PDA

Bekijk de volledige versie : Everybody Loves Raymond



HiddeV
06-04-2006, 20:09
http://seriesonline.terra.com.br/everybodylovesraymond/everybodylovesraymond.jpg
Was nog geen thread over deze serie, dus bij deze.

Ben een fan van de serie, het is erg grappig. De personages zijn zo geweldig, Marie en Frank vormen een super grappig duo. Robert word zo goed gespeeld door Brad Garrett. Scene's met Raymond en Debra zijn ook altijd erg leuk.

Heb nu pas de eerste 2 seizoenen gezien, seizoen 3 krijg ik hopelijk snel binnen zodat ik weer snel door kan kijken :)

Nog meer fans hier?

Jan
10-04-2006, 18:42
[

Nog meer fans hier?[/quote]

Fantastische serie, ik zag vaak afleveringen in het vliegtuig en was blij dat ik deze serie bij de media markt kon kopen, helaas nog maar 3 seizoenen, ik wacht op de anderen, 3 geloof ik. :D

starbuck
10-04-2006, 18:52
Nog meer fans hier?

Starbuck meld zich (y)

Geweldige sitcom, ik heb alleen seizoen 1 nog maar, maar de rest komt zeker in mijn collectie. Wel een beetje duur :cry:

HiddeV
10-04-2006, 19:03
Nog meer fans hier?

Starbuck meld zich (y)

Geweldige sitcom, ik heb alleen seizoen 1 nog maar, maar de rest komt zeker in mijn collectie. Wel een beetje duur :cry:

Via Play.com kun je ze goedkoper uit engeland halen, de cover is anders maar de dvd's zelf zijn identiek aan de nederlandse(dus met NL subs).

Thijssie
11-04-2006, 14:34
In Australie heb je ze ook. Erg goedkoop en met nl subs. Tot en met Seizoen 4.

Verpakking is echter een dikke keepcase, niet echt mooi dus.

HiddeV
11-04-2006, 18:31
Verpakking is echter een dikke keepcase, niet echt mooi dus.

Het oog wil ook wat :wink:

Thijssie
12-04-2006, 11:33
Verpakking is echter een dikke keepcase, niet echt mooi dus.

Het oog wil ook wat :wink:

Zeker weten, maar om nou om voor zo'n kartonnen doosje waarin 5 traytjes in opgestapeld liggen zo'n 15 euro meer te betalen.

Nee, wat dat betreft ben ik een echte hollander en 15 euro verschil vind ik echt teveel, dan maar een plastic box.

Bob Hiemstra
12-04-2006, 16:59
Super serie!
Persoonlijk vind ik dit de beste sitcom die ik ooit gezien heb.
Heb alle 9 seizoenen gezien, de eerste 5 op dvd en de rest een tijd geleden gedownload.

Marco1983
23-10-2007, 13:48
Komt er in nederland nu ook een verzameldoos zoals die bij amazon te koop staat?