PDA

Bekijk de volledige versie : Black Hawk Down R2 op 8 juli 2002



Ghast
20-03-2002, 11:46
Misschien leuk om te weten voor de liefhebbers

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=101523


Over de R1 release heb ik nog niks kunnen vinden, toch lijkt het mij dat de R1 eerder uitkomt (mei/juni ?) dan de R2, tot die tijd geniet ik van de pre, en er is inmiddels ook al een zeer goede divx te krijgen van JAR

enjoy


Shoot the Skinnies :)

Marco
20-03-2002, 12:44
Das snel zeg, gezien het feit dat de R1 op 11 Juni wordt verwacht.

Ghast
20-03-2002, 13:57
En waar heeft u die informatie vandaan ?

Ik ben toch vrij handig met het opzoeken van dat soort dingen maar de R1 release datum heb ik nog niet kunnen vinden.

Oh ja de R2 waar ik het over heb heeft geen NL subs, wanneer de R2 met NL subs uitkomt heb ik nog niet kunnen vinden

Marco
20-03-2002, 15:22
En waar heeft u die informatie vandaan ?
U? zeg maar je hoor :)

Op veler verzoek zal ik mijn 'bron' met nieuwsbericht vermelden.
Bron: DVDFile (http://dvdfile.com)

March 18

Street date alert
Just in from Columbia are dates fro a number of highly anticipated releases. First up is the recent Ridley Scott war drama Black Hawk Down on 6/11

Ook leuk om te vermelden. De verwachte deleted scene. Die waarschijnelijk wel op de DVD gaat belanden:
Bron: Dark Horizons (http://www.darkhorizons.com/news/020122.htm)

Black Hawk Down (DVD): Also learned during the Eric Bana interview is a deleted scene that'll likely end up on the disc: "There's one scene I had with my mate Billy Fichtner where we were taking about bullets, and I remember when I saw the first cut I thought awww - but I can see why it was taken out. It had me basically talking about why I preferred one bullet to another". This was pretty much the only scene that was cut that he was involved in.

Ghast
20-03-2002, 15:25
Ook leuk om te vermelden. De verwachte deleted scene Die waarschijnelijk wel op de DVD gaat belanden:



Cool deze scene staat niet op de PRE, deze film roeleert zo zwaart


Shoot more skinnies !!!! :D :D :D

Raskel
20-03-2002, 15:51
Das wel een rappe release..vergelijk die maar eens met Lord of the rings...

Marco
20-03-2002, 16:11
Het zou handiger geweest zijn als ik wat eerder op The R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3728) had gekeken.
Want wat staat daar nou: Hot on the heels of a R1 date for Blackhawk Down" of 11th June comes a rumoured UK R2 date. According to an industry insider the date has been set at July 8th. So that looks like an almost simultaneous release.

E.o.a. ruik ik wel een Superbit versie van BHD. Zal ooit wel komen, maar goed eerst een normale S.E. :rolleyes: uitbrengen.

Dadaveke
20-03-2002, 17:09
Hey bedankt voor de Info , dit is echt een rappe release niet normaal:D Hebbe hebbe hebbe:D

Beloved
23-03-2002, 20:23
Ik heb de film net in de bios gezien, hij is echt geweldig. Hoe is de dvd van Saving Private Ryan eigenlijk? (als we het toch over fijne oorlogsfilms hebben...)

Linda

Rochan
23-03-2002, 20:36
Ik heb de film net in de bios gezien, hij is echt geweldig. Hoe is de dvd van Saving Private Ryan eigenlijk? (als we het toch over fijne oorlogsfilms hebben...)

Linda

Ik pas geleden Saving Private Ryan gezien. De dvd is een 2 disc versie, waarvan disc 1 met de film en wat extra's en de 2e disc alleen met extra's. Het geluid van de film is goed. Vooral de scene
waar de soldaten het strand op komen is echt geweldig qua geluid. Ik kan je deze dvd wel aanbevelen. De regio 1 versie is met DTS. Maar ik denk dat de versie die nu in Nl uit is toch redelijk goed is. :) :) :)

Marco
28-03-2002, 23:31
Speaking of 2 disc versie. R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3788) heeft een heel leuk gerucht voor de UK versie.

This is very preliminary and could easily change between now and tomorrow (the way things go in the DVD world) but we understand that the UK edition of "Black Hawk Down" currently planned for July could be a double disk release. Extras on the release could include commentaries, featurettes and deleted scenes. Remember this could change !

This is particularly interesting as we understand that the U.S release in June will be a plain affair (Columbia's U.S Rental disk) with just the trailer. It will be interesting to see how this pans out !

Moet hierbij wel zeggen dat Columbia USA steeds meer de gewoonte krijgt om een 'kale' R1 release uit te brengen, om daarna S.E. (zoals bij Memento) of Superbit Deluxe oid uit te brengen. Ach we zien het wel. Enkele Oscars zijn binnen en die kunnen positief zijn voor een goeie S.E. release.

Jeroen Driessen
29-03-2002, 08:49
Ben ook zeer verrast te horen dat ie al vroeg uitkomt, want ik vond het een zeer aangrijpende film met mooie effecten en beelden. Eigenlijk zouden ze de DVD sowieso nog van een uitgebreide docu moeten vergezellen van de situatie aldaar (politiek gezien). Dit zou de film zelf enorm aansterken.
De oscars zullen idd ook wel helpen met de DVD release, maar ik denk dat die sowieso strak zal worden. En NL subs vind ik bij deze film niet echt noodzakelijk, dus dat zal geen belemmering vormen.

Luchtgordijn Bogey
29-03-2002, 09:58
..., dit is echt een rappe release niet normaal:D ...

Ik denk dat de UK R2-release zo snel volgt op R1 vanwege het "our guy in Hollywood"-effect. Hoewel Ridley Scott meestal films met Hollywoodgeld maakt, wordt hij in de UK toch nog omarmd als een echte Brit. Dat bleek ondermeer laatst nog bij een bespreking van de Oscarnominaties op BBCWorld.

Paul Verhoeven heeft een vergelijkbare status onder filmliefhebbers in Nederland.

Al met al weet ik dus niet of een snelle UK R2-release ook betekent dat de DVD snel in de rest van Europa wordt uitgebracht.

Marco
12-04-2002, 18:17
De nieuwe releasedatum is 2 September. Columbia heeft (naar hun zeggen) meer tijd nodig om een 2 DVD S.E. versie te maken.