PDA

Bekijk de volledige versie : Young Indiana Jones???



Danny Schouten
17-03-2002, 16:57
Iedereen heeft het maar over het uitbrengen van de films van Indiana Jones, maar weet iemand of de serie Young Indiana Jones ook ooit nog eens op dvd uitkomt?
Aangezien ze tegenwoordig alles op dvd zetten, waarom deze serie dan niet?

Dennis Kuijper
13-10-2005, 15:01
Heb wat nieuws erover gevonden,het is wel in het Duits (22dvds :shock:)

Die Arbeit an der DVD-Sammlung zu "Die Abenteuer des jungen Indiana Jones" gehe inzwischen weiter. In erster Linie arbeite man an der Optimierung der Bild- und Tonqualität, in den letzten achtzehn Monaten sind aber zusätzlich an die 60 Dokumentationen entstanden. Insgesamt sollen es 95 werden. Die Dokumentationen beschäftigen sich mit den historischen Hintergründen von Indys Abenteuern. 3 von insgesamt 22 DVDs sind inzwischen vollständig fertigestellt. McCallum hofft, mit dieser Veröffentlichung weltweit den endgültigen Durchbruch für die Serie erreichen zu können, die außerhalb der Vereinigten Staaten hervorragend aufgenommen, innerhalb der USA aber vom damals zusammenbrechenden Fernsehmarkt schwer getroffen worden sei. Mit einer Fertigstellung der Kollektion ist in etwa 18 Monaten zu rechnen.

Bron:http://www.starwars-union.de

RickySway
13-10-2005, 15:18
Interviewer: What are the plans for the Young Indiana Jones Chronicles with the boom of TV shows on DVD?

McCallum: We have been upgrading the quality of the original 60 mm image. We are also re-doing the soundtracks so that people can take advantage of it in their home. But also over the last 18 months, we have been doing….we're up to like 56, 60 documentaries now —and we're planning 95 altogether plus a lot of lectures that tie in the historical aspects of what's taking place in relationship to where Indy is as this young kid and as a young man. So I'm really excited about that. It will have finally the opportunity to get it out to the audience worldwide that it never really reached in the United States. Because it was an extraordinary success outside of America. And even though we had 10, 11 million really faithful viewers and we were put all over the place, it was just that during that period when network television was falling apart. So, we never really got the mileage that we really expected or wanted. So I'm really thrilled that the DVDs look great so far. We've got about 3 completed. We have 22 that we're doing all together. And you know it's going to be exciting. That will be done in about 18 months. The thing about the DVDs for us is we don't just do one video master for anything. We really make an effort to try and get the best quality that we possibly can, putting the best material, and it does take a long time. We've been working for almost 2 years on this (ROTS) DVD. We've been simultaneously finishing up the film and also at the same time trying to put some really great stuff together.

chimera01
14-10-2005, 13:33
Verwacht de series maar omstreeks de release van Indy 4.

Willempie
30-08-2006, 09:56
Is er al iets meer bekend over een eventuele release van deze serie?

theThinWhiteDuke
21-04-2007, 01:04
Is er al iets meer bekend over een eventuele release van deze serie?
Ja....en nee.....

Ja:
Ik heb vanavond Rick McCallum (producer van de Star Wars special editions, de Star Wars prequels en Young Indy) gesproken en hem gevraagd naar de status van Young Indy.
En ja, hij had daarover wat te vertellen!

Nee:
Ik kan wel zeggen wat hij te melden had......maar: dat doe ik pas als het interview online gaat! :mrgreen: (zal ergens volgende week zijn)


Hou dit iig in de gaten (http://www.toschestation.nl/news/210407rickmccallum.php)

theThinWhiteDuke
25-04-2007, 19:12
Hier de link naar het interview dat ik afgelopen vrijdag met Rick McCallum had 8)
http://www.toschestation.nl/interviews/interview-rickmccallum.php

Oa een goed positief antwoord op de vraag wanneer Young Indy op DVD komt!

Man with no name
26-04-2007, 19:47
Kan niet zeggen dat ik van deze serie ooit een aflevering gezien heb, hoewel ik toch fan ben van de films. Is dit de moeite waard of slechts een flauw afkooksel van de films ?

