PDA

Bekijk de volledige versie : topverkoper aan het woord over regio code macrovision free v



tonnaomi
13-08-2001, 20:43
dit werkt op de samsung 711 811


power on, press play+ stop on player, wait for language options on monitor, select your language

change region (note: you must know what your initial regional code is!):
press 'repeat' on remote
depending on your *initial* region
*1* push 2,9,3,3,4; *2* push 3,8,7,6,7; *3* push 5,6,7,3,2; *4* push 7,6,8,8,4; *5* push 5,3,8,1,4;
*6* push 2,4,4,6,2
the current region setting will appear on your monitor,
push 9 for region-free, 1 for region 1, 2 for region 2, etc.
press 'open', then 'standby'
the player now thinks it's one of the selected region
it's easily re-settable to its original state
not sure if 'region 9' is macrovision-free, but it's likely

phuitema
02-11-2001, 19:52
U heeft een krat bier (minimaal) verdient ...

Olaf M.
02-11-2001, 20:47
Topverkoper !? ...Muhahaaa !! Ahem sorry. ;)

Edit://
Tekst ook nog van een of andere site geript ! Tssssk.
Edit://

Mirx
26-11-2001, 19:20
Deze hack werkt inderdaad goed voor de regio codering. Helaas wordt macrovision hierdoor niet uitgeschakeld. Op vele sites spreken ze elkaar tegen, en het schijnt aan het moederbord te liggen of dit wel of niet werkt.

P.s. Samsung DVD spelers zijn ook vanuit de winkel regiovrij te kopen. Zoek dus wat langer, en je hoeft niet steeds deze hack uit te halen. Na spanningsuitval e.d. kan het namelijk zijn dat de ingestelde regiocodering weer op default wordt gezet.

phuitema
27-11-2001, 14:25
Ik heb nu een Cyberhome te test .. wel grappig ding alleen soms niet lipsync. Momenteel hou ik het nog even bij de PC als player, eerst wachten tot mijn TV wordt afgeleverd.

Iedereen loopt een beetje te klagen voor het cut&past werk maar als je zo iemand kan helpen heb ik er geen moeite mee.

P.

Donovan
29-07-2002, 20:26
dit werkt op de samsung 711 811

INTERNET HEERST!

Ik was tot nu toe redelijk te spreken over mijn samsung dvd-711. Niet geheel tevreden, maar het kan er prima mee door. Beetje naadje alleen dat 'ie alleen maar R2 schijfjes afspeelt. Beetje surfen, en je weet dus in no time hoe je zo'n kreng regiovrij maakt. Stom van mij dat ik....

1) daar pas na dik een jaar achterkom
2) dat ook gewoon hier van het forum had kunnen plukken

Maar anyway, IK BEN BLIJ!!!!

Bruce springsteen live in NYC (alle regio's behalve 2) doet het momenteel errug goed. Vette pech voor de buren :D

Donovan <- gaat nu serieus beginnen met aanschaf R4 dvd's bij ezy