PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars Sixologie Collection BoxSet



UnderAttack
23-03-2006, 16:10
http://cgi.benl.ebay.be/Star-Wars-Sixologie-Collection-BoxSet_W0QQitemZ9117285928QQcategoryZ22411QQrdZ1QQ cmdZViewItem

YEAH RIGHT :roll:

Yu
23-03-2006, 16:13
Is niet duur voor 3 euro :lol:

Otnemem
23-03-2006, 16:21
Erg lelijk en amateuristisch :!:

Stephan Nobelen
23-03-2006, 17:17
hmmz.. denk eigelijk niet dat het hier om kopien gaat.. de verkoper heeft toch een goede feed-back in mijn ogen..

jorra
23-03-2006, 17:41
hmmz.. denk eigelijk niet dat het hier om kopien gaat.. de verkoper heeft toch een goede feed-back in mijn ogen..
Dit zijn wel degelijk bootlegs. :roll:
Een goede feedbackscore zegt nog niks over zijn handelswaar.

martini
23-03-2006, 19:27
Der klopt zowiezo iets niet aangezien alle schijfjes van de originele trilogy star wars IV op het schijfje hebben staan. :roll: :?

Aerodynamisch
23-03-2006, 19:33
Wat een rare mensen zijn er toch om bootlegs te proberen te verkopen.

Ik zelf wou wachten op een New Trilogy Box maar kon het niet laten en met een cheap deal heb ik nu Epi 1 en 2 bemachtigd.

Die box komt dan wel weer. En ik denk dat die mogelijke box niet beschikt over de dubbeldiscs maar singeldiscs.

keezi
20-04-2006, 23:43
Deze is van mij en is niet illegaal :evil: , Maar wel bedoelt voor de Chinesemarkt.
komt regelmatig terug in de veiling.
1 euro beginbod, meestal is het eind bod ongeveer 60 euro( hoop ik :lol: )

keezi
20-04-2006, 23:44
hmmz.. denk eigelijk niet dat het hier om kopien gaat.. de verkoper heeft toch een goede feed-back in mijn ogen..
Dit zijn wel degelijk bootlegs. :roll:
Een goede feedbackscore zegt nog niks over zijn handelswaar.
dat is waar maar deze zijn toch echt geen bootlegs :!: ik kan het weten ik ben de verkoper

Aerodynamisch
21-04-2006, 01:03
OMG daar gaat je waarheidsgetrouwgehalte.

Dit is een officiële bootleg en de chinese markt heeft helemaal geen six-disc set.

keezi
21-04-2006, 02:12
OMG daar gaat je waarheidsgetrouwgehalte.

Dit is een officiële bootleg en de chinese markt heeft helemaal geen six-disc set.

een officiële bootleg?? i.p.v. een onofficiële?, ik Krijg ze rechtstreeks van de fabriek en zal het de fabriek vragen hoe het zit.
hoe weet je dat? ben je net terug uit china?

mokka
21-04-2006, 02:35
zeg ons maak je hier niets wijs he :evil:
GEEN BOOTLEGS???? :evil:

http://cgi.benl.ebay.be/James-Bond-007-Komplete-20-DVD-Collectie_W0QQitemZ9125241897QQcategoryZ22411QQtcZ photoQQcmdZViewItem

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22411&item=9123160836

en zo staat er nog wel meer rommel in z'n winkeltje!

en dan ook nog hier op het forum in elk topic komenb spammen :evil:

keezi
21-04-2006, 03:46
zeg ons maak je hier niets wijs he :evil:
GEEN BOOTLEGS???? :evil:

http://cgi.benl.ebay.be/James-Bond-007-Komplete-20-DVD-Collectie_W0QQitemZ9125241897QQcategoryZ22411QQtcZ photoQQcmdZViewItem

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22411&item=9123160836

en zo staat er nog wel meer rommel in z'n winkeltje!

en dan ook nog hier op het forum in elk topic komenb spammen :evil:

