PDA

Bekijk de volledige versie : Bløf



BDB
04-03-2006, 10:43
Heeft iemand Umoja al?

Ik vind het een zeer interessante cd/dvd combinatie, met mooi DTS geluid. De achtergrondinfo is informatief, maar niet op een saaie manier.

Een aanrader...

Voor wie 'm al heeft: Wat vinden jullie ervan?

Joost v.d. Ham
04-03-2006, 11:27
Nee, vertel er eens wat over. Ik ken het namelijk niet.

Tot dusver vind ik de Blof dvd's een beetje tegen vallen, ik heb niets met het metropool orkest en ik vind ze in de ahoy niet helemaal goed uit de verf komen.

BDB
04-03-2006, 21:00
Nee, vertel er eens wat over. Ik ken het namelijk niet.

In het kort is het te omschrijven als een muzikale wereldreis.

Ze hebben 13 liedjes opgenomen in 13 landen, met artiesten uit die landen. Bv. in Amerika met de Counting Crows, in Portugal met Cristina Branco enz. De single 'Aanzoek Zonder Ringen' is met de Japanse percussieformatie Kodo.

Op de DVD (volgens de hoes "speelduur circa 158 minuten") , die bij de "luxe" versie van het album (ook verkrijbaar als enkel cd) zit, is elk lied te horen (in PCM of DTS) en te zien, want ze hebben dus voor elk lied ook een soort van clip opgenomen. De extra's bevatten o.a. achtergrondinformatie over en interviews met de muzikanten en je ziet beelden van de opnamen en andere behind-the scenesdingen.

De CD is tevens opendisc en geeft toegang tot een speciaal gedeelte van de site, met nog meer materiaal.

Meer info op www.umoja.nl

manasse van de velde
07-03-2006, 18:08
Toppertje!! Ik heb hem afgelopen vrijdag gelijk aangeschaft. Dvd ook erg leuk gedaan en erg goed geluid!!