PDA

Bekijk de volledige versie : Original Sin Unrated



Rochan
18-03-2002, 08:58
Weet iemand wanneer Original Sin met Angelina Jolie en Antonio Banderas uitkomt in NL??? Ik weet dat hij de States in 2 versies uit de "Rated en de Unrated" versie. Ik denk dat het hier als "unrated " versie uitkomt. We zijn niet zo bekrompen als de Amerikanen.:D :D :D

Dunky
18-03-2002, 09:16
15 maart

Jolie
19-03-2002, 10:29
15 maart

klopt! 15-03-2002 Original Sin Thriller Dutch Filmworks , stond iig bij DVDHome

Rochan
19-03-2002, 10:37
klopt! 15-03-2002 Original Sin Thriller Dutch Filmworks , stond iig bij DVDHome

???????

Dat wil zeggen datie eerder in NL uitkomt dan in de States (26 maart). Zal wel weer een fout in de release data zijn:confused: :confused: :confused:

Anonymous
24-03-2002, 10:07
Ik had Origal Sin al besteld. Ik vond het al zo gek dat hij ingedeeld was bij het genre Erotiek (alhoewel) later bleek dan ook dat ik de verkeerde besteld had en dat het dus om een natuurfilm ging met dezelfde titel. Fox brengt hem wel gewoon in NL uit maar pas veel later, heb het wel zien staan, kan het wel opzoeken als je wil. Wel een goede film trouwens. LAAT JE DUS NIET IN DE WAR BRENGEN !!!!!!!!

Rochan
24-03-2002, 22:10
Fox brengt hem wel gewoon in NL uit maar pas veel later, heb het wel zien staan, kan het wel opzoeken als je wil. Wel een goede film trouwens. LAAT JE DUS NIET IN DE WAR BRENGEN !!!!!!!!

Daniel, wanneer komt ie dan daadwerkelijk uit in NL? Ik denk dat de datum die eerder aangekondigd is 15/16 maart niet klopt. Ik ben erg nieuwsgierig naar de film. Het lijkt me een goede film.

:D :) :D

Anonymous
25-03-2002, 19:38
Heb het even opgezocht. Hij wordt uitgegeven door Dutch Film Networks, niet door FOX, sorry mijn fout. Hij gaat echter wel pas op 15 augustus komen, dus dat wordt nog eventjes wachten. Het is het wachten wel waard. Het enige waar ik over inzit is dat ze ook alle extra's meenemen. Maar dat heeft DFN volgens mij met Rules Of Engagement (orgineel een Paramount uitgave) ook gedaan.

Rochan
25-03-2002, 20:30
Heb het even opgezocht. Hij wordt uitgegeven door Dutch Film Networks, niet door FOX, sorry mijn fout. Hij gaat echter wel pas op 15 augustus komen, dus dat wordt nog eventjes wachten. Het is het wachten wel waard. Het enige waar ik over inzit is dat ze ook alle extra's meenemen. Maar dat heeft DFN volgens mij met Rules Of Engagement (orgineel een Paramount uitgave) ook gedaan.

Bedankt Daniel. Ik hoop dat ze er wat moois van maken.:cool: :cool: