PDA

Bekijk de volledige versie : Wap site



jordan
16-03-2002, 23:09
Hallo , wat ik mij afvroeg is of er misschien een wap site van dvd.nl is. Vaak ben ik nl in de winkel, en twijfel ik of een bepaalde dvd de moeite waard is. Dan zou een wap versie met daarop de beoordeling van een dvd een handige hulp zijn.Dus is er zo een site?????

Eric van Ballegoie
17-03-2002, 10:17
Hoi,

Er is geen wap-versie van DVD.nl, maar we hebben daar wel meerdere keren over overlegd, en wellicht komt die service er binnenkort. We zijn nu echter druk bezig met andere nieuwe dingen, daarover zeer snel meer nieuws ;)

Wap is dus een mogelijkheid, maar niet op heel erg korte termijn.

Camille
18-03-2002, 10:33
Goed idee, ik sta er zeker achter.
Maar je kan wel niet van iedere DVD de volledige recensie plaatsen vanwege plaatsgebrek. Wel kan je van iedere DVD de kwaliteit van beeld,geluid en extra's zetten. En een conclusie.

PM
18-03-2002, 11:10
ja.... dan kan je als je in de winkel staat snel ff checken of je een goede aankoop gaat doen... (als t je niet alleen om t verhaal gaat :))

forzavado
22-03-2002, 15:13
Lijkt me opzich wel handig. Je zou dan kunnen denken aan alleen de sterretjes op de wappagina. Dus de beoordeling op schaal 1 tot 5 zoals die nu bovenaan staat. Lijkt me niet echt handig om een gigantische text te lezen via mijn mobi.