PDA

Bekijk de volledige versie : ocean's eleven / ocean's twelve



chrestomancy
06-03-2006, 17:01
weet iemand of hier een mini boxje ofzo van uit is met de twee films samen? en of die ook in belgie te verkrijgen is? en waar? en voor hoeveel?

intexor
07-03-2006, 16:00
nog nergens gezien in ieder geval, en wil je zoiets wel echt hebben als je weet dat er nog een vervolg komt? Heb me vroeger ook duopacks aangeschaft van Final Destination en de eerste twee Scary Movies, uiteindelijk staat dat toch maar slordig als je latere sequels (met waarschijnlijk zeer verschillende artwork) nog apart moet bijkopen en langs je box zetten.

maar ze hebben het ook gedaan bij bijv. de Riddick-films en de Bourne-films, ondanks dat een vervolg gepland was, dus een Ocean duopack kan er nog altijd komen (misschien in de aanloop naar de cinema-release van Ocean's Thirteen?).

greetz

chrestomancy
07-03-2006, 16:25
het wordt een trilogie?? dat wist ik niet, dan zal ik wachten tot ze alle drie uitzijn.

iemand een idee wanneer ocean's 13 zou moeten uitkomen? (ruwe schatting)

en zal dat ook de laatste zijn? of nog niet zeker

Aerodynamisch
07-03-2006, 16:49
Wel nee yo,

Ze gaan door met Daniel Ocean totdat zijn grootkinderen oud genoeg om een kraak mee te doen. Dan hebben we Ocean's 101.

De concurrent van 101 Dolamatiers.

Mwep
07-03-2006, 16:57
het wordt een trilogie?? dat wist ik niet, dan zal ik wachten tot ze alle drie uitzijn.

iemand een idee wanneer ocean's 13 zou moeten uitkomen? (ruwe schatting)

en zal dat ook de laatste zijn? of nog niet zeker

2007:
link IMDB (http://www.imdb.com/title/tt0496806/)

chrestomancy
01-04-2006, 16:11
heb ze toch besteld via internet.

2 was minder, maar toch goed entertainment, en voor 7 euro