PDA

Bekijk de volledige versie : dvd's en vrouwen, echtgenote en het gezin



spiff
02-05-2006, 19:04
Als ik op dit forum rondkijk zie ik niet veel vrouwen, ook in mijn kenissenkring zijn er weinig vrouwen die af en toe een dvd kopen. Mijn echtgenote zou nooit een dvd kopen en kijkt me dan meestal ook zééér bedenkelijk aan wanneer ik met een zakje dvd's thuiskom. Ik krijg dan argumenten in de aard van :
- de vloer zal inzakken met al die dvd's
- wanneer zal je daar allemaal naar kijken, je hebt toch nooit tijd genoeg om ze te bekijken
- hoeveel heeft dat nu weer gekost
- zie je dat ook graag
- .....
Het moet er natuurlijk om doen dat ik bijna alleen films koop die zij niet graag ziet : superhelden, martial arts, fantasy, tekenfilm, geweld, zombies..... En door het feit dat we 2 jonge kindjes hebben, heb ik wel minder tijd om mijn films te bekijken. En er is dan nog zoveel op T.V.
Eigenlijk zorgt mijn vrouw er ook een beetje voor dat ik niet te veel koop, want als ik nog zou vrijgezel zijn, dan had ik waarschijnlijk al een veelvoud gekocht van wat ik nu heb.

Koopt jouw vrouw of vriendin soms een dvd ? En zo ja, zijn dat dan van die clichéfilms zoals Grease of Dirty Dancing of misschien een concert van Robbie Williams of Eros Ramazotti....

Beloved
02-05-2006, 19:06
Ok, even als vrouw zijnde: vrouwen kijken ook naar leuke films hoor :P

UnderAttack
02-05-2006, 19:11
Ik maak hier precies het zelfde mee :D. Als ik thuis kom met een dvd dan vraagt mijn vriendin precies hetzelfde.
Bij mij is het zelf zo erg dat ik maar 3 dvds meer mag kopen tot aan de congéés. :lol: Van onder de sloef liggen gesproken :P

Alleen, je kan er nix tegen beginnen, een vrouw heeft zoveel macht (if you know what i mean :twisted: .

Annemie
02-05-2006, 19:12
Koopt jouw vrouw of vriendin soms een dvd ? En zo ja, zijn dat dan van die clichéfilms zoals Grease of Dirty Dancing of misschien een concert van Robbie Williams of Eros Ramazotti....
Ook zelf een vrouw zijnde :lol: kan ik toch wel zeggen dat ik me af en toe eens flink laat gaan, vooral een bezoekje aan MM kan me flink wat armer maken. Ik ga nu ook eens vaker een specialere uitgave kopen als ik die leuk vind. Ik moet wel toegeven dat het bij mij toch vooral de bekendere films zijn die je in mijn collectie vindt en ja, Grease, Dirty Dancing en Robbie Williams zitten daar ook tussen :lol: Maar ook LOTR (met giftsets), Gladiator, Donnie Darko, X-Files, en vele anderen. Maar misschien tot mijn schaamte moet ik toegeven dat veel titels me nog zeer onbekend zijn als ik ze hier soms lees. Maar kom, daarvoor komen we hier een kijkje nemen hé :wink:

kipman
02-05-2006, 19:18
Mijn moeder koopt af en toe wel eens een dvd, voornamelijk Italiaanse en horror films (mn moeder is een horror freak. ;))
Het bespaart mij ook geld, ze heeft Sopranos S3,4,5 gekocht, dus dat is wel mooi. 8)
Ik heb het dus wel goed getroffen. :P 8)

Melzz
02-05-2006, 19:29
Grappig dit.... Een goede vriend van mij wordt ook flink op zn vingers getikt als ie weer wat wil hebben... De bekende opmerkingen; waarom zoveel, die kijk je maar 1 keer, waar laten we al die "troep"... Ik ben van mening; every man needs a hobby :D Ik krijg ook vaak rare blikken die eigenlijk zeggen, die is gek...wat moet ie ermee?? Ik heb dat gewoon met films en muziek. Het verzamelen, het speuren, het kopen maar natuurlijk ook het kijken is gewoon een passie van me. Ik voel me ook wel eens schuldig...als ik weeeeeeeer een bestelling heb gedaan. Maar tis altijd beter dan gokken of whatever (ik praat het maar goed... 8)). Maar ik denk wel eens...waarom koopt zij nu alweer schoenen of nog een jurkje.... Zo hebben we allemaal wel wat...

