PDA

Bekijk de volledige versie : HD-DVD en Blu-Ray... nieuw op DVD.nl



Eric van Ballegoie
23-03-2006, 09:48
De beoogde opvolgers van de DVD, de Blu-Ray disc en de HD-DVD zijn weliswaar nog niet verkrijgbaar, maar lang zal het niet meer duren. Daarom openen we nu dit nieuwe subforum waar nieuwtjes over deze formaten uitgewisseld kunnen worden.

Philippe
23-03-2006, 12:58
Erg mooi dat er een subforum voor HD-DVD en Blu-ray is aangemaakt. De eerste discs moeten inderdaad nog verschijnen maar het is leuk om zien dat dvd.nl het nieuwe formaat al meteen ondersteunt. (y)

Jos A.
23-03-2006, 13:38
Sterker nog, dvd.nl ondersteunt beide formaten. Dat kun je over veel fabrikanten niet zeggen :P.

captain_eddy
23-03-2006, 16:18
Dadelijk worden we nog terug op het matje geroepen dat dit niet mag.

Richard B.
23-03-2006, 18:40
Even voor de duidelijkheid: kan hier zowel software als hardware besproken worden?

Steve Muller
24-03-2006, 15:21
Das mooi, dan kunnen jullie meteen mijn thread hiernaartoe verplaatsen 8)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=42723

Marcel den Haan
24-03-2006, 18:36
Das mooi, dan kunnen jullie meteen mijn thread hiernaartoe verplaatsen 8)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=42723

Done! 8)

Bas V.
25-03-2006, 15:38
De beoogde opvolgers van de DVD, de Blu-Ray disc en de HD-DVD zijn weliswaar nog niet verkrijgbaar, maar lang zal het niet meer duren. Daarom openen we nu dit nieuwe subforum waar nieuwtjes over deze formaten uitgewisseld kunnen worden.

En een Duitser was je voor met www.blu-ray.nl zag ik, dus dan maar snel www.bluray.nl geclaimd. 8)
Achja, zolang alle opvolgers compitable blijven met dvd en cd vind ik t best. En als het om film gaat graag de doosjes in keepcase formaat houden..

johanluijkman
25-03-2006, 16:56
De beoogde opvolgers van de DVD, de Blu-Ray disc en de HD-DVD zijn weliswaar nog niet verkrijgbaar, maar lang zal het niet meer duren. Daarom openen we nu dit nieuwe subforum waar nieuwtjes over deze formaten uitgewisseld kunnen worden.

En een Duitser was je voor met www.blu-ray.nl zag ik, dus dan maar snel www.bluray.nl geclaimd. 8)
Achja, zolang alle opvolgers compitable blijven met dvd en cd vind ik t best. En als het om film gaat graag de doosjes in keepcase formaat houden..

Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:

R Klemkerk
25-03-2006, 17:35
De beoogde opvolgers van de DVD, de Blu-Ray disc en de HD-DVD zijn weliswaar nog niet verkrijgbaar, maar lang zal het niet meer duren. Daarom openen we nu dit nieuwe subforum waar nieuwtjes over deze formaten uitgewisseld kunnen worden.

En een Duitser was je voor met www.blu-ray.nl zag ik, dus dan maar snel www.bluray.nl geclaimd. 8)
Achja, zolang alle opvolgers compitable blijven met dvd en cd vind ik t best. En als het om film gaat graag de doosjes in keepcase formaat houden..

Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:

waarom niet? wij mogen toch ook .com sites registreren?

Troy
25-03-2006, 19:10
Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:
Alleen Duitsers die staan ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.

bosmeneer
25-03-2006, 23:27
Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:
Alleen Duitsers die staan ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.Niet dus.

Zie : http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,3054,,,,Kan_iedereen_een_nl-domeinnaam_aanvragen_.html

Kan iedereen een .nl-domeinnaam aanvragen?
Eenieder kan een .nl-domeinnaam aanvragen, waar ter wereld gevestigd of woonachtig. Persoonsdomeinnamen kunnen slechts door particulieren aangevraagd worden, dus niet door bedrijven of organisaties. Ook voor persoonsdomeinnamen geldt geen geografische beperking. Indien een aanvrager van een .nl-domeinnaam niet in Nederland woonachtig of gevestigd is dan dient deze een adres in Nederland aan te wijzen waar schriftelijke stukken bezorgd kunnen worden.
En de persoonsdomeinnaam is niet meer aan te vragen (de www.jamesbond.007.nl / www.donaldduck.313.nl variant) ivm te weining belangstelling. Dôh? :roll:

Troy
26-03-2006, 14:45
Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:
Alleen Duitsers die staan ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.Niet dus.
Als je een .nl domein probeert aan te vragen bij een willekeurige host, staat er toch echt 'KvK nummer' als verplicht veld...

bosmeneer
26-03-2006, 19:49
Mogen die Duitsers zomaar .nl-domeinen kapen? :roll:
Alleen Duitsers die staan ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.Niet dus.
Als je een .nl domein probeert aan te vragen bij een willekeurige host, staat er toch echt 'KvK nummer' als verplicht veld...
Dat is zo'n jaar terug afgeschaft. Je hebt dus te maken met een slechte host, denk ik ;)
Enkel een legitimatie van een persoon is nog benodigd (zie beknopte uitleg (http://www.yourhosting.nl/html/domeinregistratie.html) van mijn huidige hoster).

Troy
28-03-2006, 10:06
OK, wist ik niet. :)

Ontopic: aangezien er in Opmerkingen niet op gereageerd wordt, hier nog een keer: HD DVD moet zonder streepje...

mmmhome
07-05-2006, 11:27
is bluray.nl for sale?