De amerikaanse dvd zijn ook bootlegs volgens jouw??( ze zijn wel bedoeld voor de amerikaanse markt ) als dat het een bootleg maakt.
en nee het zijn geen bootlegs , zover ik dat kan nagaan!
Ik krijg ze van de fabriek.( dat is het leuke in azie, iedereen kan bij de groothandel/fabriek kopen )
Ook in China kijken ze naar westerse films en kunnen die net als jij en ik legaal kopen, alleeen veel goedkoper als hier in europa.
en ik spam helemaal niets. ( hoe kom je tot die conclusie????)
Binnenkort krijg een zooi bollywood dvd's uit india ook bootleg??
-
Nog een ding ze komen gewoon via de douane binnen en ik betaal ook
btw en belasting hierover, mochten ze daadwerkelijk bootleg zijn waren ze allang in beslag genomen!!!
--
--

Frank
21-04-2006, 08:40
zeg ons maak je hier niets wijs he :evil:
GEEN BOOTLEGS???? :evil:

http://cgi.benl.ebay.be/James-Bond-007-Komplete-20-DVD-Collectie_W0QQitemZ9125241897QQcategoryZ22411QQtcZ photoQQcmdZViewItem

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22411&item=9123160836

en zo staat er nog wel meer rommel in z'n winkeltje!

en dan ook nog hier op het forum in elk topic komenb spammen :evil:

De amerikaanse dvd zijn ook bootlegs volgens jouw??( ze zijn wel bedoeld voor de amerikaanse markt ) als dat het een bootleg maakt.
en nee het zijn geen bootlegs , zover ik dat kan nagaan!
Ik krijg ze van de fabriek.( dat is het leuke in azie, iedereen kan bij de groothandel/fabriek kopen )
Ook in China kijken ze naar westerse films en kunnen die net als jij en ik legaal kopen, alleeen veel goedkoper als hier in europa.
en ik spam helemaal niets. ( hoe kom je tot die conclusie????)
Binnenkort krijg een zooi bollywood dvd's uit india ook bootleg??
-
Nog een ding ze komen gewoon via de douane binnen en ik betaal ook
btw en belasting hierover, mochten ze daadwerkelijk bootleg zijn waren ze allang in beslag genomen!!!
--
--
En toch zijn het bootlegs. Warner Bros. en MGM geven geen regiovrije DVD's uit!

theThinWhiteDuke
21-04-2006, 10:29
Als SW-kenner even 'my 2 cents':
Er gaat geen SW DVD-release voorbij die ik niet ken, en ik kan bevestigen dat dit is geen officiele uitgave is....

Als het dit wel was geweest had dit 100% zeker in een van de LucasFilm mailings gestaan....

RobinB
21-04-2006, 10:34
Zouden die paarse slip mapjes dr bij horen dan.. :lol: I don't think so.

Melzz
21-04-2006, 13:56
Ik ben best vaak in Azie geweest en je wordt ermee dood gegooid. Natuurlijk niet officieel. Er is een mooie box met 5 delen van de Star Wars serie...toen was het laatste deel nog niet uit... :D Een vriend van me heeft hem. Belabberde kwaliteit en niet het juiste beeldformaat...

Jobe
21-04-2006, 14:55
Ik ben best vaak in Azie geweest en je wordt ermee dood gegooid. Natuurlijk niet officieel. Er is een mooie box met 5 delen van de Star Wars serie...toen was het laatste deel nog niet uit... :D Een vriend van me heeft hem. Belabberde kwaliteit en niet het juiste beeldformaat...

Helemaal met je eens. Ben jaar geleden in Indonesië geweest, zelfde verhaal. Heel veel winkeltjes waarbij dit soort DVD's (films die nog in de bios draaien hebben ze vaak ook al) worden verkocht als zouden ze legaal zijn; EUR 1,50 per stuk :D

Vaak hebben ze alleen Thaise ondertiteling (1x raden waar het spul vandaan komt) en kloppen inderdaad geluid en beeld ook niet met de echte DVD's (die pas maanden later verschijnen).

diederik
21-04-2006, 15:09
zeg ons maak je hier niets wijs he :evil:
GEEN BOOTLEGS???? :evil:

http://cgi.benl.ebay.be/James-Bond-007-Komplete-20-DVD-Collectie_W0QQitemZ9125241897QQcategoryZ22411QQtcZ photoQQcmdZViewItem

