PDA

Bekijk de volledige versie : No Disc?



Tingle
23-03-2006, 11:55
Hallo,

Ik heb hier twee DVD-spelers liggen en ze geven allebei een melding dat "No Disc" is wanneer ik er een DVD'tje in doe gewone CD's spelen ze wel. Weet iemand hier misschien wat er mee aan de hand zou kunnen zijn? Ik vindt het vooral raar dat ze allebei precies het zelfde doen... Het ligt niet aan het DVD'tje ik heb inmiddels al een stuk of 5 geprobeerd. De garantie is helaas ook al lang verlopen dus ik zal er zelf naar moeten kijken :lol:

Alvast bedankt!

dunedain
23-03-2006, 11:58
Ik had dit probleem ook, maar heb vorige week een lenscleaner gekocht en heb er geen last meer van gehad.

Weet niet of dit het is, maar bij mij werkte het.

BASIL
23-03-2006, 12:19
Ik had dit probleem ook, maar heb vorige week een lenscleaner gekocht en heb er geen last meer van gehad.

Weet niet of dit het is, maar bij mij werkte het.

Welk probeem ad je? C:19:00 melding,

Tingle
23-03-2006, 12:19
ik heb hier een schoonmaak cd liggen die heb ik er al ingehad het maakte helaas geen verschil :cry: of wordt met een lenscleaner misschien iets anders bedoelt?

nogmaal bedankt

jollykart
23-03-2006, 19:16
ik heb hier een schoonmaak cd liggen die heb ik er al ingehad het maakte helaas geen verschil :cry: of wordt met een lenscleaner misschien iets anders bedoelt?

nogmaal bedankt

die cleaner cd's moet je erg mee oppassen omdat die gewoon droog borstelen. Wanneer je dus echt vuil in de speler hebt zitten (kinderen, neefjes en ander gespuis die rotzooi in je speler stoppen, of gewoon stoffige cd's in je speler stopt) dan loop je grote kans dat je krassen krijgt op je lens. Dat is redelijk het begin van het einde.

Kortom, grijp niet te snel naar een dergelijke cleaner cd. Als je een beetje handig bent kun je beter de speler ff uit elkaar halen en voorzichtig zuigen, blazen of deppen met een vochtig wattenstaafje.