PDA

Bekijk de volledige versie : Twenty 4 Seven dvd



McReal
07-04-2006, 02:31
Heb een tijdje terug de producer van 24/7 gemaild of er in de toekomst ook een dvd van dit duo uit komt met al hun hits

Hij mailde mij terug met het antwoord dat ie met de gedachten zat te spelen

Zijn er nog meer mensen hier die 24/7 op dvd zouden zien verschijnen ??

Tevens zou het leuk zijn als er ook een dvd uit komt van 2 brothers on the 4e floor..

Peter Porrio
07-04-2006, 09:30
Hebben die 2 wel genoeg hits op hun naam staan om een hele DVD te vullen?

Is alweer een tijdje geleden begin 90's, maar de enige 2 hits die me te binnen schieten zijn:

- Slave To The Music
- Is It Love


Houdt 't wel zo'n beetje op.

Boersmaster
07-04-2006, 12:21
Misschien is het een leuk idee om een soort Eurodance dvd te maken. Twenty 4 seven, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited. Beetje zelfde stijl allemaal en bij elkaar heb je dan toch wel een flink aantal hits!

Joost v.d. Ham
07-04-2006, 12:29
Een dvd met clips vind ik eigenlijk nooit zoveel aan. Laten we eerlijk zijn, een live optreden zou ook een beetje te veel van het goede zijn hier ;) Houdt het maar lekker bij de oude cdtjes.

Rob Eric Blank
07-04-2006, 14:37
Misschien leuk (vanwege het mogelijk aanwezige JEUGD sentiment), maar muzikaal zal het allemaal niet bijster goed zijn en ik verwacht ook geen top geproduceerde DVD (vanwege de kleine afzet markt en hoeveelheden).

ivo1976
14-09-2006, 17:57
van 2 unlimited is al een best of dvd uit maar van twenty 4 seven en 2 brothers en t spoon zou leuk zijn trouwens ook van de vengaboys wil ik die wel hebben.

hits van twenty 4 seven :

I Can't stand it
are your dreaming
slave to the music
is it love
take me away
leave them alone
oh baby
keep on tryin
we are the world
if you want my love
friday night

maar ja nie alle singles zijn hits geweest

en met die best of van de 2 brothers zijn ze al sinds begin dit jaar bezig desiree en rene willen wel dat ie uitkomt maar de platenmaatschappij en producers moeten alleen nog overgehaald worden