PDA

Bekijk de volledige versie : Awakenings [DVD]



Koen Koene
18-07-2001, 23:01
Awakenings [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=41)

marije van der mark
22-06-2002, 03:09
Prachtige film. Volgens mij moet iedereen deze film al eens gezien hebben, maar als je dat nog niet hebt gedaan: DOEN!
Prachtig acteerwerk van vooral Robert DeNiro, maar ook Williams zet een bijzonder mooi staaltje acteerwerk neer.

Wesley
01-09-2002, 22:01
Prachtige film. Volgens mij moet iedereen deze film al eens gezien hebben, maar als je dat nog niet hebt gedaan: DOEN!
Prachtig acteerwerk van vooral Robert DeNiro, maar ook Williams zet een bijzonder mooi staaltje acteerwerk neer. Psies, is een hele goeie film, moet ik cker nog eens een keer aanschaffen!

freddy54
13-05-2003, 19:29
Heb bij FRS gezien dat hij bij de speciale actie (2 dvd's aan 25€) hoort. Is er geen originele versie? Lijkt me anders toffe film. Jammer dat het 2.0. Wie weet verschijnt er geen 'special edition'! :wink:

franck hennes
15-06-2003, 03:01
de niro awoke and :nono: i fell asleep......

mark verstegen
10-10-2005, 13:43
gisteren gekeken deze film en ik vond hem erg bijzonder alleen het leek me af en toe erg onlogisch maar ik ben dan ook niet echt medisch aangelegd, maar het was in ieder geval zeer boeiend om naar te kijken met een geweldige rol van Robert DeNiro zoals je hem nog nooit hebt gezien