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22411&item=9123160836

en zo staat er nog wel meer rommel in z'n winkeltje!

en dan ook nog hier op het forum in elk topic komenb spammen :evil:

De amerikaanse dvd zijn ook bootlegs volgens jouw??( ze zijn wel bedoeld voor de amerikaanse markt ) als dat het een bootleg maakt.
en nee het zijn geen bootlegs , zover ik dat kan nagaan!
Ik krijg ze van de fabriek.( dat is het leuke in azie, iedereen kan bij de groothandel/fabriek kopen )
Ook in China kijken ze naar westerse films en kunnen die net als jij en ik legaal kopen, alleeen veel goedkoper als hier in europa.
en ik spam helemaal niets. ( hoe kom je tot die conclusie????)
Binnenkort krijg een zooi bollywood dvd's uit india ook bootleg??
-
Nog een ding ze komen gewoon via de douane binnen en ik betaal ook
btw en belasting hierover, mochten ze daadwerkelijk bootleg zijn waren ze allang in beslag genomen!!!
--
--

Het zijn toch echt bootlegs.

Paar voorbeelden :
MGM wordt in China/HK uitgegeven door Deltamac (zo ook de James Bond releases). De James Bond box die je aanbiedt is geen Deltamac release.

Ook hebben je Sopranos boxen Franse en Spaanse (naast Engels) ondertiteling. Een duidelijk geval van een kopie van de US/R1 release. Ook worden buiten de VS (vrijwel?) alle HBO series uitgegeven door Warner, dit is echter geen Warner release.

Overigens zijn voor zo ver ik kan zien slechts een paar DVD's bootlegs die je aanbiedt, ik zie nl ook (voor zover ik dat online kan beoordelen natuurlijk) 'legale' Hong Kong/R1 releases etc.

Toontje1985
21-04-2006, 15:24
ik heb die box van james bond ook, en ja het is absoluut een bootleg, geen sprake van dat het een officieele uitgave kan zijn

Werner
21-04-2006, 17:15
Die...

Star...

Wars...

Is...

Een...




BOOTLEG!

Paul H.
21-04-2006, 18:02
Toevallig dit ook gehad met mijn versie van Serenity en ook 2 weken terug met The Shield S3 had het eerst niet in de gaten maar even van de week even opgezocht en ja ook dit is een bootleg. Toch jammer van het geld.

Aerodynamisch
21-04-2006, 18:31
He Keezi,

Je moet ook niet bij the Bootleg Factory je DVDs bestellen......

EDIT: OMG die boxart van die Friends box....Phoebe goes Wee-Man......

Paul H.
21-04-2006, 19:17
Kunnen jullie mijn vertellen of dit nu een bootleg is of niet? Want begin nu toch wel te twijfelen....

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=41588&item=9121115790

Aerodynamisch
21-04-2006, 19:42
die is niet officieel

John P.
21-04-2006, 19:57
Ik heb een mail gestuurd naar ebay.be met verschillende objectnummers van bovenstaande verkoper.

Overtredingen van aanbiedingsregels > Verboden (niet-toegestane) objecten > Overige verboden (niet-toegestane) objecten > Overige verboden objecten

Item Number(s):
9127663266
9125241897
9126042055

Ben benieuwd of ebay een reaktie stuurt of aktie onderneemt.
Aanbieden van bootlegs is tegen de regels van ebay.

Flying Dagger
21-04-2006, 21:07
lol, dat gaat dus NIET helpen. Ebay is groot (geworden) door bootlegs en allerhande rotzooi. Gaan ze echt niks aan doen.

John P.
21-04-2006, 21:13
lol, dat gaat dus NIET helpen. Ebay is groot (geworden) door bootlegs en allerhande rotzooi. Gaan ze echt niks aan doen.

En jij weet dat omdat.........?
1. Je werkt bij ebay
2. Je zelf bootlegs verkoopt
3. Anders nl ....

Flying Dagger
21-04-2006, 21:17
Ik zelf ook wel es heb geklaagd over bootlegs...