SuperDre
18-05-2007, 18:37
Kan niet zeggen dat ik van deze serie ooit een aflevering gezien heb, hoewel ik toch fan ben van de films. Is dit de moeite waard of slechts een flauw afkooksel van de films ?

een zeeeeeer flauw afkooksel van de films, wat mij betreft haalt het zelfs de films naar beneden.. komop zeg indy die zowat elke aflevering enkele bekende historische figuren tegenkomt is gewoon onzin... Maar Sean patrick flanery is wel een hele goeie indiana jones, beter dan die stomme river phoenix.. dus erg jammer dat ze van die domme verhalen hebben gedaan.

frank_black
18-05-2007, 18:40
een zeeeeeer flauw afkooksel van de films, wat mij betreft haalt het zelfs de films naar beneden.. komop zeg indy die zowat elke aflevering enkele bekende historische figuren tegenkomt is gewoon onzin... Maar Sean patrick flanery is wel een hele goeie indiana jones, beter dan die stomme river phoenix.. dus erg jammer dat ze van die domme verhalen hebben gedaan.
Waar haal je het lef vandaan om River Phoenix stom te noemen!:nono:
Een legende is het.

SuperDre
18-05-2007, 18:58
Waar haal je het lef vandaan om River Phoenix stom te noemen!:nono:
Een legende is het.

tja, ik heb er helemaal geen lef voor nodig, ik heb geen respect voor junkies... maar dat is niet de reden, ik vond hem gewoon saai en geen uitstraling hebben, maarja dat is mijn mening..

Dennis Kuijper
17-07-2007, 13:35
13-10-2007 schijnt dus de eerste batch te komen,de volgende in januari 2008 en dan vlak na de release van Indiana Jones 4 volgen The Digital Bits.

Lagomorph
19-07-2007, 12:31
tja, ik heb er helemaal geen lef voor nodig, ik heb geen respect voor junkies... maar dat is niet de reden, ik vond hem gewoon saai en geen uitstraling hebben, maarja dat is mijn mening..

Is het je wel eens opgevallen dat River Phoenix zich gewoon precies hetzelfde gedraagd als Harrison Ford als Indiana Jones? Kijk eens naar de manieren waarop hij kijkt en dingen doet en zegt. Als ik naar Sean Patrick Flanery kijk, respect voor zijn andere rollen, maar het is gewoon géén Indiana Jones.

En het feit of River Phoenix een junkie was of niet doet niks af aan zijn acteerwerk.
Dennis Hopper heeft bijvoorbeeld drugs gebruikt om zijn performance te versterken in Apocalypse Now!

Kal-El of Krypton
19-07-2007, 18:38
Volgens Lucasmagazine zou zéér binnenkort de DVD-box van the Young Indiana Jones Chronicles op de markt worden gegooid. In een interview met Lucas (himself) verklaarde die dat er hard wordt gewerkt aan een toekomstige release boordevol extra's.

Hankster
22-08-2007, 18:07
De 12 disc box van het eerste deel van de serie verschijnt op 23 oktober.

artwork (http://www.dvdactive.com/news/releases/adventures-of-young-indiana-jones.html)

Patrick van den Hul
22-08-2007, 19:26
Kan iemand die dit heeft gezien er kort wat over vertellen? Ik hou wel van het adventure genre en zeker van de Indiana Jones films. Is deze serie een troosteloze rip-off of goed vermaak? Bijvoorbeeld vergelijkbaar met de young indiana jones opening uit The Last Crusade?

Kal-El of Krypton
22-08-2007, 19:36
Kan iemand die dit heeft gezien er kort wat over vertellen? Ik hou wel van het adventure genre en zeker van de Indiana Jones films. Is deze serie een troosteloze rip-off of goed vermaak? Bijvoorbeeld vergelijkbaar met de young indiana jones opening uit The Last Crusade?

De feature film of zeg maar pilot-aflevering van the chronicles kan je daar idd gerust mee vergelijken. Ik vind dit een must have voor alle fans, ook al zijn niet alle afleveringen goed opgebouwd. Sommige zijn eerder wat goedkoop en amateuristisch in elkaar geknutseld. Desalniettemin geeft je dit meer inzichten over de figuur Indiana Jones.

theThinWhiteDuke
22-08-2007, 19:40
Qua productiewaarde (en 'historische' waarde) een topserie.....maar niet bepaald 'fun to watch'.

Al het mystieke/mysterieuze dat de trilogie heeft mist deze serie, net als een charismatische hoofdrolspeler (en actie!).

(En dit zeg ik als megafan van het eerste uur).

Desondanks haal ik de box wél; om de collectie compleet te houden en om de pilot (verreweg de beste aflevering)

Patrick van den Hul
22-08-2007, 19:45
Bedankt voor je eerlijke mening, dan laat ik deze (voorlopig) aan mij voorbijgaan. Heb wel interesse in geschiedenis, maar kijkplezier is in het adventure genre ook niet bepaald onbelangrijk, en daar schijnt het dus nogal aan te ontbreken.

Een must-have voor alle fans kan het best zijn, maar ik ben meer een liefhebber van de Indy films dan een échte die hard fan.

Marcel A. de Vrije
16-09-2007, 17:46
Hier de link naar raider.net. Het ziet er goed uit!! Weet iemand iets over een NL release?
http://www.theraider.net/news/fullstory_merchandise.php?id=304

Thiver
10-01-2008, 20:46
Weet iemand iets over een NL release?
We zijn een half jaar verder maar ik heb dezelfde vraag als bovenstaande... :)

Frank
10-01-2008, 20:51
Informatie over een Nederlandse release ontbreekt vooralsnog. Informatie over een release in andere Europese landen trouwens ook.

theThinWhiteDuke
14-01-2008, 16:53
Informatie over een Nederlandse release ontbreekt vooralsnog. Informatie over een release in andere Europese landen trouwens ook.
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3517065/The-Adventures-Of-Young-Indiana-Jones-Vol-1/Product.html?cur=258
25-2-2008 komt ie in de UK uit.

Patrick van den Hul
06-11-2008, 21:25
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3517065/The-Adventures-Of-Young-Indiana-Jones-Vol-1/Product.html?cur=258
25-2-2008 komt ie in de UK uit.

Is er inmiddels iets bekend over wanneer volume 2 uitkomt?

Frank
06-11-2008, 23:29
Die is al uit en Volume 3 ook al.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3582203/The-Adventures-of-Young-Indiana-Jones-Vol-2/Product.html
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5173017/The-Adventures-Of-Young-Indiana-Jones-Vol-3/Product.html

Patrick van den Hul
07-11-2008, 07:54
In NL bedoelde ik ;)

Frank
07-11-2008, 09:34
Oké, ik dacht je het over de UK-versie had omdat je een post citeerde waarin in link stond naar Play.com.

freaky
07-11-2008, 12:17
DFW heeft mij laten weten dat ze nog niet weten of volume 2 & 3 er ooit gaan komen, en wanneer dit wel het geval zou zijn zou het iets voor rond 2009 zijn. Zo stond het in een mail dat ik ontvangen heb van DFW.

Baatje
10-06-2009, 09:10
Zou er al weer nieuws zijn wanneer de resterende (nederlandse) delen uit gaan komen? Zal dat namelijk erg leuk vinden.....

freaky
13-06-2009, 11:34
Zou er al weer nieuws zijn wanneer de resterende (nederlandse) delen uit gaan komen? Zal dat namelijk erg leuk vinden.....

Waarschijnlijk krijgen wij de overige delen nooit te zien.

Patrick van den Hul
13-06-2009, 11:47
Waarschijnlijk krijgen wij de overige delen nooit te zien.

Waar baseer je dat op? (Bron?)

freaky
13-06-2009, 11:49
Waar baseer je dat op? (Bron?)

Omdat ik deze vraag vorige maand gevraagd heb via mail aan DFW en die beantwoorde mijn vraag dat de verkoopcijfers wat tegenvielen en ze nog niet zeker wisten of ze wel de andere delen zouden uitbrengen.

En trouwens, het is bijna één jaar na de release van volume 1 en we hebben nog altijd geen 2de volume gezien.

Patrick van den Hul
13-06-2009, 12:22
Omdat ik deze vraag vorige maand gevraagd heb via mail aan DFW en die beantwoorde mijn vraag dat de verkoopcijfers wat tegenvielen en ze nog niet zeker wisten of ze wel de andere delen zouden uitbrengen.

En trouwens, het is bijna één jaar na de release van volume 1 en we hebben nog altijd geen 2de volume gezien.

Nog niet zeker is heel wat anders dan beslist niet.
You never know...

Baatje
15-06-2009, 15:11
Bedankt voor de reacties......

Het zal wel enorm zuur zijn als het niet uitgebracht gaat worden. Maar goed heb het al vaker meegemaakt met bijvoorbeeld Frasier en Mad About You.

freaky
15-06-2009, 21:23
Dit kreeg ik


Geachte heer van Hooren,

Vooralsnog hebben we geen rechten om deze serie (deel 2 en 3) uit te brengen. We streven er wel naar om dit te gaan doen. We verwachten dat dit in het najaar van 2009 zal gaan gebeuren.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Yvonne van Bruggen
Marketingmedewerker

its_charro
24-06-2009, 11:14
Streven? Daar hebben we nix aan...actie moet en ondernomen worden! We willen maar al te graag alle delen van deze serie en dat zo snel mogelijk! ;)

Aan de andere kant...misschien 'beter laat dan nooit'?

RobinB
24-06-2009, 13:20
Cdwow bied alle delen maar dan R2uk en is nog wel prijzig