thundersplace
02-05-2006, 19:37
Moet zeggen dan ik hier weinig problemen mee heb, mijn vriendin die zit wel eens te zeuren van wat is daar nou aan en als ze de film dan heeft gezien dan valt ze wel weer terug, maar het is soms wel eens kom ik bij de MM vandaan met 4 films en zei met 8.
Over het algeheel koop ik wel veel meer (vooral special en limited editions en och, gewoon zeggen we kunnen het nu nog betalen en die limited editions worden toch alleen maar meer geld waard dus ik zou ze (NOT) altijd kunnen verkopen als het echt nodig is.

Ednolb
02-05-2006, 20:10
Mijn vriendin koopt regelmatig DVD's. Zo verzamelt ze alle Disney-films, maar ook films die ze echt goed vindt koopt ze (vb. LOTR).

RobinB
02-05-2006, 20:38
Mijn vriendin verkoopt liever al me dvds en gaat ervan shoppen. :lol: Vooral als we dan gaan shoppen moet ik altijd de tijd hebben om alles effe te bekijken...en tjaa normaal is het dat vrouwen een ramp zijn met winkelen maar mijn verslaving voor dvds is een grote ergeniss voor mijn vriendin. ' Heb je al weer een dvd gekocht"..maar je staat rood'... :| Uiteindelijk neem ik dan ook altijd alle tijd in die mijn vriendin wilt spenderen om te winkelen..

Ook mijn vriendin koopt wel eens een dvdtje, 1 keer in het jaar. Voornamelijk titels die ik niet in mijn collectie wil hebben..'the nightmare before christmass'..

Mijn ouders hebben wel een luxe souround system maar het woord Dvd..eh..Kent iemand Miss Marple? :lol:

dolfigirl
02-05-2006, 22:08
klopt inderdaad wat je zegt ik ben ook de enigste in mijn omgeving.als vrouw zijnde.
krijg je van die opmerkingen van ''je kan zelf een videotheek beginnen''

SpaaiK
02-05-2006, 22:09
Ok, even als vrouw zijnde: vrouwen kijken ook naar leuke films hoor :P

Seg schat, je dvd profiler link klopt niet in je profile :wink:

Zeeuws Meisje
02-05-2006, 22:26
Leuk topic, bij ons in de familie is het probleem omgedraaid. Mijn man snapt niet waarom ik zoveel dvd's koop. Mijn dochter vind het prima, en ik ga gewoon mijn gang.
Een film die ik erg goed vind wil ik ook hebben. Al zie ik 'm maar één keer.

Lennart H.
02-05-2006, 22:32
Mijn vriendin verkoopt liever al me dvds en gaat ervan shoppen. :lol:


Zal je leren!




Ook mijn vriendin koopt wel eens een dvdtje, 1 keer in het jaar. Voornamelijk titels die ik niet in mijn collectie wil hebben..'the nightmare before christmass'..


Waarom wil je zo'n geniale film niet in je collectie? :shock: :?

chagnee
03-05-2006, 01:45
Troost je, als vrouw krijg je mogelijk NOG meer commentaar wanneer je je weer eens hebt laten gaan in de MM of FRS... Ik kan er over meespreken! Gelukkig zijn mijn ouders (en dan vooral mijn vader) filmliefhebbers, dus die vindt het helemaal geweldig dat "zijn kleine meid" al die DVD's koopt.

Waarschijnlijk zijn de meeste films in mijn verzameling wel chick flicks, maar ja... Ik hou nu eenmaal niet van horror, western en SF. :)

Bambi
03-05-2006, 07:33
Mijn vriendin is gelukkig ook best tolerant in het geheel. Ze vindt het wel een beetje vreemd, maar ze is wel heel erg trots op mijn Disney-collectie.
Binnenkort gaan we samenwonen en ze staat wel een klein beetje vreemd tegenover mijn HT-installatie, maar die mag gelukkig wel mee! Ze zou het zelf niet kopen zeg maar, maar vindt wel dat ik ook een hobby mag hebben. En daar hoort nu eenmaal het geluid en de DVDs bij :D

kruspe
03-05-2006, 08:04
ik MOET dvd's kopen van mijn vrouw...

Herjan
03-05-2006, 08:48
Graag verder in bestaande thread:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=27832