Daarbij, als je kijkt hoeveel bootlegs er te koop staan op die site? HEEL VEEL. Als ze er op zouden letten / als het ze wat zou schelen zouden verkopers van die rommel wel gebanned worden. Echter, de meeste bootlegs verkopers hebben een eigen Ebay winkel (met ALLEEN maar bootlegs), die nog een ebay recommended stempel hebben meegekregen ook.

John P.
21-04-2006, 21:25
Dan is 't idd wel triest ja.
Ik dacht net dat ebay best een strikt en streng beleid had.

Deze reaktie kreeg ik net, het is zo'n automatisch retour mailtje :

Best eBay-lid,

Hartelijk dank voor je e-mail.

De door jou gemelde aanbiedingen worden zo snel mogelijk onderzocht.

Om alle objecten zo snel en zo doeltreffend mogelijk te kunnen
controleren, houden we onze gebruikers niet op de hoogte van de
ondernomen actie. We beloven wel de door jou verstrekte informatie
nauwgezet te onderzoeken.

De maatregelen die we nemen kunnen uiteenlopen van het beëindigen van de
aanbieding, tot het geven van een formele waarschuwing.

Raadpleeg de onderstaande pagina voor meer informatie over ons
aanbiedingsbeleid:

http://pages.ebay.nl/help/sell/policies.html

We waarderen je hulp bij het instandhouden van eBay als veilig en
gerespecteerd handelsplatform.

Succes met het handelen op eBay en een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Frank Roller
Afdeling Regels en Veiligheid
eBay International AG


Ik zie het verder wel.

Aerodynamisch
21-04-2006, 21:33
Dank je wel John P.

Oprotten met die trietse bootlegverkopers....die moeten gewoon geboot worden....

BassFace
22-04-2006, 09:46
OMG daar gaat je waarheidsgetrouwgehalte.

Dit is een officiële bootleg en de chinese markt heeft helemaal geen six-disc set.

een officiële bootleg?? i.p.v. een onofficiële?, ik Krijg ze rechtstreeks van de fabriek en zal het de fabriek vragen hoe het zit.
hoe weet je dat? ben je net terug uit china?

Omdat ze uit een "fabriek" komen zijn het geen bootlegs dan ? De meeste "fabrieken" in vele aziatische landen draaien bijna uitsluitend op bootlegs. Er zijn daar dan ook veel meer bootlegs dan originele versies in omloop.

Mr_Parker
22-04-2006, 10:40
Ik heb van de week nog een leuk artikeltje over eBay, en vooral misbruikers van eBay, gezien op tv (Pro Sieben of zo geloof ik).

Handelingen om snel rijk te worden en niet snel gepakt te worden:

Nodig:
- Computer met internet
- Landelijk dan wel plaatselijke krant (met dodenadvertenties).

Aanmelden bij eBay met geboorte datum en naam uit advertentie, eBay controleert dit wel (althans bij de Duitse eBay was dit zo, ik heb zelf geen ervaring) maar de database die eBay gebruikt wordt zelden bijgewerkt als iemand overlijd (ook na meerdere jaren van overlijden sta je nog als levend in die database.

Het lastigste onderdeel is nu nog een rekening krijgen die niet achterhaald zal worden (ook niet bij gerechtelijk onderzoek). En je kunt spullen gaan verkopen die je niet hebt. Aanmaningen om het geld terug te storten die door eBay na klachten worden rondgestuurd komen toch maar terecht bij weduwnaars....

Kortom, ik blijf zeeeeerrrrr sceptisch tegenover eBay, speurders, marktplaats etc...

mokka
22-04-2006, 13:42
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!

Headhunter
22-04-2006, 13:51
Lijkt me inderdaad een duidelijk geval van bootlegs.

Ik heb op zich niet eens zoveel problemen met bootlegs, zolang een verkoper het maar duidelijk vermeld. Maar nee hoor, in plaats daarvan wordt er vrolijk bijgezet dat het legale (Aziatische) uitgaven zijn.

keezi
22-04-2006, 15:40
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

BassFace
22-04-2006, 15:49
Ik heb van de week nog een leuk artikeltje over eBay, en vooral misbruikers van eBay, gezien op tv (Pro Sieben of zo geloof ik).

