PDA

Bekijk de volledige versie : Vivanco Scart Kabel



Spidey
20-04-2006, 13:02
Ik heb een vraag. Graag wil ik van jullie willen weten of Vivanco goede kabels maakt ( en dan heb ik het over de Prowire serie)
Ik heb een Onkyo 701E Receiver en een Onkyo DV-SP501E dvd speler. Ik wil het beeld optimaliseren met mijn breedbeeld 100hz van JVC die ik heb. Is vivanco dan een goede keuze, of kan ik beter voor een ander merk gaan. Of misschien niet via scart aansluiten dat er nog een betere oplossing is.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Rob Eric Blank
20-04-2006, 13:04
Ik ken Vivanco niet van SCART kabels, maar wel van luidspreker kabels. Vivanco maakt leuke budget producten, maar wil je echte verbetering van de beeldkwaliteit kun je beter een Qed of Monster Cable scart kopen.

Sander Haarmans
21-04-2006, 08:42
Zoals hierboven al vermeld word kan je evt beter voor Qed of Monster Cable gaan, die maken kwalitatief betere kabels.
En als je net wat beter wilt dan Scart kan je evt voor Componenten gaan (als die aansluiting tenminste op je tv en dvd speler zit)
Heb zelf voorheen een Scart kabel van Vivanco gehad en was op zich niet slecht, ben toen overgegaan op een Monster Cable componenten aansluiting en zag weldegelijk verschil.

R Klemkerk
21-04-2006, 12:21
Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes. ;)

Michael Hamers
21-04-2006, 18:05
Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes. ;)

Hey! Niks tegen Opel... haha :wink:

Hotsparky
21-04-2006, 19:05
Ik heb zelf een Vivanco scartkabel gehad. Het is geen slechte kabel en beter dan de standaard zwarte scartkabels. Al is het alleen al dat ze steviger in elkaar zitten en niet uit elkaar vallen :lol:

Als je echt beter beeld wilt dan zou ik voor een Oehlbach gaan en als je echt een goede kabel wilt hebben en je hebt er wat geld voor over dan inderdaad de QED of de Monster. Het is wel zo dat een goede scart kabel heel wat jaren mee gaat dus hij best wat mag kosten.

max v lent
21-05-2006, 13:46
Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes. ;)
ik kan het toch niet laten maar beide genoemde merken zijn vreselijk saai en emotieloos en als je dit als metafoor voor kabel kwaliteit neerzet dan lijkt me dat de beeldkwaliteit voor de merken kabels dan ook niet als zodanig is
ik heb gezegd 8)

A3aan
22-05-2006, 15:29
Vivanco is de opel onder de autos. en Monstercable is een mercedes. ;)
ik kan het toch niet laten maar beide genoemde merken zijn vreselijk saai en emotieloos en als je dit als metafoor voor kabel kwaliteit neerzet dan lijkt me dat de beeldkwaliteit voor de merken kabels dan ook niet als zodanig is
ik heb gezegd 8)Ik vind "saai en emotieloos" voor een auto of kabel goede eigenschappen.
En opel en mercedes staan voor mij wel voor (verschillende maten) van kwaltiteit.

maar misschien hoor jij liever dat Vivanco de Smart is onder de kabels en Monstercable de Crysler.
Wat meer emotie wellicht, maar (wat mij betreft) minder informatie

Edgar Smit
23-05-2006, 11:36
Opel = niets mis mee maar door gunstige prijs veel verkocht
Mercedes = hogere kwaliteit maar ook duurder

Dat is wat er bedoeld wordt.
QED= Jaguar, nog duurder maar wel veel value for money