PDA

Bekijk de volledige versie : Butch Cassidy & The Sundance Kid (Collector's Edition)



Bob Hiemstra
15-03-2006, 18:29
Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Butch Cassidy & The Sundance Kid (Collector's Edition) for 6th June 2006 priced at $26.98 SRP. Paul Newman and Robert Redford set the standard for the "buddy film" with this box office smash set in the Old West.

Features include…

Disc 1: Main Feature
2.35:1 Anamorphic Widescreen
English Stereo
English, French and Spanish Mono
Spanish subtitles
Commentary #1 by George Roy Hill, Lyricist Hal David, Associate Producer Robert Crawford and Cinematographer Conrad Hall
Commentary #2 by Screenwriter William Goldman

Disc 2: Extras
2005 documentary, ALL OF WHAT FOLLOWS IS TRUE: The Making of butch Cassidy and the Sundance Ki
The Wild Bunch: The True Tale of Butch & Sundance
History through the lens: "Butch Cassidy and the Sundance Kid: Outlaws Out of Time"
1994 documentary: THE MAKING OF BUTCH CASSIDY AND THE SUDANCE KID"
1994 Interviews
Production Notes
Alternate Credit Roll
Theatrical Trailer #1
Theatrical Trailer #2
Theatrical Trailer #3
The Films of Paul Newman – Trailer Reel

Artwork:

http://i44.photobucket.com/albums/f1/Cantiara/butch.jpg

Bron: dvdtimes (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60796)

In vergelijking met de vorige dvd zit er een 2de commentaartrack bij en een nieuwe making of docu. Deze heb ik nog niet in mijn collectie dus denk dat ik deze wel ga aanschaffen. Vind in ieder geval het artwork mooier dan de vorige versie.

Pascal Heister
15-03-2006, 18:46
nice, wordt wel een aanschaf denk ik

Richard B.
15-03-2006, 19:36
Mooi hoor. Om een of andere reden ben ik er nog niet aan toegekomen om de oude dvd aan te schaffen dus ik ga gelijk maar voor deze editie dan.

Dennis Kuijper
15-03-2006, 19:49
Commentary #2 by Screenwriter William Goldman
2005 documentary, ALL OF WHAT FOLLOWS IS TRUE: The Making of butch Cassidy and the Sundance Kid
The Wild Bunch: The True Tale of Butch & Sundance
History through the lens: "Butch Cassidy and the Sundance Kid: Outlaws Out of Time"
The Films of Paul Newman – Trailer Reel

Bovengenoede is dus nieuw in vergelijking met de oude versie.
Schaf denk ik toch die oude versie maar aan voor 6,99.

Coen P.
15-03-2006, 20:58
Mooi hoor. Om een of andere reden ben ik er nog niet aan toegekomen om de oude dvd aan te schaffen dus ik ga gelijk maar voor deze editie dan.

:P Idem hier! Lange tijd op de wishlist, maar nu ga ik voor deze!

Yi-Long
15-03-2006, 22:06
Net 2 maanden geleden ofzo de oude DVD aangeschaft, dus deze nieuwe editie zal ik waarschijnlijk pas aanschaffen als ie dik in de aanbieding ligt. Wel schitterende hoes BTW.

Paul H.
18-03-2006, 20:53
Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave... ;-)

Pascal Heister
18-03-2006, 21:10
Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave... ;-)ja of een super++ dvd die over 10 jaar een keer op de markt komt :wink:

Kees Hoekerd
18-03-2006, 22:06
Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave... ;-)ja of een super++ dvd die over 10 jaar een keer op de markt komt :wink:
Loze opmerking, aangezien dit jaar al vele Blue Ray dvd's in de verkoop liggen. De kans kan er zijn.
Ik hou het iig bij mijn oude editie, uitstekende S.E met nog een zeer leuke docu.

Richard B.
25-07-2006, 20:45
Hmm.. ik was helemaal vergeten dat deze uitgekomen is en heb de oude versie aangeschaft. :?

Maar goed: die oude editie is ook nog heel netjes (en een stuk goedkoper).

EDIT: DVD Beaver is gematigd tevreden over de nieuwe versie (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews22/butch_cassidy_dvd_review.htm). Kort samengevat: alleen double dippen als je een grote fan van de film bent. Het beeld is iets beter maar niet bijzonder veel.

hare
27-07-2006, 00:00
Extra's zijn wel een stuk leuker :)

Dennis Kuijper
28-07-2006, 00:51
Op de site van music-store staat een S.E. gepland voor 20-09-2006,zou dit een nieuwe versie net als deze zijn?

Richard B.
28-07-2006, 10:03
Op de site van music-store staat een S.E. gepland voor 20-09-2006,zou dit een nieuwe versie net als deze zijn?
Je zou zeggen van wel ja. Het zal geen re-issue zijn want de oude versie kom ik nog vaak genoeg tegen.

Paul H.
28-07-2006, 19:28
Als hij dezelfde cover heeft als de R1 ga ik de R2 misschien toch nog wel aanschaffen. Verdiend deze film wel en dan verkoop ik die oude versie wel via ebay.