Handelingen om snel rijk te worden en niet snel gepakt te worden:

Nodig:
- Computer met internet
- Landelijk dan wel plaatselijke krant (met dodenadvertenties).

Aanmelden bij eBay met geboorte datum en naam uit advertentie, eBay controleert dit wel (althans bij de Duitse eBay was dit zo, ik heb zelf geen ervaring) maar de database die eBay gebruikt wordt zelden bijgewerkt als iemand overlijd (ook na meerdere jaren van overlijden sta je nog als levend in die database.

Het lastigste onderdeel is nu nog een rekening krijgen die niet achterhaald zal worden (ook niet bij gerechtelijk onderzoek). En je kunt spullen gaan verkopen die je niet hebt. Aanmaningen om het geld terug te storten die door eBay na klachten worden rondgestuurd komen toch maar terecht bij weduwnaars....

Kortom, ik blijf zeeeeerrrrr sceptisch tegenover eBay, speurders, marktplaats etc...

- ebay stuurt een brief (per post)naar je toe om je account te bevestigen, dus dan zou je daar al iets op moeten vinden
- een bankrekening open onder een valse naam lijkt me ook niet zo gemakkelijk, aangezien ze bij iedere bank je identiteitskaart vragen (zonder dat heb je ook geen creditcard dus ook geen paypal)
- ebay heeft volgens mij geen bevolkingregister in zijn database waaruit de namen dan worden gehaald zoals jij het schrijft
- als je duur spul koopt van verkopers met 0 feedback dan ben je zowieso al dom bezig (tenzij je natuurlijk met een gestolen account werkt)

wordt je toch genaaid, dan is er inderdaad weinig wat je kan doen, ebay betaalt een deeltje terug vanaf en tot een bepaald bedrag, als je genoeg stapels papierwerk verzet. Voor de rest is er geen ruk wat je kan doen om je geld terug te zien (de politie heeft wel wat anders te doen).

Cor van S.
22-04-2006, 15:50
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

Weet je uberhaupt wel wat bootlegs zijn ? :)

BassFace
22-04-2006, 15:54
zo schrijft een persoon die feedback liet op zijn spullen : XFilesBoxRiektNaarIlligaal:HaperendBeeldSlechtOnde rtiteldRaarVerhaalOpBox!

zegt genoeg imo

John P.
22-04-2006, 15:58
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

En heb jij de buit binnen en zitten je kopers met een stel verrotte bootlegs die jij als legale dvd's heb verkocht. Goed bezig jongen!
Je moeder zal trots op je zijn.
Wat heb je er inkoop voor betaald, € 5 voor zo'n box?
Ik hoop voor je dat je niet net die persoon oplicht die er werk van maakt of erger nog ; je opzoekt.

BassFace
22-04-2006, 16:07
Ik hoop voor je dat je niet net die persoon oplicht die er werk van maakt of erger nog ; je opzoekt.

dat hoop ik nu net wel :lol:

Flying Dagger
22-04-2006, 16:08
Lijkt me inderdaad een duidelijk geval van bootlegs.

Ik heb op zich niet eens zoveel problemen met bootlegs, zolang een verkoper het maar duidelijk vermeld. Maar nee hoor, in plaats daarvan wordt er vrolijk bijgezet dat het legale (Aziatische) uitgaven zijn.Ik snap het niet dat mensen voor die meuk betalen. Als ik iets onofficieels / illegaals wil hebben, dan download ik het wel, en ga echt de kas van die bootleggers niet lopen spekken :?

Mr_Parker
22-04-2006, 16:15
Ik heb van de week nog een leuk artikeltje over eBay, en vooral misbruikers van eBay, gezien op tv (Pro Sieben of zo geloof ik).

Handelingen om snel rijk te worden en niet snel gepakt te worden:

Nodig:
- Computer met internet
- Landelijk dan wel plaatselijke krant (met dodenadvertenties).
...
Aanmaningen om het geld terug te storten die door eBay na klachten worden rondgestuurd komen toch maar terecht bij weduwnaars....

