PDA

Bekijk de volledige versie : Revolver - Guy Ritchie



Hrodbern
14-03-2006, 15:59
Review van de UK editie (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60766)

De film komt er niet best van af, de DVD ook niet echt.
Er zit een commentaar bij van Guy Ritchie maar dat schijnt dus ook een tegenvaller te zijn als ik het zo lees en een goed commentaar had deze film dus wel kunnen gebruiken.

Via deze link (http://film.guardian.co.uk/features/featurepages/0,4120,1583257,00.html) kun je lezen waar de quote op de hoes van de DVD (niet alle editie's) vandaan komt. Niet zo hele belangrijk maar wel interessant om te lezen.

Don Vito Corleone
14-03-2006, 19:24
Prima film hoor. iets meer nadenken dan gewoonlijk. Ook wel eens leuk een film waar je uitgebreid over kan speculeren/discussiƫren. Maar aangezien de media vol met papegaaien zit en het in is om Ritchie af te kraken werd deze dus slecht ontvangen. Er is alleen aandacht gericht op de complexiteit van het plot. De visuele stijl en het feit dat statham en Liotta alle remmen losgooien zijn genegeerd. makkelijk om te zeggen dat hij slecht is omdat je 'm niet snapt. Ik begrijp hem ook niet helemaal, maar ik heb er wel van genoten.

Paul H.
16-03-2006, 18:44
Is er al iets bekend van een Nederlandse release? Ben toch wel erg benieuwd naar deze film. Helemaal omdat ik Snatch & Lock, Stock and Two Smoking Barrels vrij hoog heb staan aangeschreven.

Don Vito Corleone
16-03-2006, 18:54
wel, op Moviemeter staat dat de release van de DVD in de videotheek 25 april is.

1der
21-05-2006, 09:49
Oeh lelijk:
http://images.fisbase.nl/ProductImages/autoimport/1040100_1040199/00000p1040128_front.jpg

Rogier Burghout
21-05-2006, 10:18
Ik vond er echt geen zak aan. Opgeblazen, pompeus en uiteindelijk totaal nietszeggend, verwarrend en zogenaamd interessant. Nee, weer een misslag van Ritchie...

rveldhuizen
21-05-2006, 10:32
Ik vond er echt geen zak aan. Opgeblazen, pompeus en uiteindelijk totaal nietszeggend, verwarrend en zogenaamd interessant. Nee, weer een misslag van Ritchie...
Welke misslag(en) bedoel je daar dan mee? Wat vond je van Revolver tov Snatch en Lock Stock?

Hotse
21-05-2006, 10:35
En heb je de uitleg in het 'Film discussies - Revolver' topic gelezen? Subliem! ;)

Rogier Burghout
21-05-2006, 10:36
Ik vond er echt geen zak aan. Opgeblazen, pompeus en uiteindelijk totaal nietszeggend, verwarrend en zogenaamd interessant. Nee, weer een misslag van Ritchie...
Welke misslag(en) bedoel je daar dan mee? Wat vond je van Revolver tov Snatch en Lock Stock?

Revolver vind ik vol zitten met heel veel pretenties die niet vervuld worden. Aan Lock, Stock en Snatch is overduidelijk te zien dat ze lol hadden in het maken van de film. Ze wilden gewoon een leuke film maken met een goed verhaal zonder pretenties. Na Swept Away vind ik dit weer een totale misslag. Maar goed, hij staat nu quitte: 2 goeie films en 2 bagger. De volgende zal zijn kwaliteit uitwijzen...

Rogier Burghout
21-05-2006, 10:39
En heb je de uitleg in het 'Film discussies - Revolver' topic gelezen? Subliem! ;)

Nee, dat heb ik niet. Maar ik vond de film ook gewoon saai, en overdreven complex. En alleen om de pretentie om complex te zijn.
Begrijp me niet verkeerd: ik ga complexe film echt niet uit de weg: Syriana heb ik al 4 keer gezien en vind ik echt een bewijs van een sublieme complexe film. Maar dat is omdat het verhaal boeiend is, de karakters en de vertelwijze daagt je op een goeie manier uit om je verstand erbij te houden. Iets wat Revolver totaal niet deed bij mij.

Marcel v/d H.
21-05-2006, 10:44
En heb je de uitleg in het 'Film discussies - Revolver' topic gelezen? Subliem! ;)

Nee, dat heb ik niet. Maar ik vond de film ook gewoon saai, en overdreven complex. En alleen om de pretentie om complex te zijn.
Begrijp me niet verkeerd: ik ga complexe film echt niet uit de weg: Syriana heb ik al 4 keer gezien en vind ik echt een bewijs van een sublieme complexe film. Maar dat is omdat het verhaal boeiend is, de karakters en de vertelwijze daagt je op een goeie manier uit om je verstand erbij te houden. Iets wat Revolver totaal niet deed bij mij.

Ik wil je toch aanraden om de uitleg te bekijken. De film viel mij in eerste instantie ook erg tegen, maar na deze uitleg wil ik de film zeker nog een kans geven binnenkort :!:

Rogier Burghout
21-05-2006, 10:51
En heb je de uitleg in het 'Film discussies - Revolver' topic gelezen? Subliem! ;)

Nee, dat heb ik niet. Maar ik vond de film ook gewoon saai, en overdreven complex. En alleen om de pretentie om complex te zijn.
Begrijp me niet verkeerd: ik ga complexe film echt niet uit de weg: Syriana heb ik al 4 keer gezien en vind ik echt een bewijs van een sublieme complexe film. Maar dat is omdat het verhaal boeiend is, de karakters en de vertelwijze daagt je op een goeie manier uit om je verstand erbij te houden. Iets wat Revolver totaal niet deed bij mij.

Ik wil je toch aanraden om de uitleg te bekijken. De film viel mij in eerste instantie ook erg tegen, maar na deze uitleg wil ik de film zeker nog een kans geven binnenkort :!:

Okee, je maakt dan wel weer een beetje nieuwsgierig...;)
Ik ben echt niet kortzichtig maar meestal wel resoluut...maar goed, ik ga de uitleg dan een keer lezen en dan post ik daarna wel weer wat ik ervan vond...