PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe Pioneer spelers



thijs colpa
28-04-2006, 19:29
Binnenkort komen onderstaande spelers in de winkel, of heeft iemand ze al gezien? beide spelers zijn voorzien van component en HDMI aansluiting.

Graag jullie mening op/aanmerkingen :?:

DV-490 V-S(K) silver / zwart

DV-696 AV-S(K) silver / zwart, deze speelt ook DVD-audio / SACD

Alexander D
28-04-2006, 19:30
Tis denk ik moeilijk een mening te hebben als de spelers nog in de winkel moeten komen. :wink:

thijs colpa
28-04-2006, 19:32
Tis denk ik moeilijk een mening te hebben als de spelers nog in de winkel moeten komen. :wink:

De specs en foto's zijn volop op internet te vinden, vandaar mijn vraag.

Alexander D
28-04-2006, 19:37
Tis denk ik moeilijk een mening te hebben als de spelers nog in de winkel moeten komen. :wink:

De specs en foto's zijn volop op internet te vinden, vandaar mijn vraag.

Specs zeggen niet zoveel. Er zijn weinig dvdspelers met slechte specs maar ze zijn toch echt niet allemaal even goed. :wink:

thijs colpa
28-04-2006, 19:51
Tis denk ik moeilijk een mening te hebben als de spelers nog in de winkel moeten komen. :wink:

De specs en foto's zijn volop op internet te vinden, vandaar mijn vraag.

Specs zeggen niet zoveel. Er zijn weinig dvdspelers met slechte specs maar ze zijn toch echt niet allemaal even goed. :wink:

Ik ben benieuwd naar ervaringen van gebruikers met component / HDMI aansluiting, op welke uitgang is de beste kwaliteit te verwachten? ik heb begrepen dat de DVD speler kan upscalen maar ook je TFT display. Wat gebeurt er met het afspelen van een DVD met de resolutie op een TFT 1366 * 768 (1 van beide apparaten zou dan toch moeten upscalen). Vindt upscalen ook op component niveau plaats? Als HDMI toegevoegde waarde heeft is het voor mij zinvol om 1 van genoemde spelers aan te schaffen.

Jeroen D
31-05-2006, 12:04
http://www.diskidee.nl/av/nieuws/index.htms/6587

De 696 is getest door het duitse blad Stereoplay en die waren erg positief !