Kortom, ik blijf zeeeeerrrrr sceptisch tegenover eBay, speurders, marktplaats etc...

- ebay stuurt een brief (per post)naar je toe om je account te bevestigen, dus dan zou je daar al iets op moeten vinden
- een bankrekening open onder een valse naam lijkt me ook niet zo gemakkelijk, aangezien ze bij iedere bank je identiteitskaart vragen (zonder dat heb je ook geen creditcard dus ook geen paypal)
- ebay heeft volgens mij geen bevolkingregister in zijn database waaruit de namen dan worden gehaald zoals jij het schrijft
- als je duur spul koopt van verkopers met 0 feedback dan ben je zowieso al dom bezig (tenzij je natuurlijk met een gestolen account werkt)

wordt je toch genaaid, dan is er inderdaad weinig wat je kan doen, ebay betaalt een deeltje terug vanaf en tot een bepaald bedrag, als je genoeg stapels papierwerk verzet. Voor de rest is er geen ruk wat je kan doen om je geld terug te zien (de politie heeft wel wat anders te doen).

Dan is de Nederlandse tak iets beter dan de Duitse, zoals gezegd heb ik er zelf geen ervaring mee.

Ik heb het even opgezocht, het was op Sat.1
Hier een linkje (http://www.sat1.de/lifestyle_magazine/planetopia/online/content/10751/) naar het onderwerp voor de geintresseerden.
De Duitse eBay gebruikt om je account / gegevens te checken een controlle bij Schufa. (Dit is volgens mij zoiets als een kruizing tussen DigiD en BKR te Tiel, zowel enkele persoongegevens als financiele gegevens over die persoon.)

Aerodynamisch
22-04-2006, 16:20
Waarom kan onze lieve Keezi niet gewoon opzouten van het forum, in ieder geval met zijn bootlegmailtjes.

Waar woon je eigenlijk, dan komen we (members dvd.nl die er zin hebben) ff langs bij je huis om die bootlegs ergens in te brengen.....

mokka
22-04-2006, 16:54
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

wij geloven geen oplichters nee!
iedereen hier op het forum weet goed genoeg wat bootlegs zijn!
wat mij erg kwaad maakt is als iemand bootlegs verkoopt en blijft volhouden dat ze orgineel zijn, mij heeft ook ooit iemand zoiets geflikt maar daar heeft ie spijt van gekregen :evil:
dus oprotten hier en ga je ROMMEL ergens anders promoten!!! :evil: :evil: :evil:

keezi
22-04-2006, 18:43
zeg ons maak je hier niets wijs he :evil:
GEEN BOOTLEGS???? :evil:

http://cgi.benl.ebay.be/James-Bond-007-Komplete-20-DVD-Collectie_W0QQitemZ9125241897QQcategoryZ22411QQtcZ photoQQcmdZViewItem

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22411&item=9123160836

en zo staat er nog wel meer rommel in z'n winkeltje!

en dan ook nog hier op het forum in elk topic komenb spammen :evil:

De amerikaanse dvd zijn ook bootlegs volgens jouw??( ze zijn wel bedoeld voor de amerikaanse markt ) als dat het een bootleg maakt.
en nee het zijn geen bootlegs , zover ik dat kan nagaan!
Ik krijg ze van de fabriek.( dat is het leuke in azie, iedereen kan bij de groothandel/fabriek kopen )
Ook in China kijken ze naar westerse films en kunnen die net als jij en ik legaal kopen, alleeen veel goedkoper als hier in europa.
en ik spam helemaal niets. ( hoe kom je tot die conclusie????)
Binnenkort krijg een zooi bollywood dvd's uit india ook bootleg??
-
Nog een ding ze komen gewoon via de douane binnen en ik betaal ook
btw en belasting hierover, mochten ze daadwerkelijk bootleg zijn waren ze allang in beslag genomen!!!
--
--

Het zijn toch echt bootlegs.

Paar voorbeelden :
MGM wordt in China/HK uitgegeven door Deltamac (zo ook de James Bond releases). De James Bond box die je aanbiedt is geen Deltamac release.

