PDA

Bekijk de volledige versie : onderlinge leveringen Media Markt



Sander Dubbeldam
18-03-2002, 18:39
Volgens mij moet het toch gewoon mogelijk zijn, om bij media markt r'dam centrum binnen te lopen (ja dit is mogelijk :D) en dan te vragen of ze een dvd van MM Rijswijk, naar r'dam centrum te kunnen laten komen.

aangezien ze in r'dam centrum niet de dualbox hebben van toy story, en die in rijswijk wel zat ik hier over na te denken. Zo kan je dan ook mee profiteren van prijzen die groningen of waar dan ook gelden. mits je ze voor die prijzen zou kunnen krijgen?

heeft iemand hier al ervaring mee?

Sander Dubbeldam
18-03-2002, 19:27
niemand????

Rob P.
18-03-2002, 19:58
Heb je 't daar gevraagd dan? Lijkt me inderdaad logisch dat dat kan, ik heb het zelf bijvoorbeeld bij 'van Leest' gehad. Toen vroeg ik naar de Alien Legacy Box. En toen boden ze het zelf aan om hem van een andere vestiging over te laten komen. En drie dagen later kreeg ik een telefoontje en kon ik 'm ophalen.

Sander Dubbeldam
18-03-2002, 20:05
maar dan hoef je tenminste niet meer te klagen dat ze andere prijzen hanteren dan een ander filiaal. tenminste dat hoor je hier vaak, maar zal het woensdag ff in r'dam centrum vragen, wat dat kan veel geld schelen.

Spidey
19-03-2002, 11:28
Nee het kan dus niet.... ikzelf ga altijd naar MM groningen, en daar wordt me verteld dat iedere mediamarkt eigen inkoop en dergelijke heeft.. dus ieder filiaal gebruikt de naam MM maar verder staan ze helemaal los van elkaar..

greetz

Yi-Long
19-03-2002, 11:48
Is MM Amsterdam Arena goedkoop vergeleken met de andere Mediamarkten in NL?
Ik wou er maybe morgen ff langs gaan ...

Rochan
19-03-2002, 12:04
Is MM Amsterdam Arena goedkoop vergeleken met de andere Mediamarkten in NL?
Ik wou er maybe morgen ff langs gaan ...

Ik denk dat MM Arena en MM Rijswijk een beetje het goedkoopste zijn van de MM. Als je toch gaat, kan je dan gelijk kijken hoeveel A.I. is daar?