PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars Episode I DVD Trailer



Koen Crijns
13-08-2001, 23:16
Star Wars Episode I DVD Trailer



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=63)

Anonymous
14-08-2001, 08:47
Fantstisch ik kan nu al niet wachten tot deze prachtige DVD (nu weet ik waarom ik een DVD speler heb aangeschaft)eindelijk op de markt komt. Hopelijk volgen Episodes IV, V, VI, Willow, Indiana Jones trilogie en Back to the Future ook snel.

Danny
14-08-2001, 10:02
Dit wordt inderdaad genieten !
Het is altijd een lekker gevoel zo'n vooruitzicht.
De video destijds had ik ook vanaf dag 1 in huis.
Maar met al deze extra's en het geluid natuurlijk, dan koop je geen enkele tape meer.
Van de week zat ik even te surfen op marktplaats.nl en daar worden alle Star Wars films op DvD aangeboden.
Dat moet rotzooi zijn...in ieder geval slechte kwaliteit.
Misschien wel vanaf de videoband op DvD gezet ?
Niet dat ik dat ooit via een dergelijk kanaal zou kopen.....maar goed..

Nathan Strik
14-08-2001, 11:30
Ik heb al bijna de neiging om mijn slaapzak te pakken en voor de winkeldeur te gaan wachten, maar gelukkig ben ik niet zo gek als al die Amerikanen toen deze film in de bios uitkwam.

DVD ziet er cool uit, die moet ik hebben...

Remco de Swart
14-08-2001, 15:57
Vol verwachting klopt mijn hart. Naast de film zien vooral de extra's er veel belovend uit. Was het maar vast 16 oktober.

Nog meer kijk ik uit naar de Indiana Jones films. Iemand enig idee wanneer deze uitkomen?

Martin van Tuijl
14-08-2001, 17:11
Dat moet rotzooi zijn...in ieder geval slechte kwaliteit.
Misschien wel vanaf de videoband op DvD gezet ?
Niet dat ik dat ooit via een dergelijk kanaal zou kopen.....maar goed..



Het gaat hier vrijwel altijd om kopieen van laserdisc. Episode I is in Japan op laserdisc uitgekomen om dat er daar nog een grote markt voor is. Ondanks dat laserdisc best goed beeld en geluid heeft, haalt het het niet bij dvd. Ander nadeel is dat je soms met Japanese ondertitels zit die je niet uit kan schakelen en er meestal geen extras op staan.
Gewoon je geld in je zak houden, en nog even geduld dus. :-)
Info over de laserdisc versie vind je hier: http://www.thedigitalbits.com/reviews/laserdisc/phantommenace.html

Cheers

Alex van den Berg
14-08-2001, 20:03
De eerste StarWars (IV) zag ik in 1977 met mijn eerste vriendinnetje in de bioscoop... Wie zal ik eens uitnodigen om de eerste StarWars samen op DVD te bewonderen? :)

Martin van Tuijl
14-08-2001, 23:22
Wat dacht je van je eerste vriendinnetje? :D

Cade
15-08-2001, 01:58
Ik ben helemaal gek van de eerste 3 Star Wars films, maar Phantom Menace? Nee dank je... veels te veel gehyped en daarom viel ie extra hard tegen. Jammer... :(

Martin van Tuijl
15-08-2001, 17:48
Ik ben helemaal gek van de eerste 3 Star Wars films, maar Phantom Menace? Nee dank je... veels te veel gehyped en daarom viel ie extra hard tegen. Jammer... :(

Die hype had onder andere te maken met het feit dat jij, ik en velen met ons helemaal gek zijn/waren van de eerste drie :)
Ik was in het begin ook een beetje teleurgesteld, maar dat had volgens mij ook te maken met het feit dat ik een stuk jonger was tijdens de eerste drie. Misschien speelt ook mee dat ik deel 5 en 6 (net als Open Mind) in het aangename gezelschap van een vriendinnetje verkeerde :p
Wat ik bedoel te zeggen is: vergeet even 'vroeger was alles beter' en kijk dan nog eens een keer. Het is niet de beste, maar zeker de moeite waard!

Nathan Strik
15-08-2001, 18:54
Ik ken die nostalgie niet van "vroeger" en heb de oude films pas vrij laat gezien. (Ongeveer een jaar voor de S.E. versies uitkwamen)
Misschien was ik daarom zo onder de indruk toen ik Episode I zag. (Of was het vanwege Natalie Portman?!?!?!?)
.................................................. ..........
Moet ik nog maar eens over prakkedenken... :D

Martin van Tuijl
15-08-2001, 19:10
Ik ken die nostalgie niet van "vroeger" en heb de oude films pas vrij laat gezien. (Ongeveer een jaar voor de S.E. versies uitkwamen)
Misschien was ik daarom zo onder de indruk toen ik Episode I zag. (Of was het vanwege Natalie Portman?!?!?!?)
.................................................. ..........
Moet ik nog maar eens over prakkedenken... :D

Ach ja, dat was ik even vergeten, het zijn niet allemaal van die 'ouwe bokken' hier :D
Laat dat prakkedenken maar achterwege. Die van Portman is een goede aanwinst voor de saga :)

Niet verder vertellen, maar ik was 'vroeger' een beetje verliefd op Princess Leia :rolleyes:

Alex van den Berg
15-08-2001, 19:30
...ik was 'vroeger' een beetje verliefd op Princess Leia :rolleyes:

Geldt dat niet voor bijna iedere 'oude bok'? :D

Martin van Tuijl
15-08-2001, 19:38
Geld dat niet voor bijna iedere 'oude bok'? :D

Ik ben bang van wel :D

A.J
15-08-2001, 20:35
Holy shit wat een trailer wat een extras !!!!!!
ik heb hem al op video maar als ik dit zie dan kan ik mijn video wel wegdonderen. weet iemand ook of er nog geheime dingen over episode 2 op staan ?????

Anonymous
15-08-2001, 21:04
ik heb de trailer van episode 2 al via kazaa gedownload , slechte kwaliteit maar wel weer nachtenlang dromen en dromen van natalie portman

Dunky
15-08-2001, 21:22
hehehehe

Anonymous
16-08-2001, 07:45
dat vindt ik heel knap dat je dat gedaan hebt.
vooral omdat de officiele trailer nog niet uit is.
maar ok een fantrailer is altijd leuk

Anonymous
18-08-2001, 17:25
See for yourself, download the plugin van kazaa.com en zoek starwars, daar vind je de trailer, ziet er officieel uit.

Anonymous
19-08-2001, 20:13
sorry hoor, maar niet om je af te zeiken ,w ant daar is dit forum niet voor, maaaaarrr indien je de trailer bedoelt die begint met de dune sea, dan hebje eenhele mooie fantrailer gezien die heel goed gemaakt is, maar heel erg niet echt van ome Sjors af komt.

reden als volgt:

er is een gedeelte waarin je een leger met light-sabres ziet rennen.
da's dus braveheart.
niet echt Lucasfilmm materiaal dacht ik zo

nogmaals dit is niet om je af te zeiken