Ook hebben je Sopranos boxen Franse en Spaanse (naast Engels) ondertiteling. Een duidelijk geval van een kopie van de US/R1 release. Ook worden buiten de VS (vrijwel?) alle HBO series uitgegeven door Warner, dit is echter geen Warner release.

Overigens zijn voor zo ver ik kan zien slechts een paar DVD's bootlegs die je aanbiedt, ik zie nl ook (voor zover ik dat online kan beoordelen natuurlijk) 'legale' Hong Kong/R1 releases etc.
Jij bent de enige die er een beetje normaal over kan praten,
agressief zooitje hier :shock:
Al die emoties tis de moeite niet waard na deze zijn ze op kunnen jullie je weer met leukedingen bezig houden.
en hou ik me bij de Bo Ying Boxen, ik hoop dat die wel legaal zijn
:arrow:

keezi
22-04-2006, 18:45
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

wij geloven geen oplichters nee!
iedereen hier op het forum weet goed genoeg wat bootlegs zijn!
wat mij erg kwaad maakt is als iemand bootlegs verkoopt en blijft volhouden dat ze orgineel zijn, mij heeft ook ooit iemand zoiets geflikt maar daar heeft ie spijt van gekregen :evil:
dus oprotten hier en ga je ROMMEL ergens anders promoten!!! :evil: :evil: :evil:
bedoel ik 8)

John P.
22-04-2006, 19:14
en hou ik me bij de Bo Ying Boxen, ik hoop dat die wel legaal zijn
:arrow:

Hieruit blijkt wel hoe goed je op de hoogte bent.
Bij twijfel zou je er niet eens aan moeten denken om ze als legaal aan te bieden.

marcel
22-04-2006, 19:34
Volgens mij wordt er net iets teveel aandacht op keezi gevestigd.
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat hij om de dooie dood wel weet dat het bootlegs zijn ,maar hier niet zijn ongelijk gaat toegeven.
Moet hij helemaal zelf weten, zolang wij maar niet die zooi van hem gaan aanschaffen.

Alleen het idee al, een originele SW box met chinese ondertitels, het moet niet gekker worden.

Werner
22-04-2006, 23:03
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

Wij zijn doorgaans kenners, wij kennen ook wel het verschil tussen Aziatische bootlegs en Aziatische versies. Zelfs in Azië mag je niet zomaar alles uitgeven zonder auteursrecht, alhoewel velen het toch doen. Maar dan nog: internationale Hollywoodfilms worden in Azië als R3 uitgebracht en zeker niet als R0-titels. Er zijn echter wel R0-films die in Azië worden uitgebracht en toch gelicentieerd zijn, zoals Maléna Uncensored Edition, maar recente blockbusters horen daar zeker niet bij.

Mensen zoals jij creëren ofwel bewustg verwarring en proberen daar een slaatje uit te slaan, ofwel zijn zelf te dom om te beseffen dat ze genaaid zijn met een doos bootlegs. Onze taak is het om op fora als deze de argeloze klanten de verschillen uit te leggen.

Bovendien maken mensen zoals jij de sfeer verdacht voor mensen die écht (doorgaans cinefiele) titels uit Azië wensen te importeren. Voor zo'n mensen lijkt door aanbiedingen zoals de jouwe op de duur aan alles wat uit Azië komt een luchtje aan te zitten, en die missen soms een paar écht goede uitgaven die de moeite waard zijn.

Anyhow, een grote filmmaatschappij als 20th Century Fox, die zodanig de regelneef speelt en zelfs de winkels hier op straffe van boetes waarschuwt dat bepaalde titels alleen maar vanaf de desbetreffende data mogen verkocht worden in dit of dat land, zullen ZEKER nooit een regiovrije disc uitbrengen.

Aerodynamisch
22-04-2006, 23:36
Het is toch leuk om die trieste oplichters te plagen. Niks mis mee in mijn ogen....of ga ik nu te ver :P.....

keezi
23-04-2006, 00:27
Het is toch leuk om die trieste oplichters te plagen. Niks mis mee in mijn ogen....of ga ik nu te ver :P.....
je moet doen wat je niet laten kunt, :D Alleen schelden en schreeuwen werkt het beste

keezi
23-04-2006, 00:29
nu hoor je die Keezi net meer he :?
hij weet donders goed dat het BOOTLEGS zijn!!!
wat heeft dat voor nut , jullie geloven me toch niet! :shock:
Als ik zelf dacht dat het bootlegs waren was ik helamaal niet ingegaan op dit draadje.
maakt niet uit ze zijn bijna op kunnen jullie je weer ergens anders op richten.

