben ze die Box maar in een heel kleine oplage gemaakt omdat ze van plan zijn een nieuwe Box uit te brengen zodra ze JP III uitbrengen op DVD. Dus als je nog even kunt wachten denk ik dat je dan de 3 DVD's in 1 Box zult kunnen kopen.