PDA

Bekijk de volledige versie : vraagje over r1 douane



stefanovic
27-04-2006, 16:00
Mijn dvd-speler is sinds gisteren regiovrij en ik wil nu in 1 keer een aantal r1 titels bestellen bij www.dvdpacific.com. Ik heb weleens begrepen dat grotere bestellingen problemen op kunnen leveren met de douane. Heeft iemand hier ervaring mee?

DVD Watcher
27-04-2006, 16:21
Ik persoonlijk ben vanaf 2004 ongeveer Klant bij die Internetwinkel, en ik ben er erg tevreden over. Ze hebben erg veel keus, mooie prijzen en goede service. Ik heb er wel eens voor 60 euro besteld, maar ook wel eens voor 130 euro, en ik heb nog nooit geen problemen gehad met Douane. Altijd heb ik alles ontvangen, zonder dat ik daarvoor bij moest betalen. Lees vaak dat bv bij Amazon er veel kans op Douanekosten zijn, maar ikzelf heb het bij Pacific nooit meegemaakt. Misschien dat hun via andere wegen bezorgen of sturen, maar het is zeker een winkel waar je vaker zou moeten gaan kijken.

Ik wens je erg veel plezier toe met je DVD'S en al je bestellingen daar bij DVDPacific.

Raymond

Kees Hoekerd
27-04-2006, 18:51
Yep, ze leveren een pakket met een lage waarde, terwijl je pakket zeer prijzig kan zijn.
Ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Werner
27-04-2006, 22:35
Pacific vermeldt als verzender D. Pacific, lijkt in eerste instantie een pakje van een privé-persoon te zijn. Amazon zet in koeien van letters "AMAZON.COM" op haar pakketjes

... zou het daar iets mee te maken kunnen hebben ;) :P