Wij zijn doorgaans kenners, wij kennen ook wel het verschil tussen Aziatische bootlegs en Aziatische versies. Zelfs in Azië mag je niet zomaar alles uitgeven zonder auteursrecht, alhoewel velen het toch doen. Maar dan nog: internationale Hollywoodfilms worden in Azië als R3 uitgebracht en zeker niet als R0-titels. Er zijn echter wel R0-films die in Azië worden uitgebracht en toch gelicentieerd zijn, zoals Maléna Uncensored Edition, maar recente blockbusters horen daar zeker niet bij.

Mensen zoals jij creëren ofwel bewustg verwarring en proberen daar een slaatje uit te slaan, ofwel zijn zelf te dom om te beseffen dat ze genaaid zijn met een doos bootlegs. Onze taak is het om op fora als deze de argeloze klanten de verschillen uit te leggen.

Bovendien maken mensen zoals jij de sfeer verdacht voor mensen die écht (doorgaans cinefiele) titels uit Azië wensen te importeren. Voor zo'n mensen lijkt door aanbiedingen zoals de jouwe op de duur aan alles wat uit Azië komt een luchtje aan te zitten, en die missen soms een paar écht goede uitgaven die de moeite waard zijn.

Anyhow, een grote filmmaatschappij als 20th Century Fox, die zodanig de regelneef speelt en zelfs de winkels hier op straffe van boetes waarschuwt dat bepaalde titels alleen maar vanaf de desbetreffende data mogen verkocht worden in dit of dat land, zullen ZEKER nooit een regiovrije disc uitbrengen.
jullie weten het waarschijnlijk beter als ik, al zou ik gelijk hebben is het beter er meer te stoppen, bovendien is het onbelangrijk er zijn veel leukere films te krijgen . dank je
kees

John P.
23-04-2006, 00:56
jullie weten het waarschijnlijk beter als ik, al zou ik gelijk hebben is het beter er meer te stoppen, bovendien is het onbelangrijk er zijn veel leukere films te krijgen . dank je
kees

Onbelangrijk, lekker makkelijk zo. Meneer heeft zijn zakken gevuld, einde verhaal.

Mij lijkt het een idee dat een stuk of 10 mensen van dit forum even een ebay accountje aanmaken en zo'n bootleg bij jou kopen.
Vervolgens alle 10 negatieve feedback achterlaten in de trend van : verkoopt illegale bootlegs.
Kijken of het dan nog steeds onbelangrijk is. :twisted:
Dan is het gauw gedaan met je ebay en bootleg carriere.

Rob van Kempen
23-04-2006, 09:30
...
...
Jullie weten het waarschijnlijk beter dan ik. Ook al denk ik gelijk te hebben, nu kan ik er beter mee te stoppen. Bovendien is het respecteren van copyrights idd belangrijk. Er zijn veel leuke films te krijgen. Ik dank de artiesten daarvoor.
KeesInkoppertje :lol:

UnderAttack
23-04-2006, 11:55
...
...
Jullie weten het waarschijnlijk beter dan ik. Ook al denk ik gelijk te hebben, nu kan ik er beter mee te stoppen. Bovendien is het respecteren van copyrights idd belangrijk. Er zijn veel leuke films te krijgen. Ik dank de artiesten daarvoor.
KeesInkoppertje :lol:

"Suuuuper :twisted:" zei de ontdekker van dit illegale handeltje :lol:

Demon
23-04-2006, 12:43
I smell something..
Bullshit!

als het nou regio 3 of 4 was okè,
Zou best kunnen denk ik.

Maar regio 0 is gewoon duidelijk dat het bootlegs zijn!

Zeker voor films als starwars daar zit altijd wel een regiocode op.