PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd van 'Giant' ( James Dean film) ook los verkrijgbaar?



Otnemem
05-04-2006, 09:57
Weet iemand of deze film los te koop staat? Ik heb hem namelijk nog nergens kunnen spotten, behalve in de James Dean collection dan...


thanks

Otnemem
05-04-2006, 10:28
Ok, cool.

Als ik hem deze week nergens vind, dan wil ik 'm wel van iemand overkopen ( via forum of whatever), teminste, als iemand 'm ook daadwerkelijk kwijt wil. :wink:

Otnemem
05-04-2006, 11:18
Btw, heeft iemand hem eigenlijk gespot de laatste tijd?

In FRS, Van leest, Fame, whatever?

Hotse
05-04-2006, 11:43
V&D is de OOP digipack nog wel eens te vinden :) .

Otnemem
05-04-2006, 11:59
Hmm. Had geen idee dat ie OOP was.

Misschien kom ik hem wel met geluk tegen. :)

Kenneth
05-04-2006, 12:18
Ik dacht dat deze bij Mediamarkt Antwerpen lag voor 11,99euro, de SE 2 disc... Je moet maar eens kijken op mediamarkt.be en dan de folder in pdf formaat downloaden....

(ik zou je link en pic en al kunnen geven maar ik zit op werk en deze computer is nog een voorhistorisch traag model :()

Otnemem
05-04-2006, 12:24
Ha! thanks for the info.

Kom nooit echt bij Mediamarkt, vind het een beetje een fake shit, maar uhh als ik het echt nergens anders vind, zal ik misschien wel eens de tijd vinden om de mediamarkt te passeren als ik in antwerp rondtrek.

Is mediamarkt in antwerpen nu gelegen waar vroeger eerst die VIRGIN store zat?

Kenneth
05-04-2006, 12:35
Ha! thanks for the info.

Kom nooit echt bij Mediamarkt, vind het een beetje een fake shit, maar uhh als ik het echt nergens anders vind, zal ik misschien wel eens de tijd vinden om de mediamarkt te passeren als ik in antwerp rondtrek.

Is mediamarkt in antwerpen nu gelegen waar vroeger eerst die VIRGIN store zat?

Ja, ongeveer... in hetzelfde shopping center iig... Precies al lang geleden dat je nog eens in 't Stad bent geweest? :o

Otnemem
05-04-2006, 12:40
Hahah. Mja. Ik kom alleen nog in Antwerpen om te partyen en oude vrienden te zien, verder niets eigenlijk. Ik let niet echt op winkels enzo =p Moet wel toegeven, de winkelstraat is veel gezelliger dan in Amsterdam enzo.

Otnemem
05-04-2006, 18:14
UPDATE: Vandaag nog gevonden bij De Vanleest en meteen gekocht haha! :D

Nice